onko kokemuksia millainen paikka?
hoitokoti sirpale
26
989
Vastaukset
- Anonyymi
Se on täynnä yliseksuaalisia vanhuksia, jotka puristavat kaikkia alle viisikymppisiä persuksista. Vastasiko kysymykseen?
- Anonyymi
sehän on sitten hauska paikka !
kiva että saat asua siellä :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiva että saat asua siellä :)Niin on!!!!!!!
- Anonyymi
Pilluuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiva että saat asua siellä :)Pilluuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
Siellä viihtyisi paremmin, jos Tinze tulisi ohjaamaan tuolijumppaa.
- Anonyymi
Pilluuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
Kulliiiiiiiiiiii
- Anonyymi
me kansa-liike hallinnoi
- Anonyymi
Eikä, kun sitä hallinnoi Tinze-positiivisten twerkkailijoiden kesäkurssin mallioppilaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä, kun sitä hallinnoi Tinze-positiivisten twerkkailijoiden kesäkurssin mallioppilaat.
Kulliiiiii
- Anonyymi
Siellä asukkaitten mieli sirpaloituu voittoa maxivoivan aatteen nimessä ja veressä
- Anonyymi
Toivottavasti talkkia on tarpeeksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti talkkia on tarpeeksi!
Kyllä sitä voi sunkin pimppi hautua. Ei tarvi olla edes vanhus. Peruskoulun tunneiltako tänne kirjoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä voi sunkin pimppi hautua. Ei tarvi olla edes vanhus. Peruskoulun tunneiltako tänne kirjoitat?
Ei ole mulla p*llua vaa kova k*lli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mulla p*llua vaa kova k*lli
Kovakin on. Ettei vaan olis kuitenkin vähän pehmeä.
- Anonyymi
Pilluuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovakin on. Ettei vaan olis kuitenkin vähän pehmeä.
Pilluuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
On kova palkka. Googlaa lähihoitaja.
- Anonyymi
Pimppiiiiiiiii
- Anonyymi
Fiksua 🙄
- Anonyymi
hyvä paikka se on. osaava henkilökunta.he tekevät kovaa työtä henkisesti ja fyysisesti. johtajatar hoitoalan ammattilainen. olen tuntenut hänet vuosia.
- Anonyymi
Pilluuuuuu
- Anonyymi
Pilluuuuuuuuuuuu
- Anonyymi
Pohteella kuulemma suunnitelmissa lopettaa.
- Anonyymi
jos viette omaisenne sinne niin älkää antako hänen ottaa ainakaan rahaa mukaan....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443106Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771635- 181492
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1081123UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1071117