Välttelet...
Se oli sit siinä.
Mies, näköjään taas
33
580
Vastaukset
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Kuinka niin, sivusta kysymys.
- Anonyymi
En mitään ole vältellyt
- Anonyymi
Jebulis jee! Näinkö helpolla sinusta päästiin?
- Anonyymi
Jos vain kuvittelet, että se välttelee. Ehkä se ei ajattle mitään sinusta ja tulkitset kaiken väärin.
- Anonyymi
Välttelemistä on se et molemmat haivaitsevat välttelyn, muuten se on mielikuvitusta.
- Anonyymi
Jos pyrkii siihen, että sen huomaisi myös toistakymmentä muuta ihmistä, niin mikä se on silloin? Loikka hyperdimensioon? (Sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pyrkii siihen, että sen huomaisi myös toistakymmentä muuta ihmistä, niin mikä se on silloin? Loikka hyperdimensioon? (Sivusta)
Aika harvoja kiinnostaa muiden liikkeet tai elämä. Suurinta osaa ei ja eivät huomaa mitään. Jotkut on kyttääjiä, mutta meidän elämät kiinnostaa muita vähemmän kuin mitä me luullaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harvoja kiinnostaa muiden liikkeet tai elämä. Suurinta osaa ei ja eivät huomaa mitään. Jotkut on kyttääjiä, mutta meidän elämät kiinnostaa muita vähemmän kuin mitä me luullaan.
Joo, ei sitä kukaan varmaan käytännössä omassa esimerkkitilanteessani huomannut. Mutta kysyin teoriatasolla, että mitä sellaisesta ilmiöstä, ja kun nää moniulottuvuudet ei ole minulle ihan selvät.
- Anonyymi
Se olen minä joka päättää milloin mulle on hyvä hetki tehdä asialle jotain. Jos et tätä osaa hyväksyä, niin terve menoa vaan.
Minä en toimi niin kuin sinä haluaisit, minä toimin itse omilla säännöillä ja omilla fiiliksillä ja fiilikset nyt on etten lähesty ketään varmaan pariin kuukauteen, tai ennen kesää.- Anonyymi
No se tuli selväksi ainakin sinulle, ehkä ei toisille aivan yhtä selkeästi.
- Anonyymi
Lähesty ihan ketä haluat, kunhan et minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se tuli selväksi ainakin sinulle, ehkä ei toisille aivan yhtä selkeästi.
Minua ärsyttää kun naiset odottaa että kun vähän antavat signaalia, että heitä pitäis lähestyä heti. Valitsen itse mieluisan ketä tosiaan lähestyn ja teen sen silloin kun itsestäni niin tuntuu.
Kiinnostunut nainen kyllä oikeasti osoittaa sitä huomiota pidemmänkin aikaa, jos se oikeasti haluaa alkaa tutustumaan. Eräskin nainen osoitti huomiotaan 3 vuotta ennen kuin lähestyin häntä, koska tilanne 3 vuoden aikana ei ollut todellakaan otollinen omalta kannalta lähestyä aikaisemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähesty ihan ketä haluat, kunhan et minua.
Se on helppoa. Älä anna minkäänlaista huomiota, älä edes katso kohti, älä hymyile, älä tee mitään tommosta, niin voit olla 100% varma etten lähesty sinua ikinä.
Jos haluat vielä tehdä 110% varmaksi etten lähesty sinua ikinä, niin näytä mulle että sulla on mätä lapsellinen persoona tekemällä jotain tyhmyyksiä, niin en lähestyisi sinua ikinä vaikka olisit viimeinen nainen maailmassa.
Se on noin helppoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on helppoa. Älä anna minkäänlaista huomiota, älä edes katso kohti, älä hymyile, älä tee mitään tommosta, niin voit olla 100% varma etten lähesty sinua ikinä.
Jos haluat vielä tehdä 110% varmaksi etten lähesty sinua ikinä, niin näytä mulle että sulla on mätä lapsellinen persoona tekemällä jotain tyhmyyksiä, niin en lähestyisi sinua ikinä vaikka olisit viimeinen nainen maailmassa.
Se on noin helppoa.Vaikutat siltä että kukaan ei menetä mitään jos et lähesty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat siltä että kukaan ei menetä mitään jos et lähesty
No se on hyvä jos koet asian olevan noin. Minäkään en menetä siinä yhtikäs mitään, kun en lähesty ketään sellaista, jonka koen kunnolliseksi. Tai jos joku torjuu minut, en menetä silloinkaan mitään.
Tähän maailmaan mahtuu järkyttävän paljon lapsellisia miehiä ja naisia, jotka harrastavat turhia leikkejä oman olemattoman egon ja itsetunnon nostattamiseksi. Ja valitettavan moni nainen on tälläinen, jos ne huomaa että mies on varustettu rautaisella itsetunnolla ja tekee mitä itse haluaa, eikä vaan sen takia että kun jokin nainen niin haluaa.
