Voisiko noita teitä vähän tasoittaa kun on niin isoja jääuria joka paikassa niin ei ole kovin miellyttävää. Sähköautoilla kannattaa olla tarkkana ettei kolhi akkuaan kun tiet ovat niin surkeassa kunnossa täällä.
Teiden hoito
24
595
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä on kaupungin auraus ollu aina juosten kustua.Sieltä täältä aurataan ja jätetään risteyksiin metrien kasat.Jopa liikennevaloihin keskelle kylää jätetään kasat jalankulkijoiden reitille.
Lapio on koristeena auton lavalla,kun huristellaan ees taas Mänttä- Vilppulaa kolme ukkoo ahtautuneena kaupungin lava-autoon. - Anonyymi
Entäs kaupungin sinihyttinen lava Volkswagen?Kaksi akkaa ajelee lehtipuhaltimet rekvisiittana lavalla.Ajelevat pitkin pitäjää ja etsivät uusia piilopaikkoja lusmuilemiseen.
- Anonyymi
Sitten kun ei sada lunta ja olisi hyvää aikaa tehdä työnsä hyvin niin ei paljon auramiehiä näy.
- Anonyymi
suolaa, suolaa ja hiekkaa olis hyvä kans laittaa
- Anonyymi
ikävää kommentointia, oletteko käyneet koskaan vla-mtä ulkopuolella? menkää nyt
valttajat hyvänen aika auttamaan jos risteyksissäkin metrien kasat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valttajat hyvänen aika auttamaan jos risteyksissäkin metrien kasat.Juu ollaan, siksi valitetaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valttajat hyvänen aika auttamaan jos risteyksissäkin metrien kasat.Ai tienkäyttäjän pitäis itse tehdä kaupungin ylipalkattujen laiskureiden töitä.Vaikka koko muu Suomi olis auraamatta pitäs palkatun työntekijän tehdä työnsä täällä Mänttilässä vastuullisesti.Jätä sinä sitten seuraavan kerran menemättä lääkäriin ja hoida itse vaivasi.Tai älä soita palokuntaa,kun se sammuttaa talosi vain puoliksi.Sammuta itse tai anna palaa poroksi.Mänttiläläisen logiikalla🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tienkäyttäjän pitäis itse tehdä kaupungin ylipalkattujen laiskureiden töitä.Vaikka koko muu Suomi olis auraamatta pitäs palkatun työntekijän tehdä työnsä täällä Mänttilässä vastuullisesti.Jätä sinä sitten seuraavan kerran menemättä lääkäriin ja hoida itse vaivasi.Tai älä soita palokuntaa,kun se sammuttaa talosi vain puoliksi.Sammuta itse tai anna palaa poroksi.Mänttiläläisen logiikalla🤭
ei taida kaupungilla olevan liiemmin palkattuja työntekijöitä, tuskin ylipalkattuja,
saati sitten lääkäriä tai palomiestä,joutuu mtäläinenkin turvautumaan ulkopaikka-
kuntalaisten apuun, ei ole mikään ykkösmesta enää....
- Anonyymi
On kyllä surkeassa kunnossa liittymät ja risteykset. Isot tiet hyvät.
- Anonyymi
Eihän kaupungilla itellä oo varmaa ku yks aurauskone.
- Anonyymi
Kaksi🤣 nekin pyörii vaan mäntän keskusta alueella. Kaikki muut paikat hoitaa urakoitsijat
- Anonyymi
Sekin riittää pitkälle kun ahkerasti aurailee.Yksi lapiokin riittää samasta syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi🤣 nekin pyörii vaan mäntän keskusta alueella. Kaikki muut paikat hoitaa urakoitsijat
Keskustassakin on ollut katuja auraamatta.Ajellaan kyllä terät ylhäällä ees taas keskustaa ympäri. Liikennevalojen aluekin on keskellä kylää,muttei sitäkään oo saatu kokonaan kunnolla putsattua.Kuului kelle hyvänsä,niin pitäs hoitaa työnsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmastikin että pitäisi hoitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmastikin että pitäisi hoitaa.
uusi kilpailulaji, lumen auraus kyttääjät, parhaalle tietty palkinto, kuva
lehteen ja pokaali ja isot kehut taitavasta toiminnasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lehteen ja pokaali ja isot kehut taitavasta toiminnasta.Se koira älähtää, johon kapula kalahtaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lehteen ja pokaali ja isot kehut taitavasta toiminnasta.Tai sellainen kilpailu, jonka voittaa ahkerin ja huolellisin auraaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se koira älähtää, johon kapula kalahtaa...
Koirasi tekee ilmeisesti lumitöitä, minä vaan omassa pihassani....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirasi tekee ilmeisesti lumitöitä, minä vaan omassa pihassani....
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustassakin on ollut katuja auraamatta.Ajellaan kyllä terät ylhäällä ees taas keskustaa ympäri. Liikennevalojen aluekin on keskellä kylää,muttei sitäkään oo saatu kokonaan kunnolla putsattua.Kuului kelle hyvänsä,niin pitäs hoitaa työnsä.
Minä en huomannut tekemättömiä töitä,oletkohan nähnyt unta tai muuten vain mielipahaa purat tällä palstalla työssäkäyviä mollaten
- Anonyymi
Hommasin neliveto maasturin korkeella alustalla ja karkeilla renkailla, ei paljon kinokset kosketa!!!
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas onneton
Vain unelmissas juutalainen kusipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas juutalainen kusipää
Skitso sekos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044