jotain todella yllättävää, niin en halua keskustella täällä mistään. Laita whatsapp-viesti tai tekstari, tai tule jollakin muulla keinolla juttelemaan. Sait minut (taas) nukkumaan rauhattomasti, enkä jaksa tai halua sellaista. Olen sitä mieltä, että meidän pitäisi puhua, mutta ei täällä. Se on mahdotonta, enkä halua huonontaa elämänlaatuani tällaisella rauhattomuudella.
Jos se olit eilen sinä, joka kirjoitit tänne
46
630
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut tuskin hän ja laita itse jos on puhuttavaa.
- Anonyymi
Miksi vastaat, jos asia ei koske sinua. Mukavaa päivää, ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat, jos asia ei koske sinua. Mukavaa päivää, ap.
Miksi kirjoitat tänne, jos tiedät ettei asia tavoita täällä ketään muita kuin täysin kuuroja korvia. Mukavaa päivää. toinen ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoitat tänne, jos tiedät ettei asia tavoita täällä ketään muita kuin täysin kuuroja korvia. Mukavaa päivää. toinen ap.
Ap tarkoittaa alkuperäinen eli keskustelun aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap tarkoittaa alkuperäinen eli keskustelun aloittaja.
Kiitos sivistyksestä. Tiesin kyllä ilman infoakin että Ap tarkoittaa alkuperäistä eli keskustelun aloittajaa tässä kontekstissa.
Signeeraukseni toinen ap tarkoitti tässä kontekstissa toista alkuperäistä keskustelijan aloittajaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sivistyksestä. Tiesin kyllä ilman infoakin että Ap tarkoittaa alkuperäistä eli keskustelun aloittajaa tässä kontekstissa.
Signeeraukseni toinen ap tarkoitti tässä kontekstissa toista alkuperäistä keskustelijan aloittajaa." toista alkuperäistä keskustelijan aloittajaa."
Oletteko yhdessä kirjoittaneet aloituksen?
Kai ymmärrät että aloituksia ei voi olla kuin YKSI.
- Anonyymi
Samat sanat aloittajalle, vain muutaman tunnin nukuin😒laitatko ekan kirjaimeni?
- Anonyymi
En laita mitään kirjaimia tänne, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Samoja nimikirjaimia on vaikka kuinka paljon. Eiköhän jokainen tiedä itse onko kirjoittanut tänne eilen jotain yllättävää. Toivottavasti saat ensi yönä nukuttua paremmin. Tällaiset palstat häiritsevät unta, ovat niin kaoottisia, ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En laita mitään kirjaimia tänne, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Samoja nimikirjaimia on vaikka kuinka paljon. Eiköhän jokainen tiedä itse onko kirjoittanut tänne eilen jotain yllättävää. Toivottavasti saat ensi yönä nukuttua paremmin. Tällaiset palstat häiritsevät unta, ovat niin kaoottisia, ap.
No kirjoitin kyllä niin selkeillä ja tunnistettavilla seikoilla että tuskin muilla samanlaisia ja hänelle siinä varmaan yllättävää onkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kirjoitin kyllä niin selkeillä ja tunnistettavilla seikoilla että tuskin muilla samanlaisia ja hänelle siinä varmaan yllättävää onkin...
Sitten sinun varmaankin kannattaa lähestyä häntä, mutta jossain muualla kuin näin sekavassa paikassa, ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sinun varmaankin kannattaa lähestyä häntä, mutta jossain muualla kuin näin sekavassa paikassa, ap.
Sama neuvo sinulle. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama neuvo sinulle. Sivusta.
Vastasin tänne, kun ne viestitkin olivat täällä, ap.
- Anonyymi
Kirjoitin kyllä jotain jota vois ajatella noin.
En silti usko tähän. :(- Anonyymi
Ehkä useampi kirjoitti eilen jotain yllättävää. Suosittelen kaikille jotain parempaa lähestymistapaa kuin tämä palsta. Itse en ainakaan ala sekoittamaan unirytmiäni tällä kaaoksella, ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä useampi kirjoitti eilen jotain yllättävää. Suosittelen kaikille jotain parempaa lähestymistapaa kuin tämä palsta. Itse en ainakaan ala sekoittamaan unirytmiäni tällä kaaoksella, ap.