Nykyään kun sitä osaa lukea kehonkieltä paremmin, niin sitä huomaa todella helposti ne naiset kenestä kannattaa pysyä kauempana. Se itsetunto kun näkyy tosiaan kehonkielestä aivan järkyttävän kauas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on hyvä jos koet asian olevan noin. Minäkään en menetä siinä yhtikäs mitään, kun en lähesty ketään sellaista, jonka koen kunnolliseksi. Tai jos joku torjuu minut, en menetä silloinkaan mitään.
Tähän maailmaan mahtuu järkyttävän paljon lapsellisia miehiä ja naisia, jotka harrastavat turhia leikkejä oman olemattoman egon ja itsetunnon nostattamiseksi. Ja valitettavan moni nainen on tälläinen, jos ne huomaa että mies on varustettu rautaisella itsetunnolla ja tekee mitä itse haluaa, eikä vaan sen takia että kun jokin nainen niin haluaa.
Nykyään kun sitä osaa lukea kehonkieltä paremmin, niin sitä huomaa todella helposti ne naiset kenestä kannattaa pysyä kauempana. Se itsetunto kun näkyy tosiaan kehonkielestä aivan järkyttävän kauas.Kappas piti kirjoitaa "jonka en koe kunnolliseksi". No virheitä sattuu jokaiselle ja joka väittää ettei satu on vaan mulkero joka ei osaa myöntää niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ärsyttää kun naiset odottaa että kun vähän antavat signaalia, että heitä pitäis lähestyä heti. Valitsen itse mieluisan ketä tosiaan lähestyn ja teen sen silloin kun itsestäni niin tuntuu.
Kiinnostunut nainen kyllä oikeasti osoittaa sitä huomiota pidemmänkin aikaa, jos se oikeasti haluaa alkaa tutustumaan. Eräskin nainen osoitti huomiotaan 3 vuotta ennen kuin lähestyin häntä, koska tilanne 3 vuoden aikana ei ollut todellakaan otollinen omalta kannalta lähestyä aikaisemmin.Minä en kyllä kolmea vuotta lähestyisi. Jos toinen ei näytä kiinnostuksen merkkejä niin se on "next". Tosin minun ei oikeastaan ole koskaan tarvinnut lähestyä ketään kun ulkonäköä riittää kyllä.
Minun tapauksessa välttely joutuu pienestä kännimokasta. Ei vissiin ole halua selvitellä asiaa sen paremmin.
Ap
- Anonyymi
Vältti luodin.
- Anonyymi
Se kyllä tarkoittaa että olis muuten kuollut.
Onko pakko käyttää noita typeriä sanontoja kun ei edes ymmärrä niiden tarkoitusta!! 🥳
- Anonyymi
Oletko miettinyt miksi koet asian välttelynä. Käsi sydämellä, oletko tehnyt yhtään suoraa yhteydenottoa, jossa vaan yritetään saada yhteys aikaan mahdollisimman tehokkaalla tavalla? Tietysti mieskin olisi voinut tehdä sen yhteydenoton, mut niin miehellä kun sullakin voi olla syynsä tämän hetkiseen passivisuuteen tai epäsuoruuteen. Kuitenkin parempi yksi todellinen ja selkeä yhteydenotto kun 1000 sattuman kauppaa, jossa tarvitaan ehkä liikaa tuuria.
- Anonyymi
No mitähän se sulle kuulee muiden asiat.
Ootko joku ilmainen psykoterapeutti vai haluaisitko vaan olla muttei ihan taidot riitä niin täällä pitää yrittää päteä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko joku ilmainen psykoterapeutti vai haluaisitko vaan olla muttei ihan taidot riitä niin täällä pitää yrittää päteä?Tämä on keskustelupalsta ei valituspalsta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko joku ilmainen psykoterapeutti vai haluaisitko vaan olla muttei ihan taidot riitä niin täällä pitää yrittää päteä?Hetkinen, sinäkö kuvittelet keskustelevasi juuri hänen kanssaan. Joten nämä asiat kuuluvat tasan kaikille, koska tämä on keskustelupalsta ja täällä ei voi varmuudella tunnistaa ketään.
- Anonyymi
JoO
- Anonyymi
Se ei kuulu sulle se mies! Jätä rauhaan!
- Anonyymi
Kannattaa unohtaa toinen siinä vaiheessa, kun ei ole enää kunnioitusta. Minä en ainakaan katsoisi epäkunnioittavaa ihmistä kauaa.
- Anonyymi
Tämä juuri pitäisi muistaa, etenkin kun itse on huono vetämään rajat tai kunnioittamaan itseään… kiitos. (Sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä juuri pitäisi muistaa, etenkin kun itse on huono vetämään rajat tai kunnioittamaan itseään… kiitos. (Sivusta)
Itseä pitää kunnioitaa. Jos huomaat, ettet kunnioita toista, niin kannattaa irtautua. Ilman mitään turhaa loanheittoa. Kannattaa käyttää energiansa viisaammin.
- Anonyymi
Olin duunis. Jotkut joutuu tekee rehellistä tyätä
- Anonyymi
Kiltti hyvä poika sivusta
- Anonyymi
No uskotaan,uskotaan.
- Anonyymi
Ap ei laittanut yhtään kommenttia aloitukseen ja koko ketju on täynnä triggeröityneitä ihmisiä. Anteeksi aloitukseni. Otti taas vaan niin kupoliin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164