Minä kutsun naisen ensimmäisille treffeille uimahalliin. Maksan tietysti herrasmiehenä treffit, koska haluan nähdä minkälainen akne / ihokasvain nainen sieltä pakkelien ja vaatteiden alta paljastuu. Seuraavia treffejä tuskin tulee, mutta, jos yllätyn positiivisesti niin seuraavalla kierroksella mennään treffeille naisen äidin luokse, koska haluan nähdä miltä hän näyttää vanhana. Kolmannella kierroksella en vie hyväksi todettua kumppania syömään ja lihomaan vaan treffit on pururadalla juoksun merkeissä, että hän ei pääse rupsahtamaan. Tykkään huolehtia naisesta. Näin hän kokee olonsa turvalliseksi, tukeutuu ja rakastuu minuun.
Saalis vai ei? Incel vai kiva mies?
Mitä mieltä miehestä joka kirjoittaa naisista näin
41
468
Vastaukset
- Anonyymi
Liikaa testaamista.
- Anonyymi
Töysin pinnslinen ihminen..
Jos ei pysty maksasmasn naiselke korkeita summia tuosta kokeilusta niin naisennon parempi juosts... Jlossa vain pinta merkitsee jotakin
Oot suotasnsanottana pihalla siit miks ihmiset yleensä ovat suhteissa..
Ja jos olisin tynteelisempi naisoletettu niin juoksisin äkkiä pois sillä ap ei oo rakkautta eikä romantiikaa luvassa
Ihmiset ei oo mitää lekkikaluja eikä suhteessa olla statuksen tai srn milt se nöyttöö ulospin syyn vuoksi
Silti löytyy aina joku idioitti jolle köy kaikki
vaatimukset..
Ja idiootti joka yrittä olla pinnalisten ja tunnekylmien hullujen kanssa
Kunne viimein tajuas että kaikkein olennaisin puuttuu kokoajan...
Sitte ei enää halua kuulla kyseistö tyypistä
Joten AP löytää kyll yht pinnanalisen nasen aivan varmasti joka osuu kriteeriin
- Anonyymi
🚩🚩🚩
- Anonyymi
Huolehtiva mies on enemmän kuin painonsa arvoinen kullassa naiselle, jonka ottaa huolehdittavakseen. On totta, ettei hyvä suhde synny tyhjästä vaan vaatii jatkuvaa panostamista niihin hyviin asioihin, jotka ruokkii jatkuvuutta suhteelle. Hyvässä suhteessa molemmat viihtyvät ja antavat kaikkensa, että mielikuva ei ala haalistumaan toisesta?
- Anonyymi
Liian perfektionisti mies ja äitikin jo kuollut. Ei siis jatkoon.
- Anonyymi
Tämä kertoo enemmän sinusta, kuin hänestä. Irrotat asian kontekstista. Se on feministi lepakolle tyypillinen tapa toimia.
- Anonyymi
Olen ihan hetero enkä feministi.
- Anonyymi
Sinun vastaus ei alunperinkään liittynyt mitenkään minun vastaukseeni.
- Anonyymi
Ei feministi kirjoita noin naisista. Aloittaja ei ole sukuakaan feministille.
- Anonyymi
Tyylinsä kullakin, eikä tuon kelkkaan kai pakko ole lähteä vaikka nuo testit läpäisisikin.
- Anonyymi
Onneksi olin setämiehelle liian löysä ja ruma kuulemma. 😂
- Anonyymi
Mä voin lähteä tommosen kultamussun kanssa saunomaan vaikka heti miten.... Saa ihastella sitten luomua ja sanoa ihan mitä tahansa mulle siinnä. Sana on vapaa mun kanssa. Voin myös arvostella siinä varustusta ja muutenkin äijjän kuntoa.Voimme yhdessä lopuksi naureskella vähän kun oli niin mukavaa arvioivaa ennenkaikkea Kehittävää keskustelua
- Anonyymi
Ihana näen jo kuinka teillä hääkellot soi. ❤️ Muista että eka lyönti on vaan vahinko. Ja toinen on sun syytä jne jne..
