Sitä on vähän höperö välillä, ja haluaa uskoa kaikenlaiseen romanttiseen höttöön vaikka järki sanoo muuta. Enkä ole sinua mies nyt hetkeen nähnyt ja oikeastaan sitä välttelenkin, näytät kuitenkin edelleen sen verran hyvältä että menee taas sekaisin.
Tuntuu siltä että ehkä meidän välillä ei sen kummempaa ollutkaan..
18
537
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ulkonäköni, sekä muut ominaisuuteni sinua oikeasti viehättäisi niin et välttelisi minua. 😞 Ei sinun tarvitse niitä sanoja ääneen sanoa. Kuulen yliherkkänä miehenä myös ne sanomattoman sanat.
- Anonyymi
Joskus niitä kauneimpia ja komeimpia asioita tässä maailmassa on parempi vain muistella sellaisina kuin ne olivat, varmasti tullaan vielä näkemään mutta joskus on suojeltava sitä omaakin sydäntä koska sen kunto vaikuttaa muihinkin ihmisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus niitä kauneimpia ja komeimpia asioita tässä maailmassa on parempi vain muistella sellaisina kuin ne olivat, varmasti tullaan vielä näkemään mutta joskus on suojeltava sitä omaakin sydäntä koska sen kunto vaikuttaa muihinkin ihmisiin.
Ei sitä sydäntä tarvitse rakkaudelta suojella. Et vain halua. 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä sydäntä tarvitse rakkaudelta suojella. Et vain halua. 😞
Sano tuo hänelle..
- Anonyymi
Se on aina mitä elämältään haluaa, jos ei jotain halua, sitten ei sen eteen tee sen enempää. Niinhän se on jos näkemisessä ja tekemisissä ollaan, tunne voi vain siten kunnolla elää.
- Anonyymi
Olen alkanut ymmärtämään että hän ei ollut valmis tekemään enempää. Tein minkä voin ❤️ mutta tiesin koko ajan että se on turhaa. Siksi en itsekään tehnyt enempää. Asioiden eteen pitää tehdä, mutta monet asiat tapahtuvat jos ovat tapahtuakseen.
- Anonyymi
Jos kummallakaan ei ollut suurempia esteitä niin sitten kyse ollut molempien riittämättömistä toimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kummallakaan ei ollut suurempia esteitä niin sitten kyse ollut molempien riittämättömistä toimista.
Aika näyttää oliko millään mitään merkitystä ❤️ mutta pakko vain keskittyä muihin asioihin. En varmasti kuule hänestä pitkään aikaan, on mitä luultavimmin ulkomailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika näyttää oliko millään mitään merkitystä ❤️ mutta pakko vain keskittyä muihin asioihin. En varmasti kuule hänestä pitkään aikaan, on mitä luultavimmin ulkomailla.
Niin maailmalle vievät monet polut vaikka voivat yllättäen yhdistyäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä esitä aloittajaa, tulee vähän reissulla fiilis sinusta.
- Anonyymi
Miksi välttelet?
- Anonyymi
Majoneesi tuli meidän väliin.
- Anonyymi
Mun sydän on hänellä. Niin kauan kun täällä dallaan. Ei ole eikä tule muita.
- Anonyymi
❤️❤️🥹
- Anonyymi
Samoin, valitettavasti. Sehän tässä risookin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, valitettavasti. Sehän tässä risookin.
Minulla on jostain syystä olo että kaikki ❤️ on ollut turhaa. Jotenkin ajattelen että isompia askelia olisi jo otettu hänenkin puolelta jos jotain olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on jostain syystä olo että kaikki ❤️ on ollut turhaa. Jotenkin ajattelen että isompia askelia olisi jo otettu hänenkin puolelta jos jotain olisi.
Noinhan se ideaalissa elämässä menisi, mutta itse olen ainakin sellainen että saatan vaikuttaa ihan päinvastaiselta vaikka olisin kuinka rakastunut. Tämä siksi että haluan tarkastella tilannetta ennen kuin antaudun kokonaan, ja koska jos olisi kyseessä oikea rakkaus, se kestää kyllä ajan ja karikot.
- Anonyymi
Usko vain romanttiseen höttöön olen iloinen siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053681
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472620- 1142452
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401964Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291697- 271522
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221511- 221328
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81251Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701245