Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Anonyymi-ap

Ja kertoisitko sen hänelle?

111

2431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän varmaan tykkäisi, jos mulla olisi saparot ja puhuisin kirosanoja ja kertoisin hiekkalaatikkotappeluista ja olisin nasty af
      LOL

• Anonyymi

Kysyin mikä on oma fantasiasi hänestä?

• Anonyymi

🤦 oocoo..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin mikä on oma fantasiasi hänestä?

Sivusta, varmaan kertoisin, jos luottamus olisi riittävä sille?

• Suudeltais tähtien alla jossain romanttisessa paikassa, kun kertoisin hänelle miten tunnen häntä kohtaan, hän pitäis mua käsistä kii, kun suudeltais. Sit jos ois pakkasta niin antaisin kaulahuivini hänelle ja pitäisin hänet lämpinä. Sit katottais tähtiä ja oltais vaan kahdestaaan, niin romanttista ja söpöä ois...

• Anonyymi

Ihana kuvaus!

• Anonyymi

Toivoisin, että mies olisi pukeutunut kuumaan smokkiin kuin James Bond ja saapuisi luokseni ruusu hampaiden välissä. Sitten hän antaisi ruusun minulle kuin unelmieni bachelor ja sanoisi: pääset jatkoon 😬

• Anonyymi

Ihan hieno fantasia mut James ei taitasi katsella naisjoukkoa ja varsinkin sinua tuvan ikkunasta ja miettisi mitähän tekisi. Taitaisi olla enemmän toiminnan mies ja enemmän vakuuttava.

• Anonyymi

Niitä on monta ja vaikea valita ykköstä. Voisin kertoa niistä hänelle, mutta ei vielä tässä vaiheessa.

• Anonyymi

Hän olisi työhönottaja, joka menisi rogue ja pakottaisi mut.......

• Anonyymi

Voin sanoa, että se liittyy erään huvilan makuuhuoneeseen Hangossa. Hänellekin voisin sanoa ja sanonkin ehkä joskus.

• Anonyymi

Näinkö voisit? Onko kokemusta Hangosta?

• Anonyymi

Ihan vain se, että näkisin hänet yllättäen väkijoukossa, katseemme kohtaisivat ja hän katsoisi kiinteästi silmiin kävellen samalla kohti minua. Sitten hän halaisi lämpimästi ja tiukasti, sekä hyväilisi huulillaan poskiani ja korvan takaa kuiskaten samalla: rakas. Lopulta hän suutelisi minua, edelleen ilman mitään sanoja. Ottaisi kädestä kiinni ja ohjaisi meidät pois väkijoukosta.

Kertoisinko hänelle? En, koska en näe häntä enää ja hän on todennäköisimmin unohtanut minut ja tämä on vain palstakirjoittelua.

• Anonyymi

Niin eli katseet kohtaa ja suudellaan poistuen lavalta kuin elokuvissa. The end?

Miksi täällä on näitä haihattelijoita jotka katsoneet liikaa romanttisia elokuvia joissa loppu on se että tavataan ja suudellaan?

Eiks tosielämässä siitä vasta ala se vaikein osuus? Tutustuminen? Elämien ja tapojen sekä luonteiden yhteen sovittaminen?

Monella kosahtaa siihen kun arki koittaa eikä se ole kuin elokuvien loppu vaan toinen elää ehkä hyvin sotkuisasti, ei tee kotitöitä, ei peseydy, on työtön ja omaa lapsia jotka ei hyväksy uutta isä/äitipuoli ehdokasta ja uusi kumppanisi asettuu aina lasten puolelle ja haukkuu ja syyttelee ja syrjii vieraana tunkeutujana perheeseensä sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eli katseet kohtaa ja suudellaan poistuen lavalta kuin elokuvissa. The end?

Miksi täällä on näitä haihattelijoita jotka katsoneet liikaa romanttisia elokuvia joissa loppu on se että tavataan ja suudellaan?

Eiks tosielämässä siitä vasta ala se vaikein osuus? Tutustuminen? Elämien ja tapojen sekä luonteiden yhteen sovittaminen?

Monella kosahtaa siihen kun arki koittaa eikä se ole kuin elokuvien loppu vaan toinen elää ehkä hyvin sotkuisasti, ei tee kotitöitä, ei peseydy, on työtön ja omaa lapsia jotka ei hyväksy uutta isä/äitipuoli ehdokasta ja uusi kumppanisi asettuu aina lasten puolelle ja haukkuu ja syyttelee ja syrjii vieraana tunkeutujana perheeseensä sinua.

