Taas yritin pitää mieleni puhtoisena ja kädet peiton päällä, makasin sängyssäni ihan viattomasti Jeesus sydämessä. Lupasin itselleni, etten ajautuisi kiusaukseen.
Mutta sitten sinä senkin riivaaja tunkeuduit väkipakolla ajatuksiini ja olin välittömästi märkänä. Antauduin houkutukselle. Teimme asioita, joita emme saisi tehdä. Olimme syntisiä. Turmelin sinua aivan yhtä paljon, kuin sinä minua. Rietastelimme. Rakastelimme.
Sain ravisuttavan voimakkaan orgasmin, kuten aina. Sinulla on sellainen vaikutus minuun. Sinä saat minut niin kuumaksi. Haluan sinua niin järjettömän palavasti.
Mutta me emme voi, me emme saa. Kirottua.
Himoitsen sinua mies
Anonyymi-ap
2
173
Vastaukset
- Anonyymi
Se on vain hienoa, että osaat nauttia kehostasi. Siinä ei ole mitään syntistä.
- Anonyymi
Minä tein syntiä täällä toisaalla samaan aikaan. 🤭 kyllä me vielä tullaan r*kstelemaan. Kyllä me voidaan ja saadaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811678- 298164
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586126Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715056- 384842
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai464442Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1094334- 1163799
- 803300
- 481811