ikäuokkaa 60v tai muutaman vuoden vanhempi mies ystäväksi ikäisellesi naiselle? Seksiä en enää harrasta kenenkään kanssa ja siksi on haussa vain sellaiset miehet joille riittää pelkkä ystävyysuhde.
Mistä sinut löytää
20
226
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sen pitää sitten mies olla? Miehet eivät halua elää seksitöntä elämää.
- Anonyymi
Älä valehtele. Ihan varmasti löytyy yli 60v ja siitä ylöspäin miehiä joilla on toimimaton muna!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Ihan varmasti löytyy yli 60v ja siitä ylöspäin miehiä joilla on toimimaton muna!
Hyväksyn yli 70-vuotiaankin jos muna ei enää toimi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksyn yli 70-vuotiaankin jos muna ei enää toimi!
Toimii ja halut jäljellä,ole yksin sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimii ja halut jäljellä,ole yksin sitten
Jos ei löydy sopivaa yli 60v miestä, niin mielleläni elän ja olen yksin, kuin että tekisin jotain vain toista henkilöä miellyttääkseni! Siitä minulla on jo ihan riittävästi kokemusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra jumala miten näköalatonta keskustelua. Se toimivuus on kiinni aika paljon siitä toisestakin ja ihan kuin seksi olisi vain se tapahtuma, jossa elimet koskettaa tai hinkkaa toisiaan. Jotkut fiksut ottaa seksinkin hiukka kokonaisemmin. Siihen kuuluu ylipäätään iho ihoa vasten oleminen, koskettelu, hyväily, intohimo, joka ei ole edes fyysisistä elimistä kiinni. Seksi ja rakastelu on nimenomaan henkinen tapahtuma, jossa on todellankin paljon enemmän mukana kuin jonkun näkemä muna. Jos ei muuta havaitse kuin sen, todennäköisesti ei tiedä seksistä ja rakastelusta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra jumala miten näköalatonta keskustelua. Se toimivuus on kiinni aika paljon siitä toisestakin ja ihan kuin seksi olisi vain se tapahtuma, jossa elimet koskettaa tai hinkkaa toisiaan. Jotkut fiksut ottaa seksinkin hiukka kokonaisemmin. Siihen kuuluu ylipäätään iho ihoa vasten oleminen, koskettelu, hyväily, intohimo, joka ei ole edes fyysisistä elimistä kiinni. Seksi ja rakastelu on nimenomaan henkinen tapahtuma, jossa on todellankin paljon enemmän mukana kuin jonkun näkemä muna. Jos ei muuta havaitse kuin sen, todennäköisesti ei tiedä seksistä ja rakastelusta mitään.
Nyt ei ole kyse ollenkaan siitä toimiiko muna vai, eikä seksin harrastamisesta ylipäätään, siksi, ettei vanhalla naisella enää ole haluja ja voi olla sairauksiakin mitkä haittaavat elämää. Ei seksin harrastaminen tee elämästä mitenkään parempaa, kun siihen ei enää ole mitään tarvetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei ole kyse ollenkaan siitä toimiiko muna vai, eikä seksin harrastamisesta ylipäätään, siksi, ettei vanhalla naisella enää ole haluja ja voi olla sairauksiakin mitkä haittaavat elämää. Ei seksin harrastaminen tee elämästä mitenkään parempaa, kun siihen ei enää ole mitään tarvetta!
Ensinnäkin vaikka ei suoraan seksiä harrastaisi, niin jo toisessa kiinni oleminen lisää varmasti hormonitoimintaa jos sitä vielä on yhtään jäljellä ja pakko olla, muuten olisit kuollut. Vanhentumisen kannalta kannattaa yrittää pitää kiinni siitä pienestäkin hormonitoiminnasta ja yrittää stimuloida sitä. Se on fyysisen kehon ylläpidon vaatimus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, onko oma huoli aiheellinen. Mul on toimiva muna, mut kuusikymppinen lähestyy ja tuntunut edelleen siltä, ettei löydä sitä oikeaa. Ikävä lapsuus, joka jättänyt itseni muiden varjoon. Riittämättömyyden tunne ollut läsnä koko elämän.
Taidan elää vain ilman sitä läheisyyden tunnetta, koska luottamus on ties missä muita kohtaan. Seksitön elämä kehdosta hautaan. Pelot tulla väärin ymmärretyksi ovat läsnä aina ku kohtaan jonkun ä, jossa toivo edes hetkeksi herää?
Katsonut sitä uutta sarjaa jossa Laura Malmivaara esiintyy. En halua kokea Kristo Salmisen roolia parisuhteen merkityksestä, jossa Kristo esittää takertujaa, jolla ei ole luottamusta muihin ihmisiin. Vähän mietityttää oma tilanne, toivon mukaan en ole takertuja?
