Koin yllättävä ja julman eron syksyllä. Merkkejä toki oli ilmassa, mutta en tajunnut niitä rankan elämänvaiheen takia. Hän toivoi rumaksi lopuksi, ettei oltaisi tekemisissä. Hän ei kestä mitään kritiikkiä tai poikkipuolista sanaa, joten siksi varmaan ei halunnut jäädä eroa ruotimaan. Siinähän niitä totuuksia hänestä olisi tullut, koska rosoisuutta löytyi. Koin eronkin tosi narsistiseksi.
Olin niin tyrmistynyt ja loukattu, että nopeasti aloin noudattamaan ohjetta. En siis ollut tekemisissä, en seurannut somessa, en mitään. Mutta hänpä alkoi kuukausien päästä katsomaan facen tarinoitani ja tietää varmasti, että näen sen. Miksi hän tekee niin??? Haluaako antaa signaalin, että itse kaipaa. Vai onko motiivi narsistinen ja haluaa tietää, että ikävöinkö hänen "jumalaista" persoonaansa.
Jokatapauksessa tämä hidastaa omaa prosessiani ja syö minua. Pitäisikö vaan tehdä totaalinen pesäero ja unohtaa, koska kaipaan ja sattuu vieläkin. En saanut käydä eroprosessia läpi ja hänen kylmät sanansa muistan vieläkin. Toisaalta hän on äkkipikainen eli kaduttaako nyt, mutta ei pysty nöyrtymään. Mitä v...a teen???
Miksi exä seuraa somessa? Kaipaako?
13
294
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä jos juttelisit ja tutustuisit häneen uudelleen, rauhassa ja paremmin, ilman ulkopuolisia häiriö tekijöitä ja kun hän ei ole tripillä tai muuten sekavassa mielentilassa?
Ilmeisesti hän on kuitenkin jollain tavalla ollut mukavakin, kun olet päätynyt suhteeseen hänen kanssaan?
Ehkäpä hänkin on ollut henkisesti todella huonossa kunnossa ja halunnut vetäytyä viereltäsi jottei satuttaisi sinua vieläkin pahemmin oman ehkä liiankin huonon olonsa takia.
Elämä ei kuitenkaan aina ole niin yksinkertaista kuin halutaan ajatella ja joillakin ihmisillä vaan on kummalliset tapansa toimia, puhua ja näyttää tunteitaan.
Enkä voi kieltää etteikö addiktoitunut ihminen omaisi myös paljon narsistisia piirteitä, mutta hän voi silti osata myös myöntää virheitään ja olla reilu ja mukava ilman oman edun tavoittelua.
Kuulostaa samankaltaiselta tilanteelta jossa olen juuri kuvaamaltasi toiselta puolelta.
Minäkin kaipaan ja haluaisin vähintään puhua asiat syvältä ja rauhassa auki jotta saataisiin joko sitten se rauha tai rakkaus.- Anonyymi
Rakkaus❤️
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että väistit luodin. Äkkipikainen, narsistinen mies; moni nainen on tuollaisessa suhteessa jumissa, pahoinvoivana jopa hakattuna vuosia tai vuosikymmeniä, ja kiroaa itseään siitä päästyään, ettei lähtenyt aiemmin.
Laittaisin estoon. No second changes.- Anonyymi
Se on chances.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on chances.
Sulta ei kysytty mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta ei kysytty mitään.
Opettele englantia spede.
- Anonyymi
Missä kohtaa aloittaja kertoo, että "mies"?
- Anonyymi
Estoon vaan. Jos o sanonut ettei halua olla tekemisissä. Varmaan käy vaan nauramassa sinulle sen takia katsoo niitä.
- Anonyymi
😱💩😱💩😱💩😱💩😱💩😱💩😱💩😱💩😱
- Anonyymi
Kiitos ihmiset!!! Sekin on tullut mieleen, että käykö nauramassa stooreilleni, mutta onhan hänelläkin oma elämänsä eikä hän paha ole. Ihan lämmin ihminen kuitenkin.
Väistinkö luodin, vaikea sanoa. Meissä kaikissa on puolemme, keskeneräisiä olemme itsekukin.
Ehkä eniten harmittaa oma tyhmyyteni, sinisilmäisyys ja väsymys. En tajunnut ajoissa, olisin muuttanut kurssia. Mutta ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Elämässä on ylösnoustava, sanoi Jorma U. mainiossa podcastissaan Samin kanssa. Olen jo päässyt kanveesista ylös, katsonut peiliin, kehittynyt. - Anonyymi
Et ole.
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että haluaa kontrolloida ja kytätä kenen kanssa olet tekemisissä ja ketkä tykkäävät julkaisuistasi. Ex-kumppani voi olla mustasukkainen. Varo äkkipikaisia kumppaneita (ja päihderiippuvaisia). Miestä on turha yrittää saada nöyräksi. Sinun tulee saada oma terveys kuntoon.
- Anonyymi
Hyvä pointti, kontrollointi liittyy narsismiin. Eikä sellainen pysty nöyrtymään koska egonsa on niin rikki. Varokaa näitä, ne rikkovat vain sydämen. Se on ajan kysymys. Ensin on sitä teatteria, mutta vähitellen julmuus tulee esiin. Hyväuskoinen on siinä vaiheessa jo koukussa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311699- 2174933
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112628- 1631968
- 1301941
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131428Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401080- 85964