Kuka tietää mitä tarkoittaa Airam LED TC-S 840 510lm G23 OP lampussa tuo TC-S?
Pari vuotta sitten sähkömies ei tiennyt käykö liesituulettimeen led-lamppu niin yritn etsiä missä tuo TC-S, mutta kaikki loppu, pelkällä G23 löytyi ja näköjään toimii. Tainneet muutkin etsiä samanlaista vanhan tilalle. Jossain luki että led-lamput ei välttämättä toimi kovin pitkään noissa mitkä ei ole suunniteltu ledeille. OP tarkoittaa nähtävästi opaalia, sillä ei kai ole mitään merkitystä.
Melkoisen tiukka painaa paikoilleen pidikkeeseen ja toinen kiinnitys oli jo katkennut. Eivät tajunneet huoltofirmassa kun soitin, luuli että lampun kanta irronnut, laittoi pidikkeen massalla kiinni kun ei ollut mukana uutta. Nyt irtosi taas kun piti lamppu vaihtaa, laitoin itse liimaa, tuskin sekään kestää muuten kuin painamalla takaa vaihtaessa.
Hankala purkaa etulevy ja laittaa takaisin että saa pidettyä kiinni tai liimattua. Aivan liian heppoisia tekevät kiinnitykset ja huonosti suunniteltu koko systeemi. Irrallaan myytävissä kierrelampun pidikkeissäkään ei ole kaikissa vedonpoistajaa, voivat olla vaarallisia. Mahdollsimman halvalla tehtyjä.
Led pistokantalamppu
Anonyymi-ap
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779