Et sinä ole koskaan yrittäjä ollut. Muuten tietäisit, ettei yrittäjän tuloja voi laskea samalla kaav

Anonyymi-ap

🎩🎩🎩🎩🎩🎩🚜🥰🛠️🍿🍸☠️
Et sinä ole koskaan yrittäjä ollut. Muuten tietäisit, ettei yrittäjän tuloja voi laskea samalla kaavalla kuin palkansaajan. Yrittäjällä on osingot, pääomatulot ja yrityksestä saatava muu hyöty, ne on lukemattomat talot rakennettu firman avulla, tehty putkirempat, ajettu ajot firman autolla, tankattu omatkin firman kortilla, joka alalla omat jipponsa, jne jne.

3

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on firma jonka olen ajanut pöytälaatikkoon.
      Pöytälaatikkoon ajaminen tarkoittaa ettei sillä ole säännöllisiä laskutuksia.
      Kun yrityksen autoon tuli autoverolasku niin poistin auton liikennekäytöstä ja maksoin omasta pussista verot.
      Sama valokuituliittymä joka on firman nimissä, maksoin omasta pussista.

Kuulen jatkuvasti kommentteja että hyvähän se on kun sulla on firma, mikä hiton hyvä se on?
      Kaikilla suomessa on oikeus perustaa firma, miksi niitä perustetaan niin vähän?
      Jos rahaa tulee ovista ja ikkunoista eikä rahan tuloa voi estää niin mikä järki on olla duunarina?

Yrittäjyydessäkin pätee kysynnän ja tarjonnan laki, jos yrittäjän elo on ruusuista niin kaikki olisivat yrittäjiä.

• Anonyymi

No etpä ole kyllä varmasti sinäkään tuon kirjoituksesi perusteella.

Höh, eihän se yrityskään mikään automaattinen rahalähde, jota voi lypsää loputtomasti, ole eikä sillä voi ilmaiseksi teettää mitä tahansa omia hommia.
      Kyllä yrityksen eteen on tehtävä kovasti työtä.

• Anonyymi

Olen köyhä työväestöö kuuluva ja käyn joka päivä töissä

Haluna rikaaksi ja haluna menestyä.
      Kanataakko minun äänestää rikaiden etujärjestöä
      Vai kaikille tasapuolisesti etuja kantavaa suomen kansan etua ajattelevaan sdp tä
      Ja hienoa pääminsiteri sanna marina

Oikeistolla oli aikaa laittaa asiat kuntoon ennen sannan sdp . Hallitusta j 2o vuotta mitä ne teki mamutti suomen ja köyhdytti kansan vei kaikki rahat kanslata
      Esim sipiläm katainen vanhanen

Mamaut on vaan kauppiaiden tahtomaa ostovoimaa ja niiden kela rahan maksaa suomen työlöiset ei kauppiaat osalistua koskaan mamujen kustannuksin ne vaan kerää voitot
      Itseleen
      Kauppiaiden sosiaalituet yritystuet on julkisia mutta kauppiaiden voitot aina yksityisä

Äänestä sdp

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3622
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      2982
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2477
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2187
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2173
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2168
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2030
    Aihe