Osa varsinkin naisista karsastaa kun mies haisee hielle, ei peseydy päivittäin, eikä vaihda kalsareitaan. Hampaat pesee vain illalla joten aamun kakalta haisevaa suuta täytyy suudella iltaan asti.

Arki on vähän erilainen kuin elokuvien loput katseineen jotka kohtaa ja huulineen jotka yhtyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän olikin vähän romantisoitu palstakirjoitus. Kyllä minä arkirealismin tiedän, sotkuista eläjää en hyväksy, pidän niin paljon siisteydestä. Pingottaja en ole, mutta perussiisti pitää olla. Työtön kumppani ei voi olla, jotain aktiviteettiä täytyy olla, halu mennä eteenpäin, tehdä rahaa.
        Omat lapset ovat aikuisia. Heidän mielipiteillään on merkitystä, koska arvostan lapsiani. Samoin kumppanin mahdollisilla lapsilla voi olla näkemyksiä äiti/isäpuolesta, niitä pitää kuunnella. Jos lapset eivät pidä kumppanista, ei hän tod. näk. ole hyvä kumppani. Tämä on itselleni äärimmäisen tärkeää. Lapset tulee ensin kumppanille ja siten ne tulevat järjestyksessä myös minulle. Lasten biologista äitiä ja isää tulee myös kunnioittaa, onhan hän lasten vanhempi.

• Anonyymi

Noin se väkijoukossa tulee tapahtumaan. Kun ei nainen ota yhteyttä vaikka osaisi.
        Niin sen olen ajatellut. Vaikka meetuut ja muut mut jos ei kavahda kosketusta nii suuteluun asti mentäis. Jos sitte oikeuteen sexhäiriöstä niin valalle meen että kuulin naisen sanovan juu kun kysyin haluatko?

m > n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän olikin vähän romantisoitu palstakirjoitus. Kyllä minä arkirealismin tiedän, sotkuista eläjää en hyväksy, pidän niin paljon siisteydestä. Pingottaja en ole, mutta perussiisti pitää olla. Työtön kumppani ei voi olla, jotain aktiviteettiä täytyy olla, halu mennä eteenpäin, tehdä rahaa.
        Omat lapset ovat aikuisia. Heidän mielipiteillään on merkitystä, koska arvostan lapsiani. Samoin kumppanin mahdollisilla lapsilla voi olla näkemyksiä äiti/isäpuolesta, niitä pitää kuunnella. Jos lapset eivät pidä kumppanista, ei hän tod. näk. ole hyvä kumppani. Tämä on itselleni äärimmäisen tärkeää. Lapset tulee ensin kumppanille ja siten ne tulevat järjestyksessä myös minulle. Lasten biologista äitiä ja isää tulee myös kunnioittaa, onhan hän lasten vanhempi.

Vaikka arvostankin lapsiani enemmän kuin ketään muuta,
        ja niiden sanomisilla ja mielipiteillä on erittäin paljon merkitystä lähes kaikissa asioissa,
        niin en kuitenkaan ikinä voisi sen takia ettei
        ne pitäisi jostakin miehestä josta itse pidän,
        luopua omasta onnestani ja rakkaudesta.
        Ei mun lapseni sen miehen kanssa ole vaan minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se väkijoukossa tulee tapahtumaan. Kun ei nainen ota yhteyttä vaikka osaisi.
        Niin sen olen ajatellut. Vaikka meetuut ja muut mut jos ei kavahda kosketusta nii suuteluun asti mentäis. Jos sitte oikeuteen sexhäiriöstä niin valalle meen että kuulin naisen sanovan juu kun kysyin haluatko?

m > n

Takuuvarmasti noin ja en enää ikinä tahtoisi olla erossa näin kauan, tietämättä, miten toinen voi ja kertomatta, että ikävöin joka päivä.

Olen tämä kirjoittaja: ” Ihan vain se, että näkisin hänet yllättäen väkijoukossa, katseemme kohtaisivat…”

Minun täytyy vielä sanoa, että jos hänellä olisi lapsia, olisi heidän mielipiteeni minusta erittäin tärkeä. En haluaisi, että heidän isällään olisi mitään ristiriitaa tässä. Yksinkertaisesti inhoan näitä huonoja äiti-ja isäpuolikuvioita niin paljon, että se olisi suhteen ohella ensimmäinen asia. Siksi tekisin kaikkeni, että olisin huolehtiva ja rakastava ihminen lapselle/lapsille jos niikseen tulisi.