- Anonyymi
Arvostan suoraa puhetta naiselta. Naiset leikkii aina niin korrektia vaikka mielessään ei tykkäisi jostain yhtään. Sitten se on sellaista tekopyhää lässytystä ja tulee väärinymmärryksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana näen jo kuinka teillä hääkellot soi. ❤️ Muista että eka lyönti on vaan vahinko. Ja toinen on sun syytä jne jne..
Hääkellot? No huhyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hääkellot? No huhyh
Toivoisin kyllä kuolinkelloja hänelle. Mut onneks ei oo mun murhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisin kyllä kuolinkelloja hänelle. Mut onneks ei oo mun murhe.
Joo. Sulla mennee nsvitun hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Sulla mennee nsvitun hyvin
Itse asiassa joo. ❤️ Kiitos ihania uusia ihmisiä tavannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa joo. ❤️ Kiitos ihania uusia ihmisiä tavannut.
Hyvät hyssykät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät hyssykät
Sanos muuta. Elämästä tullut kertaheitolla parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta. Elämästä tullut kertaheitolla parempaa.
Siitä puhe, mistä puute
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä puhe, mistä puute
Mistä mulla puutetta 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostan suoraa puhetta naiselta. Naiset leikkii aina niin korrektia vaikka mielessään ei tykkäisi jostain yhtään. Sitten se on sellaista tekopyhää lässytystä ja tulee väärinymmärryksiä.
Homo
- Anonyymi
Nii sä, olet siis hankkimassa vaimoa vai hevosta?
- Anonyymi
En ole kiinnostunut tuollaisista treffeistä. Voin lähteä uimaan ja voin lähteä juoksulenkille, mutta en treffeillä. Äitiäni tapaamaan en vie ketään, jonka kanssa suhde ei ole jo hyvin vakaalla pohjalla. En kuulu heihin, jotka esittelevät "miesystäväkandidaattia" kenellekään. En edes ystävilleni.
Mutta siis ei ole minulle mikään saalis tuo mies, enkä pidä tuollaisella ajatusmaailmalla varustettua kivana ihmisenä. - Anonyymi
Mikähän vastakkainasettelun päivä tänään on. Kaikki vain trollaa.
- Anonyymi
Annetaan nyt pikku Petterille huomiota. Kun sitä kaipaa. Ehkä joku elämänsä kyllästynyt lähtee kelkkaan. Kunhan tiukka ja on kaunis.
- Anonyymi
Suomen kaikkien aikojen surkein ja maailman huonoin presidentti Stupido onnistui yhdistämään kansan uudenvuoden puheessaan, sekä aikaisemmilla arvovalinnoillaan. 🤣
- Anonyymi
Kiva mies
- Anonyymi
No niin eikun mekko valitsemaan. Varmaan joku tiukka vesirajaa asti. Muistahan oksentaa ennen treffejä et oot tarpeeksi laiha sitten.
- Anonyymi
Miehelle on naisen ulkonäkö/ihon kunto tärkeä asia ja kokee että naiset huijaavat meikkaamalla eivätkä huolehdi itsestään tarpeeksi varsinkaan pidemmän päälle. Rupsahtavat iän myötä joko geeneistä johtuen tai huonon syömisen ja liikkumattomuuden vuoksi.
- Anonyymi
No nyt pomppas. Tiettekö äijät, kuinka raskasta on olla huomion kohteena, hyvässä ja pahassa, lapsesta saakka? Jos bussikuski huomaa, tuijottelee taustapeilistä lasta, vaikka ei missään tapauksessa pitäisi... kun sut huomataan konsertissa lasten joukosta? Kun naiset vihaa sua uhkana omista miehistään. Kun aina huomataan. Laitetaan kiveä polulle.. Onneksi sekin joskus loppuu. Ps. Teidät on nähty.
Terveisin, iloinen ikääntyvä mummo! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt pomppas. Tiettekö äijät, kuinka raskasta on olla huomion kohteena, hyvässä ja pahassa, lapsesta saakka? Jos bussikuski huomaa, tuijottelee taustapeilistä lasta, vaikka ei missään tapauksessa pitäisi... kun sut huomataan konsertissa lasten joukosta? Kun naiset vihaa sua uhkana omista miehistään. Kun aina huomataan. Laitetaan kiveä polulle.. Onneksi sekin joskus loppuu. Ps. Teidät on nähty.