Eiköhän se oo jo sekaisin.
Niinku täälläkin.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se oo jo sekaisin.
Niinku täälläkin....Ei ole vielä, vaikka tänä yönä nukuinkin huonosti, koska luin eilen täältä jotain todella yllättävää. En kuitenkaan ole täysin varma liittyikö se minuun. Reagoin hyvin nopeasti unirytmin muutoksiin, koska haluan ylläpitää elämänlaatua, ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä, vaikka tänä yönä nukuinkin huonosti, koska luin eilen täältä jotain todella yllättävää. En kuitenkaan ole täysin varma liittyikö se minuun. Reagoin hyvin nopeasti unirytmin muutoksiin, koska haluan ylläpitää elämänlaatua, ap.
Jos liittyi sinuun niin tuskin mitenkään hyvällä tavalla! Joten unohda se!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos liittyi sinuun niin tuskin mitenkään hyvällä tavalla! Joten unohda se!
Jos se liittyi minuun yleensäkään, niin nimenomaan hyvällä tavalla, ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se liittyi minuun yleensäkään, niin nimenomaan hyvällä tavalla, ap.
Toi ei ollut 05.05.25 kirjottaneelta.
- Anonyymi
Minäkin nukuin vain 1,5h. Töihin pitäisi lähteä. Liekkö kuitenkin nyt tuo uusikuu ja muut asiat vaikuttaa. Eilen oli muutenkin hyvin maaginen päivä revontulineen. Se oli kauniimpaa kuin ilotulitteet.
Itse en ota yhteen mieheen yhteyttä, koska jotenkin koen ettei häntä kiinnosta.- Anonyymi
Minäkin olen kohta lähdössä töihin. Säännöllinen unirytmi on tärkeä hyvinvoinnin kannalta. Onneksi tänään on töissä todennäköisesti kevyt päivä. Ikävä juttu, ettei sitä miestä kiinnosta. Toivottavasti hän kiinnostuu sinusta jatkossa, ap.
- Anonyymi
Oliko hyvällä vai huonolla tavalla yllättävää mitä luit?
- Anonyymi
Hyvällä tavalla, ap.
- Anonyymi
Oliko se aloitus vai vastaus? Eilen kirjoittanut..
- Anonyymi
Niitä viestejä oli useita. Luin muutamaa keskustelua ja ne oli niissä. En muista oliko aloitusta, ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä viestejä oli useita. Luin muutamaa keskustelua ja ne oli niissä. En muista oliko aloitusta, ap.
Asia ikään kuin kävi ilmi, kun seurasi niitä muutamaa keskustelua, ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia ikään kuin kävi ilmi, kun seurasi niitä muutamaa keskustelua, ap.
Olet siis koonnut palapelin täällä, ei kannata se on harhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri. Palstaharhat vievät mukanaan helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yleensä aika hyvä sellaisessa. Tällä kertaa en kuitenkaan ole varma, koska eilinen oli aivan päinvastaista kuin aikaisemmin tapahtunut. Siinä tosin oli jonkinlainen selitys tuollekin. Olisi kiinnostavaa kuulla tarkemmin, mikäli se koski minua, ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yleensä aika hyvä sellaisessa. Tällä kertaa en kuitenkaan ole varma, koska eilinen oli aivan päinvastaista kuin aikaisemmin tapahtunut. Siinä tosin oli jonkinlainen selitys tuollekin. Olisi kiinnostavaa kuulla tarkemmin, mikäli se koski minua, ap.
Todennäköisyys sille, että koski koko maan kattavalla anonyymipalstalla juuri sinua on häviävän pieni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisyys sille, että koski koko maan kattavalla anonyymipalstalla juuri sinua on häviävän pieni.
