Kaverini sanoi, jotta USA tarkoittaa uudet saa amerikasta. Onko Stihl moottorisahojen ykkönen? Eikö se ole jenkkisaha? Olen ostamassa sahaa, mutta merkistä en ole varma. Haluaisin varmatoimisen ja helppohuoltoisen laitteen, mistä on iloa vuosiksi eteenpäin.
Onko Stihl ykkönen?
10
238
Vastaukset
- Anonyymi
Stihl on saksalainen sahamerkki alkujaan, pääkonttori sijaitsee Waiblingenissa, Baden-Württembergissa, lähellä Stuttgartia,
- Anonyymi
Minun Stihl- sahani on koottu Kiinalaisista osista, esim. kaasutin Yama made in China, kaksi vuotta korjauksia, ensin muka takuuseen Metsolassa, ei tullut kuntoon. Sitten vein Iisalmeen korjattavaksi ja nyt olen viisi vuotta jo sahannut. On hyvin herkkä lämpötilojen muutoksille, meisseliä tarvitaan päivittäin.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Minäkin olen aina luullut Stihlin olevan jenkkituote. Eilen katsoin telkkarista leffaa Alaskasta ja siellä asuvista asukkaista. Heistä useimmilla oli Stihl metsurin hommissa. Täytyy olla hyvä saha tai hyvin markkinoitu, kun levinnyt ympäri maailmaa. Sakemannit kyllä osaavat tehdä laatutuotteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Minäkin olen aina luullut Stihlin olevan jenkkituote. Eilen katsoin telkkarista leffaa Alaskasta ja siellä asuvista asukkaista. Heistä useimmilla oli Stihl metsurin hommissa. Täytyy olla hyvä saha tai hyvin markkinoitu, kun levinnyt ympäri maailmaa. Sakemannit kyllä osaavat tehdä laatutuotteita
SKIL on amerikkalainen muttei moottorisaha
- Anonyymi
Ostakaa Echo tai niin ei tarvii rassata. Japanin vehkeet toimii sahoissa parhaiten.
- Anonyymi
Minulla oli Echo ja olin hyvin tyytyväinen käyntivarmuuteen, ei tarvinnut säätöihin puuttua mutta sitten paloi tyristori eikä uutta saanut maahantuojaltakaan, vaan olisi pitänyt ostaa koko saha. En ostanut. Silloin maahantuojana oli Ekströmin koneliike.
- Anonyymi
Mene Kiuruvedellä toimivalle venäläiselle Lukoil Teboilille ja osta Druzba 4 A elektron moottorisaha. Sitten sinulla on saha, missä ei ole koskaan ongelmia. Venäläinen Lukoil Teboil antaa sahalle pitkän takuun.
- Anonyymi
Minulla oli tuollainen, oli hyvä saha, ei tarvinnut olla kaataessa kontallaan puun juuressa.
- Anonyymi
Ei ollut lukoil Teboililla sahoja myynnissä.
Hyvää teboilin kaksitahti kyllä oli.
Käy huskuunkin mainiosti.
Ei ole öljyn vika että husku revittää käyntiin monta sataa kertaa niin että hiki tulee.
- Anonyymi
Vajaatoiminen ei tarvi kuin vajaatoimisen sahan, joten hanki itelles joku muu merkki kuin Stihl 😂🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171102124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133658Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2432501Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja262455Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31800- 1981295
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491244- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591069Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771019