• Anonyymi

Rakkain fantasiani hänestä on hyvin yksinkertainen.

Haluaisin rakastella hänen kanssaan kiireettömästi, katsoa silmiin, suudella, kokea oloni läsnäolevaksi, turvalliseksi ja rakastetuksi ja huomioida ja rakastaa häntä siinä hetkessä kehoni joka solulla sekä jokaisella tunteellani ja ajatuksellani. Siinä kaikki. Koska se hetki olisi kaikki.

• Anonyymi

Kuumaa, huh huh ❤️

• Anonyymi

Toivottavasti toteutuu.

• Anonyymi

Hänet sidotaan alasti jalkapuuhun kadulle ja nauretaan porukalla. Sopii siihen mitä hän tehnyt minulle.

• Anonyymi

Et hän nai yhden toisen kanssa säälistä. Toinen on onnessaan

• Anonyymi

Siinä se katkera taas pillittää 😭 hanki nyt jo elämä itselles niin ei tarvi ikuisesti roikkua entisessä kiinni.

• Anonyymi

Mun rakkain fantasia hänestä on,että hän puhuisi minulle. Saisin kuunnella hänen ääntänsä ja ajatuksiansa.. Se olisi se ns."hoito".

• Anonyymi

Hyvä fantasia, helppo toteuttaa

• Anonyymi

Oho, sama fantasia.

• Anonyymi

Ton voit toteuttaa heti ekoilla treffeillä sen kanssa

• Anonyymi

Suu- tai käsihoito häneltä, tutulta hyvävartaloiselta naiselta. Tietää häneen liittyvät tunteeni, tuli ne silloin ilmaistuksi. Mutta ei asia silloin edennyt sen enempää.

• Anonyymi

Että saisin painaa hänen päänsä olkapäätäni vasten, tuoksutella hänen hiuksiaan ja kuiskata jotain.

• Anonyymi

Ihanan kuuloinen fantasia, koska laitat tapahtumaan?

• Anonyymi

Ihana toive. 💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanan kuuloinen fantasia, koska laitat tapahtumaan?

Sopivan tilanteen osuessa kohdalleen ja hänestä näen hyvän hetken.. nähdään kyllä hänen kanssaan, toivottavasti useammin kuin syksyllä.

• Anonyymi

Tämä sopisi mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sopisi mulle.

Hyvä juttu. Niin (kai) hänelle naisellekin.

• Anonyymi

En niin varma ole kannattaako mun hiuksia kovin tuoksutella 🤣 Ainakaan siellä missä nähdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En niin varma ole kannattaako mun hiuksia kovin tuoksutella 🤣 Ainakaan siellä missä nähdään.

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä et mitä tapahtuisi, jos nuuhkisin hänen hiuksia siellä missä nähdään.
        Sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä et mitä tapahtuisi, jos nuuhkisin hänen hiuksia siellä missä nähdään.
        Sivu

Ei muuta kuin kokeilemaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että sinua haluaisinkaan syleillä. 10:30

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että sinua haluaisinkaan syleillä. 10:30

Ehkäpä. Se paikka missä miehen nään, on paljon muitakin ja se paikka saa hikiseksi. Hiukset ei tuoksu kamalan hyvälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta kuin kokeilemaan...

Hän varmaan saisi hepulin ja juoksisi karkuun.

• Anonyymi

Purettaisiin se meidän välinen palava energia eläimellisesti tuossa ruokapöydällä...

• Anonyymi

Onko pitkään roihunnut, olisi jo aika!

• Anonyymi

Dream on...

• Anonyymi

Se tuntuisi ihanalta ja lämpimältä. Katsoi mua silmiin. Suudeltais. Kehot alasti toisiinsa painatuen. Nautittaisiin joka hetki ja lopussa kuiskattaisiin miten rakastetaan toisia. Toki haaveeksi jää.

• Anonyymi

Näkisi tissit

• Anonyymi

Eikö ole jo nähnyt

• Anonyymi

Panettannut jo monta tuntia

• Anonyymi

Miten sellainen ”panettaminen” sulla siis ilmenee?