Ei olisi ensimmäinen kerta, mutta jää nähtäväksi. Kun nyt tarkemmin ajattelen, niin eilinen oli sen laatuinen asia, että hoidetaan varmasti ja irl, joten ei se salaisuudeksi voi jäädä hänelle jota se koskee, olkoon sitten kuka tahansa. Kukaan ei nimittäin alkaisi hoitaa mitään niin tärkeää anonyymilla palstalla, jos vähänkään järkeä ja ymmärrystä on. Eli aika näyttää ja voin nukkua rauhassa, ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi ensimmäinen kerta, mutta jää nähtäväksi. Kun nyt tarkemmin ajattelen, niin eilinen oli sen laatuinen asia, että hoidetaan varmasti ja irl, joten ei se salaisuudeksi voi jäädä hänelle jota se koskee, olkoon sitten kuka tahansa. Kukaan ei nimittäin alkaisi hoitaa mitään niin tärkeää anonyymilla palstalla, jos vähänkään järkeä ja ymmärrystä on. Eli aika näyttää ja voin nukkua rauhassa, ap.
Kaipaus ja ikävä sekoittaa pään, olipa kyseessä kuka tahansa ja tällä palstalla tunteet lyö 100 %
- Anonyymi
Jaaha. Se on tänään kalakeittopäivä. Että kauppaan mentävä kohta puoliin.
Tämä tiedoksi hänelle jonka kanssa siellä aina joskus nähdään.
No eipä hän näin aikaisin kovin usein ole, harmi sinänsä 😔
En tiedä kirjoittavani mitään ainakaan itseäni yllättävää eilen, vaikka jotain saatoin kirjoittaakin.. ei mitään negatiivista Mieheen liittyvää kuitenkaan.
En ole negatiivisen kautta huomiota hakevaa sorttia, aikuinen ihminen ja käytöstavat hallussa!
Mukavaa päivää Miehelle sinne mäen päälle 😉 ja muille, missä kukin sattuu päivänsä viettämään.
Pakkanen kiristyy, joten lämmintä päälle niin tarkenee ulkona olla.- Anonyymi
Se olikin positiivista ja minä olen nainen. Kauppa ei liity tähän asiaani mitenkään. Toivottavasti sinä onnistut lähentymään kaupan miehen kanssa, ap.
- Anonyymi
Kannataisko ihan vaan yllättävästi itse ottaa yhteyttä. Kukaan sinua tuosta tunnista.
- Anonyymi
Mahdollinen pallo on toisella osapuolella mitä suurimmassa määrin, ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollinen pallo on toisella osapuolella mitä suurimmassa määrin, ap.
Joo niin varmasti. Kannattaa odotella kädet ristissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin varmasti. Kannattaa odotella kädet ristissä.
Niin kannattaa. Ymmärtäisit, jos tuntisit kokonaistilanteen, ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kannattaa. Ymmärtäisit, jos tuntisit kokonaistilanteen, ap.
Niin. Mitä edes kirjoitat sitten. Jos toinen ei ota yhteyttä niin eikö tuo ole aika selvää. Itse ainakin huomannut nyt kun tavannut ihmisiä jotka oikeasti minusta välittää. Mitä on ne jotka eivät välitä.
- Anonyymi
Tällä näitä neuvoja kyllä piisaa. Jos vaan annettaisiin jokaisen tehdä omalla tavallaan, johtaa se tuloksiin tai ei.
Ei kukaan voi tietää toisen asioita eikä elämäntilannetta.
Ja jos ei ole ketään ikävä niin ihmettelen mitä täällä palstalla silloin on niiden asioita arvostella joilla ikävä on!! - Anonyymi
Pitäisi puhua mistä?
- Anonyymi
Viimeisin viesti milloin pvm ja klo? Viestittelen hänelle jos osuu 📱👍
- Anonyymi
Kuvittetko et viel tollasen tänne kertoisin?
-sivusta joku johon vois osua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittetko et viel tollasen tänne kertoisin?
-sivusta joku johon vois osuaViel tollasen? Ei ole kertonut mitään! UV klo?
- Anonyymi
Ap, ratkaisu on todella yksinkertainen:
ota pitkä pitkä tauko palstasta. - Anonyymi
Ja antaa sulle ”materiaalia”. Älä unta nää 😆😆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1385997Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5515852Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313326- 4122335
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401450- 521426
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1811350- 771307
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N131074Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731051