Vaimo saatiin kolmannen kerran kolmenkimppaan mukaan nyt uutenavuotena.
Ollaan nyt oltu 3 kertaa saman miehen kanssa.
Minua häiritsee tai ihmetyttää kun tämä mies pääsee vaimon pillulle niin hän on kuin ei olisi koskaan ennen saanut panna naista.
Onko tuollainen alku innostusta vai kiihoittaako toisen miehen vaimo erityisesti?
Miten halukkaita
22
2697
Vastaukset
- Anonyymi
Alkuinnostusta yleensä miehellä kun pillua saa uudelta naiselta laantunee ajan kanssa toki voi olla että nauttii erityisesti kun pääsee varattua naista painaan ja kilpailuvietti vienee muassaan kun pitää yrittää osoittaa olevansa parempi kuin naisen oma mies mistä noita tietää varmasti jos kerta kiinnostaa ni kysy sitä häneltä itseltään
https://youtube.com/shorts/ff1XUp9Ks_I?si=g-nOjHp6zOvVP9nS Sanoisin, että varmaan molempia. Itseäni kiihottaa suunnattomasti varattu nainen ja varmasti jos kyseessä on vasta kolmas kerta, niin on siinä sitä ihanaa uutuuden viehätystäkin.
Kuitenkin, vaikka olisi useammankin kerran saman parin kanssa, niin on siinä aina sitä kiihkoa koska ei ole ns. arkiseksiä.
Onnittelut mukavasta harrastuksesta, nautinnollisia hetkiä!- Anonyymi
Kyllä se vieras pillu kiihottaa kovasti..tieto että toisen vaimo...t.61ukm
- Anonyymi
Samoin varattu nainen saa kyrvän kovaksi. M 66 ukm
- Anonyymi
Meillä jo pelkkä suunnittelu toisesta miehestä kiihoittaa myös vaimoa.
Minä soitan yleensä vakkarille että tulisi meiĺe saunomaan vaimokin toivoo sitä.
Yleensä soittomme jälkeen vaimo haluaa heti seksiä ja on selvästi kiimaisempi kuin yleensä. - Anonyymi
Harrastaneet kolmansii vaimolle yli 10 vuotta. Aina uusi kaveri yli kiimanen joka luonnollista, vaimo tykkää kun mies haluu saman tein. Pari 50v
- Anonyymi
Ottaako vaimo teiltä molemmilta yhtäaikaa suihin? Molemmat kyrvät yhtä aikaa suussa? Imettekö ja nuoletteko vieraan miehen isoa kyrpää vaimosi kanssa yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaako vaimo teiltä molemmilta yhtäaikaa suihin? Molemmat kyrvät yhtä aikaa suussa? Imettekö ja nuoletteko vieraan miehen isoa kyrpää vaimosi kanssa yhdessä?
Ottaa kyllä jos kolmistaan harrastetaan, imemme vuoron perään vieraan kyrpää. Vaimo imee kun itse panen vierasta ehkä kiihottavinta kun vieras laukee vaimon suuhun ja itse vieraan suoleen. Pari 50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaa kyllä jos kolmistaan harrastetaan, imemme vuoron perään vieraan kyrpää. Vaimo imee kun itse panen vierasta ehkä kiihottavinta kun vieras laukee vaimon suuhun ja itse vieraan suoleen. Pari 50v
Parasta on lopuksi runkata vieras mies laukeamaan vaimon päälle.
- Anonyymi
Vaimo ohjaa itse kaverin kalun pilluun kun kaverilta ei oikein luonnistu reitin valinta.
- Anonyymi
Voisit ohjata itse. Saisit tunnustella kuinka isoa ja paksua kalua vaimosi saakaan. Puristaisit kyrvän juuresta tiukasti samalla, kun katselet sen uppoavan vaimosi märkään pilluun uudelleen ja uudelleen.
- Anonyymi
Meillä on kaveri ollut vaimon vakkarina jo 5 vuotta .
Silti vakkari panee tosi kiimaisesti aina alussa ennen kuin rauhoittuu normaalimmaksi.
Vaimoa pannaan vuorotellen useita kertoja molemmat.
Kaveri tulee yleensä viikonloppuisin ja on usean yön meillä samassa sängyssä ja vaimo keskellä nukkuu aina alasti. - Anonyymi
Meilläkin on vaimon vakkari tosi kiimainen vaikka saa panna vaimoa tosi usein.
Kun on väliä kaksikin viikkoa niin huomaa että on kaivannut vaimoa ja hänen panemista. - Anonyymi
Meillä oltiin suunniteltu että vaimoni vakkarin kanssa pannaan kimpassa vaimoa.
Oltiin saunassa kun vaimon tyttökaveri tuli meille yllättäin.
Vaimo kävi juttelemassa naisen kanssa qäja sopivat että vakkari panee vaimoa ja minä vaimon ystävätärtä.
Hyvin meni ja minäkin sain vierasta naista ja vieläpä rouva ihmistä. - Anonyymi
Vaimosi saa kunnolla kyrpää
- Anonyymi
Pitäisi löytää useampi niin isokyrpäinen mies, että vaimoni pillu ja anaali pääsisi oikean ison kyrvän makuun.
- Anonyymi
Näin voi sanoa.
Hän osaa nauttia kun häntä kimpassa pannaan. - Anonyymi
Näin voi sanoa.
Hän osaa nauttia kun häntä kimpassa pannaan.
- Anonyymi
Ei ole mikään ihme jos vierasta kiihoittaa kun pääsee vaimoa panemaan kun kiihoittaa itseäkin kaunis muodokas nainen.
Kaverin oma vaimo ihmettelee miten hänen mies on niin kiimainen kun tulee kotiin, kaveri sanoo meille että mielessä pyörii vaimoni ja kaikki seksiaktit mitä on saanut.- Anonyymi
Meidänkin kaveri on otettu kun pääsee vaimoa panemaan.
Pannaan vaimoa vuorotellen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidänkin kaveri on otettu kun pääsee vaimoa panemaan.
Pannaan vaimoa vuorotellen.Tuttu mies on aina kiimaisempi vieras kuin tuntematon. Ja vaimo on myös paljon kiimaismpi kun ei tarvitse ujostella ja saa vapautua oikein aidosti, tutun miehen kanssa.
Siihen liittyy myös se kiva kutkutus kun jälkeenpäin tavataan ja tietysti se mukava muisto ja vapautuminen sähköistää sen koko tilanteen esimerkiksi marketissa kun tavataan sattumalta. Vaimo muuttuu heti kuin kikattavaksi pikkutytöksi ja flirttailee ja saattavat jopa kosketella toisiaan niin että vähän jo alkaa omiakin poskia punoittaa että huomaako muut sen flirttailun vaimon ja kaverini välillä, ja sen että seison aviomiehenä vieressä joka sallin sen tapahtuvan enkä uskalla sanoa että pitäkää vähän matalampaa profiilia. Joskus kun on ollut jotain grillausiltoja, tai saunailtoja ja parin siiderin jälkeen, vaimolla saattaa tulla tuo flirttivaihde päälle ja siinä ei kehtaa sanoa mitään, varsinkaan ettei kukaan huomaa jos kaveri ja vaimo on hetken poissa.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319