• Anonyymi

Mitä sitten pitäisi tehdä.

• Anonyymi

Mun kaivattu tietää mun fantasiat. Kuiskasin hänen korvaan, kun tanssimme hitaita. Toivottavasti asia järjestyy, kun hänen eronsa on selvä.

• Anonyymi

Tapaan tanssit vai uudenvuoden

• Anonyymi

Otettais pari hänen sukuunsa kuuluvaa mukaan.

• Anonyymi

Jos nyt aluksi se, että saataisiin hetki olla ihan kahdestaan ja jutella ilman muita ympärillä.

• Anonyymi

Sitä toivon. ❤️

• Anonyymi

Toi noin munkin mielestä

• Anonyymi

Tahtoisin katsella ja tutkailla miehen kasvoja kiireettömästi, niin kauan kuin haluan. Ja saisin koskea hiuksia.

• Anonyymi

Olisi ihanaa jos hänen suussaan olisi metalli rinki ja voisin yhtyä siitä hänen suuhunsa .

• Anonyymi

Fantasiani on että meistä tulisi aviopari ja rakastaisimme toisiamme aina. Mutta minusta ei tällä hetkellä ole siihen. On vaikeuksia olla muiden ihmisten kanssa. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

Oi kun söpöä ja rehellistä. Ei ihme, ettet pysty olemaan ihmisten kanssa, mut tavallaan se on ihan hyvä päätös, itsellä paljon siitä kokemusta.

Toivottavasti löydät omasi!

• Anonyymi

Ei tarvii olla muiden kanssa.
        Kun nyt vaan tulisit edes tohon toiseen huoneeseen. Riittäisi mulle.
        Luksusta olisi jos pari sanaa aamuin-illoin
        vois sanoa toiselle.
        Vastaus kuin hänelle eräälle miehelle naiselta.

• Anonyymi

Joku alistus/käsirautafantasia.

• Anonyymi

Sama

Naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama

Naiselta

Chatt.Sivulla.
        Ei.Voi.Vaan.
        Ymmärtää.Melkein.
        Joka,Naisella.Oli.Ykkös.
        Fantasia.Pahoinpitely.
        Eikö.Meillä.Miehillä.
        Ole.Enään.Mitään.
        🤧Menetettävää.

• Anonyymi

Huh. Suurimmalla osalla täällä ei näytä olevan mitään käsitystä siitä mitä rakkauden tunteet edes ovat.

• Anonyymi

Ja sullako on joku oikeus määrittää sen mitä muut kokee rakkaudeksi? Kiva fasisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sullako on joku oikeus määrittää sen mitä muut kokee rakkaudeksi? Kiva fasisti.

Joo, minähän sen tosiaan määrittelen, sanan merkityksen.

Miksi pitää käyttäytyä kuin joku typerys?

• Anonyymi

No minä en ole rakastunut. Olen ihastunut. Muutenkin haluan välillä hieman rajumpaa se*siä kuin pelkkää tylsää lähetyssaarnaajaa.

NaiseltA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä en ole rakastunut. Olen ihastunut. Muutenkin haluan välillä hieman rajumpaa se*siä kuin pelkkää tylsää lähetyssaarnaajaa.

NaiseltA

Mitä jos mä oonkin vaan vaniljan ystävä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos mä oonkin vaan vaniljan ystävä?

No sitten siihen voi kyllästynyt, jos mitään mausteita ei ole joukossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten siihen voi kyllästynyt, jos mitään mausteita ei ole joukossa.

Siis kyllästyä

• Anonyymi

Saisin ottaa hänet syliin ja lämmittää, hänellä kun on taipumusta palella tiettyinä aikoina. Oltava vaan siinä, ei tarttis edes puhua mitään.

• Anonyymi

Millaisina aikoina

• Anonyymi

Olisi mukavaa. 🥶

• Anonyymi

No sit saisit pitää sylissä usein, kun mua paleltaa herkästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisina aikoina

Öisin.

• Anonyymi

Hänen yrityksensä tekisi sopimuksen mun edustamani yrityksen kanssa. Hänen olisi oltava yhteydessä jatkuvasti. Voisin vihdoin pomottaa häntä kevyesti. Hän on otollinen sellaiseen, vaikka muuta väittää. Uskon, että nauttisi. Miellyttävää yhteistyötä kaikin puolin.

