Minulle on tarjottu 25-40€/h sisältäen kaiken. Se on varmaan nykyään kohtuullinen markkinahinta lamasuomessa.
Seksipalveluiden markkinahinta romahtanut
14
1397
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa varmaan olemaan niin paljon tarjolla nykyään?
- Anonyymi
Bisnekset käy kuumana.Nyt on liikaa ylitarjontaa.
Hintoja poljetaan maanrakoon.
Kohta saa kympillä session
- Anonyymi
Katsohan peiliin, niin sieltä löytyy syy!
- Anonyymi
Tiedän, komeille kaikki on edullisempaa. Sinä tuskin saat rahallakaan.
- Anonyymi
Sopiva hinta. Ei kukaan maksa enää enempää, koska tarjontaa on niin paljon.
- Anonyymi
ukko-miehet maksaa pepusta 50e olen mies ja annan rahasta ja nautinnosta
- Anonyymi
Ei voi olla totta, ei tommosta voi olla. Tää on tosi ,siis
45-min 1h. Sexiä naintia panoo nussimista .Tästä miehet maksaa 150€-200€ Erittäi mielellää,ja jos haluat tehdä suu sexiä niin saa enempikin.
Tämän alle on tyhmää ruveta mihkään,tämän varmasti tiedän ,olen miehille antanut ,antautunut
miesten otettavakisi noi 16v ammattimaisesti.
Nyt olen 48v rva erittäi sexy nainen, eli rumasti sanon ammatti huorana toimin ,ja miehiä on kilvan tulossa. Miuistakaa tämä.- Anonyymi
Ammattihuora on yhdyssana.
- Anonyymi
riippuen tulotasosta, niin esim. 40€/h puhtaana vastaa vajaata 60€/h ennen veroja tai 40€/h puhtaana vastaa jo yli 80€/h ennen veroja. Ei yksittäinen 40€-100€ ole käteisenä mikään ongelma, mutta haluaisin nähdä sen naisen joka haluaa pankkitililleen monta yksittäistä tapahtumaa joiden alkuperä on vähän niin ja näin.
- Anonyymi
Nyt on tavara tarjouksessa.
- Anonyymi
Voi pikkukikkelit - älkää unta nähkö!
- Anonyymi
Kyllä tippurista kannattaa 40 maksaa!
- Anonyymi
Pilu viiskymppiä ei kai se halvoilla huorilla ole koskaan sen korkeampi se hinta ollu ja hyvin suurella todennäköisyydellä noilla hinnoilla on useimmiten kyse ihmiskaupan uhrista
- Anonyymi
Kyllä mä en edes runkkaisi tuolla hinnalla ja hyvin on pärjännyt
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082575
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,961804Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171621Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141475Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2741328Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita461184- 451098
- 105977
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53883- 85875