onko kokemuksia millainen paikka?
hoitokoti sirpale
16
1917
Vastaukset
- Anonyymi
Se on täynnä yliseksuaalisia vanhuksia, jotka puristavat kaikkia alle viisikymppisiä persuksista. Vastasiko kysymykseen?
- Anonyymi
sehän on sitten hauska paikka !
kiva että saat asua siellä :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sehän on sitten hauska paikka !
kiva että saat asua siellä :)Niin on!!!!!!!
- Anonyymi
Siellä viihtyisi paremmin, jos Tinze tulisi ohjaamaan tuolijumppaa.
- Anonyymi
me kansa-liike hallinnoi
- Anonyymi
Eikä, kun sitä hallinnoi Tinze-positiivisten twerkkailijoiden kesäkurssin mallioppilaat.
- Anonyymi
Siellä asukkaitten mieli sirpaloituu voittoa maxivoivan aatteen nimessä ja veressä
- Anonyymi
Toivottavasti talkkia on tarpeeksi!
- Anonyymi
On kova palkka. Googlaa lähihoitaja.
- Anonyymi
hyvä paikka se on. osaava henkilökunta.he tekevät kovaa työtä henkisesti ja fyysisesti. johtajatar hoitoalan ammattilainen. olen tuntenut hänet vuosia.
- Anonyymi00029
Henkilökunnan osaavuudesta olen kyllä eri mieltä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
eihän tuommoset heikkokuntoiset naiset jaksa yksinään liikutella vanhuksia.
ilmankos rankka työ vaatii rankat huvit..... - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
esittävät uskovia mutta luottavat vain MV-lehden uutisiin
- Anonyymi
Pohteella kuulemma suunnitelmissa lopettaa.
- Anonyymi
jos viette omaisenne sinne niin älkää antako hänen ottaa ainakaan rahaa mukaan....
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841388EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111202- 81923
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102781- 54773
- 30706