Katsoin joulukuun alusta tähän päivään tehdyt aloitukset. Niitä oli 220 kpl. Tunnistettavasti varmuudella, niistä oli 190 kpl Senssun, Pasasen tai "Puppen".
Noin 86% uusista aloituksista tulee siis Simonkylästä Vantaalta. Näihin uusiin aloituksiin tulee vastaukset suurimmaksi osaksi samasta osoitteesta kuin aloitukset. Vastauksia on yhteensä 2970 joulukuun alusta.
Tuoreet ensin.
Luetuin tuore aloitus on Asiantravelin
"Tänään täällä thaimaassa vol. 11" 1329 katselukertaa
Toiselle sijalle pääsee puurokeskustelu
"Thaimaalaisesta aamiaispuurosta" 1093 katselukertaa
Kolmannella sijalla myös puurokeskustelu
"Laitetaanko Pasasen puuropuheille piste" 582 katselukertaa
Neljäntenä laulua
"Olen PlayBoy, liukas PlayBoy Varma PlayBoy..." 411 katselukertaa
Hyville sijoille pääsi lääkkeen nimi makruloota
"Bimzelx..."
"Voiko makrulootaa vokata..."
Miniposson kopioaloitukset rakkaastaan eivät kerää suosiota eikä juurikaan vastauksiakaan. Hänhän syyttelee rakastaan perheenhylkääjäksi, kun palstalle kirjoittelee. Joulukuun alusta löysin seuraavat "rakkaan" 2010:n aloitukset tähän päivään 4 kpl otsikoilla "Kun meidän iskä lahjan sai" ja "Suhteiden kesto, laatu ja vammaisuuden mittaaminen", "Tunnelma on tärkeä" sekä "Joulu ja Jeesus".
Nimimerkki 2010 on siis vastuussa 1,8% uusista aloituksista.
Minun, eli "Hukkapalan" tekemiä aloituksia on viisi kpl vaikka sensei ja Pasanen on näkevinään minut joka paikassa. Olen siis vastuussa 2,28% uusista aloituksista. Huomautan tässä kohtaa että en myöskään ole "syylämies" enkä laulujen tekijä, enkä "ChlangMai".
Kautta aikojen toisiksi luetuin aloitus on "Lao Khao viina", jota on katsottu 4889 katselukertaa. Siinä ilmeisesti Senssu pohtii aktiivihiilen mukaan ottamista Thaimaahan halpaviinojen suodattamiseksi.
Ylivoimainen ykkönen kautta aikojen on
"Pattaya ja naiset" 6921 katselukertaa
Vuosien takaa on nostettu myös boniitti-keskustelu
"Rakkaat syö Boniittia aitotonnikalana" 1375 katselukertaa
Mitä tästä opimme? Pari asiaa ainakin. Tämä on noin 85% Simonkylän miehen privaatti palsta. Toinen minkä opimme on se että herjat ja kopiot eivät kiinnosta juuri ketään. Kolmas opittu asia on että naiset on se ykkönen, Thaimaan kuulumiset, ruoka ja juoma on se kakkonen. Ei ole mikään yllätys Pattayan palstalla. Naiset, Thaimaa, ruoka ja viina. Mitäpä muuta mies tarvitsee?
laiffila, Vantaa, joutilaana töissä, puolet vapaalla.
Tilastoa joulukuusta 2024 tähän päivään
10
146
Vastaukset
- Anonyymi
Todella hienoa vapaa-ajan käyttöä, mahtavaa, aivan wuuf ja tadaa.
Kerta kaikkiaan, insinöörikoulutuksesi ei ole mennyt hukkaan.
Teitkö lumityöt myös, vai onko se roiskeläpän hommia? - Anonyymi
Tilasto on kuin harhaanjohtava ja puutteellinen syystä, että tilaston laatijalla on omia näkemyksiä, joita tahtoo pönkittää.
Esimerkiksi on laskematta montako syylitystä rakaspopulasta on ladattu, montako aloitusta sinisellä idiootilla on ja montako kommenttia hän on saanut, montako eri amistasoista nimittelynimeä on julkaistu, mikä on kattilaaijaajan älykkyyden taso, koska Laiffi pääsee paratiisiin, montako kertaa senssu ei ole ollut olemassa ja sitten taasen on olemassa, kuka aijaa lapsien kuvia tälle palstalle ym. ja jne. - Anonyymi
Kun on oma lehmä ojassa, niin ei tule ryhtyä väsäämään tuollaista huuhaata.
Täysin verrannollinen pääartistin julkaistessa omakuvaansa omasta mielestään, sekä myös että on ladannut näkemyksiään existä jotka ei asiasta tiedä ja jos tietäisivät ja kommentoisivat, niin mainittu omakuva saisi pahan kolauksen.
Aloituksen laatija on mielenvikainen joka on väsännyt kattilakuvia, ja aiheina juuri sitä samaa pakaraa, mitä hän mukamas ei tänne palstalle lataa joka päivä pupettaen. - Anonyymi
Miksi lahko on lahko, syy on tässä https://selitetty.com/mita-erilaisia-kognitiivisia-harhoja-on/ ; kun slogon on pattaya on paratiisi, rakas parasiitti.
- Anonyymi
Lahkon toiminta viittaa jopa pakko-oireiseen neuroosiin, on täysin mahdotonta että minä ja Senssu olisi sama henkilö, siitä on satoja todisteita, tosin jos olet saanut korvamadon joka sinulle selittää että Numball on kaiken takana, sitä on vaikea muuttaa, ja se on mielisairautta, pahimmasta päästä... ja yksi kognitiivisen dissonanssin yleisempiä muotoja.
Anonyymi kirjoitti:
Lahkon toiminta viittaa jopa pakko-oireiseen neuroosiin, on täysin mahdotonta että minä ja Senssu olisi sama henkilö, siitä on satoja todisteita, tosin jos olet saanut korvamadon joka sinulle selittää että Numball on kaiken takana, sitä on vaikea muuttaa, ja se on mielisairautta, pahimmasta päästä... ja yksi kognitiivisen dissonanssin yleisempiä muotoja.
Hyvää kuluvaa vuotta Numba, anna Hukkiksen tilastoida kun kaipaa riitaa, onhan sillä ainakin tekemistä, minä en viitsi tämän enempää kommentoida.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Hyvää kuluvaa vuotta Numba, anna Hukkiksen tilastoida kun kaipaa riitaa, onhan sillä ainakin tekemistä, minä en viitsi tämän enempää kommentoida.
Jep, minusta tämä hukkis pitäisi hakea apua, ei aijailla kattiloita, eikä kuvailla harhojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, minusta tämä hukkis pitäisi hakea apua, ei aijailla kattiloita, eikä kuvailla harhojaan.
Miksi keskustelet itsesi kanssa.
- Anonyymi
Senssu on toki olemassa. Osoite on c/o Senssu, Laholatvankuja 2B 63, 01350 Vantaa, 12 litran soppakattila perätilassa, kahva löysällä ja pohjaan palanut.
- Anonyymi
Voiko siinä 12 litran kattilassa tehdä 12 tunnin aamupuuroa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846