Sellainen vaara olemassa, jos löydän vielä ihmisen itselleni, jonka kanssa koen myös toisen merkitykselliseksi itselleni. Vai onko sittenkin parempi luopua koko ajatuksesta elää suhteessa viimeiset elinvuodet seksittömästi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, onko oma huoli aiheellinen. Mul on toimiva muna, mut kuusikymppinen lähestyy ja tuntunut edelleen siltä, ettei löydä sitä oikeaa. Ikävä lapsuus, joka jättänyt itseni muiden varjoon. Riittämättömyyden tunne ollut läsnä koko elämän.
Taidan elää vain ilman sitä läheisyyden tunnetta, koska luottamus on ties missä muita kohtaan. Seksitön elämä kehdosta hautaan. Pelot tulla väärin ymmärretyksi ovat läsnä aina ku kohtaan jonkun ä, jossa toivo edes hetkeksi herää?
Katsonut sitä uutta sarjaa jossa Laura Malmivaara esiintyy. En halua kokea Kristo Salmisen roolia parisuhteen merkityksestä, jossa Kristo esittää takertujaa, jolla ei ole luottamusta muihin ihmisiin. Vähän mietityttää oma tilanne, toivon mukaan en ole takertuja?
Sellainen vaara olemassa, jos löydän vielä ihmisen itselleni, jonka kanssa koen myös toisen merkitykselliseksi itselleni. Vai onko sittenkin parempi luopua koko ajatuksesta elää suhteessa viimeiset elinvuodet seksittömästi?Sinun pitää muistaa et pysyt elinvoimaisempana ja et vanhennu niin nopeasti jos sinulla on halua ja mahdollisuus harrastaa seksiä. Tämä on terveyskysymyskin.
- Anonyymi
Eikä tartte välttämättä olla tutulta alueelta käy myös lähikaupungit pääkaupunkiseudulla, joten ihan varmasti löytyy yli 60v useampikin mies, jolla ei muna enää toimi!
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla asuu miljoona kaksisataatuhatta ihmistä, joten aivan varmasti löytyy montakin sellaista miestä ikäluokassa 60-70v, joiden muna jostain tietystä syystä johtuen ei enää toimi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla asuu miljoona kaksisataatuhatta ihmistä, joten aivan varmasti löytyy montakin sellaista miestä ikäluokassa 60-70v, joiden muna jostain tietystä syystä johtuen ei enää toimi!
Ei ole tappeja mustasukkaisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä mitä tarkoitat noilla sanoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos se liittyy paljon nuorempaan henkilöön, niin tiedoksi ja toivottavasti se menee perille, etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan! En pysty antamaan anteeksi kokemaani henkistä väkivaltaa, mitä minut pakotettiin kokemaan hyvin ahdistavana jokapäiväisenä kokemuksena! 'Pitääkö minun todellakin tehdä itselleni jotain pahaa, ennen kuin ymmärretään kuinka vaurioittavia rankkojen vuosien kokemukset olivat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos se liittyy paljon nuorempaan henkilöön, niin tiedoksi ja toivottavasti se menee perille, etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan! En pysty antamaan anteeksi kokemaani henkistä väkivaltaa, mitä minut pakotettiin kokemaan hyvin ahdistavana jokapäiväisenä kokemuksena! 'Pitääkö minun todellakin tehdä itselleni jotain pahaa, ennen kuin ymmärretään kuinka vaurioittavia rankkojen vuosien kokemukset olivat!
Miksi minun pitäisi aina olla se, jonka pitäisi toisen haaveiden mukaisesti??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitäisi toimia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitäisi toimia
Minusta se on naisen alistamista miehen tahtoon ja se ei ole hyväsyttävä ja naista kunnioittava tapa toimia! Olen hyvin väsynyt kauan jatkuneeseen maalittamiseen ja tietyn henkilön on syytä ymmärtää se, että hänen hiljaisuutensa ei mahdollistanut sitä että meistä olisi voinut tulla ystävät toistemme kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin olet niin joutunut elämään, jos et ole koskaan ollut kymmeniä vuosia kestäneessä parisuhteessa! Älä viitsi naurattaa minua! Mitä kauemmin jatkat turhia tarinoitas sitä vähemmän pidän sinusta! Itse mokasit kaiken puhumattomuudellasi! En halua elämääni enää yhtään huonosti kommunikoivaa ihmistä, muistuttamaan lähes mykästä lasteni isästä! Samanlainen lähes oli mykkä oli lasteni pappakin!
- Anonyymi
Dani?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184240Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223269Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611888Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51257Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1501107Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95834- 63745
- 176730
- 30717