🎩🎩🎩🎩🎩🎩🚜🥰🛠️🍿🍸☠️
Et sinä ole koskaan yrittäjä ollut. Muuten tietäisit, ettei yrittäjän tuloja voi laskea samalla kaavalla kuin palkansaajan. Yrittäjällä on osingot, pääomatulot ja yrityksestä saatava muu hyöty, ne on lukemattomat talot rakennettu firman avulla, tehty putkirempat, ajettu ajot firman autolla, tankattu omatkin firman kortilla, joka alalla omat jipponsa, jne jne.
Et sinä ole koskaan yrittäjä ollut. Muuten tietäisit, ettei yrittäjän tuloja voi laskea samalla kaav
3
155
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on firma jonka olen ajanut pöytälaatikkoon.
Pöytälaatikkoon ajaminen tarkoittaa ettei sillä ole säännöllisiä laskutuksia.
Kun yrityksen autoon tuli autoverolasku niin poistin auton liikennekäytöstä ja maksoin omasta pussista verot.
Sama valokuituliittymä joka on firman nimissä, maksoin omasta pussista.
Kuulen jatkuvasti kommentteja että hyvähän se on kun sulla on firma, mikä hiton hyvä se on?
Kaikilla suomessa on oikeus perustaa firma, miksi niitä perustetaan niin vähän?
Jos rahaa tulee ovista ja ikkunoista eikä rahan tuloa voi estää niin mikä järki on olla duunarina?
Yrittäjyydessäkin pätee kysynnän ja tarjonnan laki, jos yrittäjän elo on ruusuista niin kaikki olisivat yrittäjiä. - Anonyymi
No etpä ole kyllä varmasti sinäkään tuon kirjoituksesi perusteella.
Höh, eihän se yrityskään mikään automaattinen rahalähde, jota voi lypsää loputtomasti, ole eikä sillä voi ilmaiseksi teettää mitä tahansa omia hommia.
Kyllä yrityksen eteen on tehtävä kovasti työtä. - Anonyymi
Olen köyhä työväestöö kuuluva ja käyn joka päivä töissä
Haluna rikaaksi ja haluna menestyä.
Kanataakko minun äänestää rikaiden etujärjestöä
Vai kaikille tasapuolisesti etuja kantavaa suomen kansan etua ajattelevaan sdp tä
Ja hienoa pääminsiteri sanna marina
Oikeistolla oli aikaa laittaa asiat kuntoon ennen sannan sdp . Hallitusta j 2o vuotta mitä ne teki mamutti suomen ja köyhdytti kansan vei kaikki rahat kanslata
Esim sipiläm katainen vanhanen
Mamaut on vaan kauppiaiden tahtomaa ostovoimaa ja niiden kela rahan maksaa suomen työlöiset ei kauppiaat osalistua koskaan mamujen kustannuksin ne vaan kerää voitot
Itseleen
Kauppiaiden sosiaalituet yritystuet on julkisia mutta kauppiaiden voitot aina yksityisä
Äänestä sdp
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732795
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229