Moikka, haluaisin kysellä, että mitä minun pitäisi tehdä kun lähettelin seksuaalissävytteisiä viestejä 17 vuotiaan kanssa olin itse tuolloin 21. Kyseinen henkilö oli aloitteellinen toiminnassa ja kertoi, että täyttäisi pian 18 vuotta. Viestittely oli erillaisia ehdotuksia mitä voisimme tehdä yhdessä. Ja lähetimme toisillemme yhdet kuvat myös. Näissä kuvissa meillä oli kuitenkin vaatteet päällä. Lopetin juttelun kuitenkin kun tajusin että se ei ollut varmaan ok. Nyt tapahtumista on kulunut aikaa, mutta itselleni tuli todella syyllinen ja rikollinen olo tästä tapahtuneesta. En tiedä mihin rikokseen olen syyllistynyt.
Mietityttää
2
1344
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin mihinkään suojaikäraja täytty ja tyttö/neito/nainen oli tsekin halukas eli kyse ei ollut ahdistelustakaan kaipa noistakin halutessaan sais väännettyä vaikka ja mitä
- Anonyymi
Suojaikäraja Suomessa on 16 vuotta. Sen ikäiset itse päättävät omasta seksuaalisuudestaan ja heidän kanssaan voi vaihtaa seksisisältöisiä viestejä. Aloittajan tapauksessa nainen oli 16 vuotta täyttänyt joten viestien lähettely ei ollut rikos.
Poikkeuksena toki se, jos viestien lähettäjä on luottamus- tai auktoriteettiasemassa viestin kohteeseen nähden. Tällöin suojaikäraja on 18 vuotta.
https://www.hyvakysymys.fi/artikkeli/mita-suojaikaraja-tarkoittaa/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 64934
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 88587
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 39500
- 41498
- 72473