onko kokemuksia millainen paikka?
hoitokoti sirpale
24
567
Vastaukset
- Anonyymi
Se on täynnä yliseksuaalisia vanhuksia, jotka puristavat kaikkia alle viisikymppisiä persuksista. Vastasiko kysymykseen?
- Anonyymi
sehän on sitten hauska paikka !
kiva että saat asua siellä :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiva että saat asua siellä :)Niin on!!!!!!!
- Anonyymi
Pilluuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiva että saat asua siellä :)Pilluuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
Siellä viihtyisi paremmin, jos Tinze tulisi ohjaamaan tuolijumppaa.
- Anonyymi
Pilluuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
Kulliiiiiiiiiiii
- Anonyymi
me kansa-liike hallinnoi
- Anonyymi
Eikä, kun sitä hallinnoi Tinze-positiivisten twerkkailijoiden kesäkurssin mallioppilaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä, kun sitä hallinnoi Tinze-positiivisten twerkkailijoiden kesäkurssin mallioppilaat.
Kulliiiiii
- Anonyymi
Siellä asukkaitten mieli sirpaloituu voittoa maxivoivan aatteen nimessä ja veressä
- Anonyymi
Toivottavasti talkkia on tarpeeksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti talkkia on tarpeeksi!
Kyllä sitä voi sunkin pimppi hautua. Ei tarvi olla edes vanhus. Peruskoulun tunneiltako tänne kirjoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä voi sunkin pimppi hautua. Ei tarvi olla edes vanhus. Peruskoulun tunneiltako tänne kirjoitat?
Ei ole mulla p*llua vaa kova k*lli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mulla p*llua vaa kova k*lli
Kovakin on. Ettei vaan olis kuitenkin vähän pehmeä.
- Anonyymi
Pilluuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovakin on. Ettei vaan olis kuitenkin vähän pehmeä.
Pilluuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
On kova palkka. Googlaa lähihoitaja.
- Anonyymi
Pimppiiiiiiiii
- Anonyymi
Fiksua 🙄
- Anonyymi
hyvä paikka se on. osaava henkilökunta.he tekevät kovaa työtä henkisesti ja fyysisesti. johtajatar hoitoalan ammattilainen. olen tuntenut hänet vuosia.
- Anonyymi
Pilluuuuuu
- Anonyymi
Pilluuuuuuuuuuuu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974