Mietityttää

Anonyymi-ap

Moikka, haluaisin kysellä, että mitä minun pitäisi tehdä kun lähettelin seksuaalissävytteisiä viestejä 17 vuotiaan kanssa olin itse tuolloin 21. Kyseinen henkilö oli aloitteellinen toiminnassa ja kertoi, että täyttäisi pian 18 vuotta. Viestittely oli erillaisia ehdotuksia mitä voisimme tehdä yhdessä. Ja lähetimme toisillemme yhdet kuvat myös. Näissä kuvissa meillä oli kuitenkin vaatteet päällä. Lopetin juttelun kuitenkin kun tajusin että se ei ollut varmaan ok. Nyt tapahtumista on kulunut aikaa, mutta itselleni tuli todella syyllinen ja rikollinen olo tästä tapahtuneesta. En tiedä mihin rikokseen olen syyllistynyt.

2

1098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin mihinkään suojaikäraja täytty ja tyttö/neito/nainen oli tsekin halukas eli kyse ei ollut ahdistelustakaan kaipa noistakin halutessaan sais väännettyä vaikka ja mitä

• Anonyymi

Suojaikäraja Suomessa on 16 vuotta. Sen ikäiset itse päättävät omasta seksuaalisuudestaan ja heidän kanssaan voi vaihtaa seksisisältöisiä viestejä. Aloittajan tapauksessa nainen oli 16 vuotta täyttänyt joten viestien lähettely ei ollut rikos.

Poikkeuksena toki se, jos viestien lähettäjä on luottamus- tai auktoriteettiasemassa viestin kohteeseen nähden. Tällöin suojaikäraja on 18 vuotta.

https://www.hyvakysymys.fi/artikkeli/mita-suojaikaraja-tarkoittaa/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      45
      4256
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      242
      4062
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      135
      3168
    4. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      18
      3112
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      3024
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      73
      2765
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      98
      2483
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      125
      2162
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      47
      2062
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24