Jasmi Joensuu häpäisi itsensä

Anonyymi-ap

Kovalla uholla oli menossa finaaliin ja voittajaksi mutta jäi nolosti ulos kaikesta.

Tämä on ilon päivä 😊

15

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Amatöörimäinen hiihtely.

• Anonyymi

Voisin tikata saumaan.

• Anonyymi

Miksi sen nimi on Jasmi?

• Anonyymi

Joo ei pitäs lähtee soitellen sotaan! Mä jo luulin et Jasmi on parantunu ja vähä saanu järkee nii hiihtoo ku mediakäyttäytymisee mut olin vääräs! Taas noin alokas mainen virhe vaik muija jo noin kauan hiihtäny! Ei saatana toho ei auta edes kummisetä Jylhän kehut! Maailman paras potku!!! Just joo!!!

• Anonyymi

Nolo itkupilli.

• Anonyymi

Kohta joku uusi mies pääsee avaamaan Jasmin temppelin ja tuottamaan hänelle ison O:n. Toivottavasti se ei ole iso D.

• Anonyymi

Oiskos parasta, kun aloittaja menisi hiihtoladulle mokailemaan, niin ei tarvitsi ilon päivistä kirjoitella!!!😂😄

• Anonyymi

Mua niin nauratti kun jasmi jo kehuskeli itteää maailman huipuksi ku 3 sakis oli. Katotaas joo sitte ku kaikki on mukaan mitkä ne selitykset taas on! Jotenkin tää nainen on vähä yksinkertanen vaik Jylhä koittaa sitä hypettääkin! Sit ku ne 3 sijotukset alkaa olee samaa luokkaa ku Kepal nii sitte voi jo paukutella henkseleitää!

• Anonyymi

Hiihto on ihan persläpi laji jota juntit harrastaa..hahah!

• Anonyymi

Miksi on niin tunne sairas henkilö tässäkin ketjussa kirjoitellut, hakisi apua jostain asiantuntijalta ja ei haukkumalla kunnon ihmisiä.

• Anonyymi

Ou jee!

• Anonyymi

Onko se tunne sairautta jos joku sanoo asiat kaunistelematta niinkuin ne on eikä lähde leikkiin mukaan kehumaan jotain jylhän soopaa maailman parhaasta potkusta? Tietysti joku ei halua kuulla tällästa mutta se on totta!

• Anonyymi

Ja kun vielä mennään näihin uhoajiin et tänä talvena olen paremmas kunnos ku koskaan niin se on ihan oikein kun kysytään et mikä meni vikaan kun puheet ja teot ei kohtaa!!!! ei siitä pidä suuttua!

• Anonyymi

Näin on näreet!!!

• Anonyymi

Kilpailuun on aina mentävä sillä asenteella, että voittaa. Ei niin, että luovuttaa jo lähdössä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      232
      5059
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3660
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2114
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      278
      2107
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      41
      1309
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1239
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      126
      1099
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      33
      868
    9. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      109
      859
    10. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61
      777
    Aihe