Terveisin, iloinen ikääntyvä mummo!Hyvin sanottu. ❤️ Naista arvostellaan kehdosta hautaan asti, vasten meidän tahtoa, ilman, että meistä kukaan pyytää sitä. Onneksi jossain vaiheessa jokainen meistä kerta kaikkiaan vain lakkaa välittämästä siitä, mitä muut ajattelevat. Toivoisin vain, että se tapahtuisi kaikilla naisilla mahdollisimman nopeasti eikä vasta neli-, viisikymppisenä.
- Anonyymi
Vääriä liikuntamuotoja. Urheilen aika paljon erästä raskasta lajia 6xviikko ja siihen lenkit päälle. Aika tylsiä treffejä uinnit/lenkit.
- Anonyymi
Pinnallinen elämö ja elämntiili on hyvö tulla esiin heti ettei toinen odota sulta mitön romanttisia rakksustarinoita..
Tellä merktser vain kulissi js muut syyt olla yhdessö kuin rakkaus ja tunteet..
Kyll tuohon joku suostyy kunhan maksat neidin kukut mutta rakksutta etsivöt lhtee lipettiin ..
Oot myös hukassa sen suhteen minsi suhteisiin ryhdytän yleensä...
Ilmaseksi et kyllö löyd ketön jonko jo kyllä tiesitkin... - Anonyymi
Yo yo, tää jäbä vaikuttaa siltä ku se ois pudonnu jostain **egofarmilta**, mut kukaan ei oo kertonu sille, et ihmiset ei oo mitään kaupan hyllyjä mistä valitaan paketti parasta ennen -päivällä. Se puhuu naisista niinku ne ois jotain **tofu-paloja**, et "tsekataan ennen ku otetaan." Mut hei, todellinen OG ei pelaa tommosta peliä – respect ja tunteet tulee aina ensin.
Sitte toi juttu äidin tsekkaamisesta... bro, sä et valitse vaimoa niinku valitset **riisimerkkiä**, katsoen pakettia ja miettien miltä se maistuu kymmenen vuoden päästä. Sun täytyy olla tosissaan, eikä mikään **low-grade hustla**, joka yrittää pyörittää omaa "pidä nainen fitissä" -agendaa.
Lopputulos: toi tyyppi on enemmän **lost boy** ku mikään kunnon mies. Aidot miehet ei testaa, ne rakastaa ja rakentaa. Tää jäbä on vaan omassa ghettoparatiisissaan uskoen, et se on jotain big boss shii – mutta oikeesti vaan leikkii aikuisuutta. - Anonyymi
Sun anoppi haluaa vaan nähdä sinut uimahousuissa,ei kantsi mennä.
- Anonyymi
Mies tarvii rekvisiittaa. Menee porealtaaseen sun kans ja sitten saunaan miesten kanssa. Se kestää tunnin-puolitoista. Sitten lähibaarissa tapaatte taas.
Mies on saaneen näköinen ja voipunut. Poissaoleva. - Anonyymi
Just sellanen mikä pidetään
piiiiitkän kepin etäisyydellä.
Kammottavaa, hullua, ei näin.
Tuolle laitetaan kaikki ne nimitykset, kun kalleanakka
ei oikein voi hyvin. - Anonyymi
Joku pösilö Onneksi oon naimisissa ihan täysjärkisen normaalin nörttimiehen kanssa
- Anonyymi
En ollenkaan haluaisi tuntea tuollaista kontrollifriikkimiestä. Miehet ovat potkineet naiset maan rakoon niin piykään.
Rakkaudessa on kyse huumaavista tunteista ja tuo mies kokee tarvetta määrätä, alistaa, määrittää, tuomita, vahtia, kokea ylemmyyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32411807- 2174963
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112638- 1631978
- 1301961
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131438Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921248Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411156Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon411094- 85974