terroristi-liehutti-isis-lippua-ajaessaan-uuden-vuoden-juhlijoiden-paalle/

Anonyymi-ap

https://www.suomenuutiset.fi/new-orleansin-terroristi-liehutti-isis-lippua-ajaessaan-uuden-vuoden-juhlijoiden-paalle/

mulla tuli jostain syystä Pekka Haavisto mieleen

19

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Afro-amerikkalainen eli siis musta eli siis neek.... tämä islamiin kääntynyt terroristi valokuvan perusteella. Siitä Las Vegasin Trump hotellin / cybertruckin pommittajasta en ole vielä valokuvaa nähnyt vaikka epäilyn nimi jo julkisuudessa pyörikin.

• Olen varma sinä huoli Trump hotellin enemmän kuin 15 uhri joka kuoli

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Olen varma sinä huoli Trump hotellin enemmän kuin 15 uhri joka kuoli

No sitten olet väärässä. Olen muuten miettinyt, kun äidinkielesi ei ole selvästikään suomi ja jututkin ovat usein jotenkin etnisiä. Oletko venäjämielinen lähi-idän asukas alunperin?

• Anonyymi kirjoitti:

No sitten olet väärässä. Olen muuten miettinyt, kun äidinkielesi ei ole selvästikään suomi ja jututkin ovat usein jotenkin etnisiä. Oletko venäjämielinen lähi-idän asukas alunperin?

Jos olisin Venäjältä kyllä sanoin ja olisin ylpeä
        minulle tärkeä ja onneksi kun en olen Amerikkalainen ja Israellainen

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Jos olisin Venäjältä kyllä sanoin ja olisin ylpeä
        minulle tärkeä ja onneksi kun en olen Amerikkalainen ja Israellainen

Venäjältä ja venäjämielinen ovat kaksi eri asiaa. No mutta sittenhän voit ylpeästi kertoa mistä päin maailmaa olet? Kirjoittelut ja arvomaailmasi viittaavat erittäin lähi-itään.

• Anonyymi kirjoitti:

Venäjältä ja venäjämielinen ovat kaksi eri asiaa. No mutta sittenhän voit ylpeästi kertoa mistä päin maailmaa olet? Kirjoittelut ja arvomaailmasi viittaavat erittäin lähi-itään.

Sama aika kun kirjoitit että Terroristi ollut Muslmi ja Afro
        olisi myös voi kirjoita että hän oli myös USA -Armeija

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Sama aika kun kirjoitit että Terroristi ollut Muslmi ja Afro
        olisi myös voi kirjoita että hän oli myös USA -Armeija

Et sitten vastannut suoraan kysymykseen lainkaan. venäjämieliset tiltut toimivat juuri niin. Se on osa Pietarin trollitehtaan toimintatapaa, suoraan heidän oppikirjastaan. Tiesitkö sitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Et sitten vastannut suoraan kysymykseen lainkaan. venäjämieliset tiltut toimivat juuri niin. Se on osa Pietarin trollitehtaan toimintatapaa, suoraan heidän oppikirjastaan. Tiesitkö sitä?

Venäjä puolusta itse

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Venäjä puolusta itse

Eli olet venäjämielinen putinisti. Niin olen vähän epäillytkin. Kiva että myönsit sen suoraan, tavallisesti venäjämieliset kiemurtelevat kuin käärmeet eivätkä suostu putinismiaan suoraan myöntämään. Heitä kai hävettää olla fasistien puolella?

• Anonyymi kirjoitti:

Eli olet venäjämielinen putinisti. Niin olen vähän epäillytkin. Kiva että myönsit sen suoraan, tavallisesti venäjämieliset kiemurtelevat kuin käärmeet eivätkä suostu putinismiaan suoraan myöntämään. Heitä kai hävettää olla fasistien puolella?

Jos olisin Venäjältä kyllä sanoin ja olisin ehkä ylpeä

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Jos olisin Venäjältä kyllä sanoin ja olisin ehkä ylpeä

Eli niinkuin todettu olet siis venäjämielinen diktatuurin ihailija?

• Anonyymi kirjoitti:

Eli niinkuin todettu olet siis venäjämielinen diktatuurin ihailija?

Rakastan maailma diktatuuri koska tiedän kuinka leikkiä heidän kanssa
        mutta demokratia kanssa he ostavat minut ja myyvät minut
        ja paras todiste
        mitä oli ero Georgia ja Ukraina
        sama putin sama Venäjä
        Georgia myös toivoisi sama kuin Ukraina Nato-EU
        Mutta demokratia he katsoivat kuin Venäjä tappaa Georgialaiset ja tänään he itkevät Ukrainalaiset puolesta

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Rakastan maailma diktatuuri koska tiedän kuinka leikkiä heidän kanssa
        mutta demokratia kanssa he ostavat minut ja myyvät minut
        ja paras todiste
        mitä oli ero Georgia ja Ukraina
        sama putin sama Venäjä
        Georgia myös toivoisi sama kuin Ukraina Nato-EU
        Mutta demokratia he katsoivat kuin Venäjä tappaa Georgialaiset ja tänään he itkevät Ukrainalaiset puolesta

Moikka moktar gubta
        Sina manu

• Anonyymi kirjoitti:

Moikka moktar gubta
        Sina manu

Vaikka en tiedä kuka Muktar on -mutta ainakin hän uskonut kirjoita oman nimi -kuka sinä olet jotka istunut tietokone takana paperi tiikeri olen varma et uskalla mennä yksin wc

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Vaikka en tiedä kuka Muktar on -mutta ainakin hän uskonut kirjoita oman nimi -kuka sinä olet jotka istunut tietokone takana paperi tiikeri olen varma et uskalla mennä yksin wc

kiitos mainosinfluensseri

sama kuin rovaniemen manu juu

• Anonyymi

Sitä se islam on. Joillekin se pitää vääntää rautalangasta, muutoin eivät tajua.

• Anonyymi

Kivikautinen alkuihmisten uskonto.

• Anonyymi

Kuunpalvojien kultiksi olen sitä joskus kuullut kutsuttavan.

• Anonyymi

"Amerikkalainen" ja israelilainen tuskin on. Muslimit valehtelee ihan surutta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 555
      9069
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      11
      2277
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      179
      1416
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      19
      1119
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      920
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      847
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      784
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      782
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      692
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      622
    Aihe