• Anonyymi

Lopuksi yritys yrityksistä yhtymässä toisiinsa. Suuri Oy josta suuret yyteet.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Lapissa mökissä porontaljojen päällä takkatulen taustalla hiljalleen palaessa tyttöystäväni riisuutuisi ja asettautuisi pystyssä jöpöttävän munan päälle ja alakas rattastaa. Hieroisin sen tissei ja nussittas pitemmän kaavan mukaan.

• Anonyymi

Sodis

• Anonyymi

Tuommosta se oli teininä ekan poikaystävän kanssa. Tosin oli vaan kamina ja natiseva sänky. Mutta voi niitä aikoja :D

• Anonyymi

Nussiminen ei sovi tähän, se on rakastelua. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nussiminen ei sovi tähän, se on rakastelua. 🙂

Just näin!

• Anonyymi

Niitä on liian monta tähän listattavaa. Yhteen niistä liittyy eräs sormus. En kehtaisi kertoa, ennenkuin tunnetaan paremmin.

• Anonyymi

Kummassa kädessä ajattelit että hän pitäisi sitä sormusta?

• Anonyymi

Haluaisin olla hänen sihteerinsä kuin The Secretary-elokuvassa. Läimäyttelisi mua takapuolelle, antaisi kunnolla isän kädestä.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä

• Anonyymi

Aika yksinkertainen. Tunteet olisi oikeasti molemminpuoleisia ja sopisimme muutenkin yhteen, perustaisimme perheen ja eläisimme hyvää ja rauhallista elämää. Se on mun haave.

• Anonyymi

Tavattaisiin ja juteltaisiin

• Anonyymi

Tästä haaveilen itsekin.

• Anonyymi

Mulle tärkeintä ois ihana rakastelu kuunvalossa, romantikkaa ja hellyyttä. Muna pelkästään anaalissa koska olen nähnyt elokuvissa kuinka naiset nauttii enempi kun saavat siihen reikään.

• Anonyymi

Jollakin odottamattomalla tavalla yhtäkkiä ilmenee, että olen käsittänyt kaiken väärin. Sille onkin olemassa pätevä selitys, jota en ole tullut koskaan ajatelleeksi.

Täyttä utopiaa...

• Anonyymi

Jos voitais pizza syödä puoliks

• Anonyymi

When my baby is good he is good, but when he is bad he’s even better 😉

🤓🥸

• Anonyymi

Watch your pronouns! 🤐

• Anonyymi

Suuteleminen ehkä

• Anonyymi

Näinkö se on, niin se kenet on nostettu jalustalle ja ketä kaikki suosii saa vain puhua niinkö?

• Anonyymi

Kun nähtäis vaan joskus niin sit halattaisiin viimeinen ja ehkä muutama suukko

• Anonyymi

Monella varmasti ensin vain se, että kohtaisi ja saisi jutella juurta jaksain asiat selviksi.

• Anonyymi

Tapaisin vanhan heilan baarissa ja tehtäis se vessassa takaa

• Anonyymi

Ei kiinnosta moinen kauhun mahdollisuus.

• Anonyymi

Hän taivaalla lentävällä matolla.

• Anonyymi

Vähän sana. Kun en tunne niin voi fantasioida mitä vaan ihanaa romanttista hömppää.

• Anonyymi

Me vaihtamassa sormuksia.

• Anonyymi

"Ottaisi kädestä kiinni ja ohjaisi meidät pois väkijoukosta. "

Ei kai fantasia siihen lopu. Missä on onnellinen loppu???

• Anonyymi

Kun saisi pitää kädet hänen ympärillään että olisin hänen takanaan ja hän pitäisi käsiään kätteni päällä..nuuhkisin hänen hiuksiaan siinä hiljaa sanomatta mitään......

• Anonyymi

Hei hoi veturinkuljettaja, tää menee liian intiimiksi, kai ymmärtänet sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei hoi veturinkuljettaja, tää menee liian intiimiksi, kai ymmärtänet sen.

Joo valtion rautateihin liittyy kyl mut ei siitä enempää...ihanaan naiseen enempi ja erääseen kortissa olevaan kuvaan jonka minulle antoi...

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      92
      14232
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      232
      2480
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      79
      2054
    4. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      14
      1855
    5. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1538
    6. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      182
      1460
    7. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      24
      1456
    8. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      228
      1190
    9. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      54
      1186
    10. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      31