tulen aina muistamaan sinut häirikkönä, joka ajoi vain omaa etuaan välittämättä lainkaan siitä, miten toinen joutui vuosien ajan kärsimään monella tapaa. Jos sinusta kertominen jatkuu missä tahansa, tulet saamaan henkisesti turpaan! Sanat ovat jo valmiina paperilla ulkoa opeteltaviksi!
Yhdelle tietylle
2
254
Vastaukset
- Anonyymi
Jos luulet, että kaiken kokemani jälkeen haluaisin auttaa sinua, niin sitä ei tule koskaan tapahtumaan!
- Anonyymi
Ja mitä jos häirikkösi on kärsinyt ihan samalla tavalla jos ei pahemmin? Yli vuoden kestävä psykoosijakso on ammattilaistenkin mukaan traumaattinen kokemus.
Se vihan ja kaunan kierre päättyy yhdellä tavalla: antamalla olla.
Lupasin kunnioittaa hänen toivettaan, joten koitas mennä nurkkaan rauhoittumaan.
Lupasin yhtä paljon itselleni kuin hänellekin.
Ja on ollut paljon kevyempi ja helpompi olo kun en tuhlaa häneen enempää aikaa.
Sun tekstistä kyllä käy ilmi että haluat nähdä asiat mustavalkoisesti ja jakaa ihmiset hyviksiin ja pahiksiin. Välität yksipuolisesti vain yhdestä osapuolesta ja niin teet itsesi sokeaksi totuudelle joka voi avautua kun hellität vähän.
En kyllä tiedä sun tapauksesta sen tarkemmin mutta tällasta sanoisin jos mua kohtaan hyökättäisiin tällä tavalla.
Se että satutat toista ihmistä koska se voi huonosti on käytännössä vain kiusaamista, ja tekee susta huonon.
Jos et ymmärrä tätä niin kirjotin tän litanian turhaan.
Mua ei halua kuunnella kukaan. On mullakin omat käsitykset siitä mikä on oikein ja väärin, ja ne voi mätsätä yllättävänkin hyvin kaipaamani henkilön kanssa, mutta mitä sitten?
Sillä ei ole paskankaan väliä, koska häntä ei kiinnosta vaikka jääkin katsomaan mun perään ja nyt mulla on todiste siitä että myös stalkkeroi mua - ja se on ok koska mä en tule häntä estämään.
Mun arvot on silti vähän erilaiset.
Mutta tosiaan sun täytyy chillata ja ajatella enempi järjellä mikä on oikea toimintatapa.
Se tunteilu ja tunteiden mukaan toimiminen ei nimittäin ole toiminut minullakaan.
Jos sekoilet tunteissasi jollain somealustalla saat vaan bännit. Jos sekoilet tunteissasi kämpässäsi tai ulkona sulle soitetaan poliisit. Jos sekoilet tunteissasi jonkun ihmisen seurassa sulta menee ihmissuhde.
Ja nyt voit miettiä kannattaako. Ole hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223289Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611898Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51297Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1541133Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95844- 63745
- 176730
- 30717