Voi että, niin kaunis talvinen maisema kuva, ihastuin....... Mutta pam lietelantakärry pellonreunassa. Nyt kuvien laittajalla moka. Kyllähän se lantakärry vielä muutamaan paikkaan Ilomantsissa kuuluu ja hyvä niin ei siinä mitää, mutta kun nyt tuommoseen paikkaan jäi nököttämään.
Kunnan netti sivut
16
1049
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän pistetä paremmaksi: kuva aukkohakkuusta tahi avolouhoksesta kuvaisi Ilomantsia hyvin! Varmastikin se motivoisi lapsiperheitä muuttamaan kuntaan, näin uskoo ainkin Hoskonen ja heimolaisensa.
- Anonyymi
Kunnan vedenpumppaamo ( vesitorni ) Pilketielle rivi ja omakotialueelle.
- Anonyymi
Sehän kuvastaa elämää
- Anonyymi
Aika helppo olisi photoshopata pois jos vain joku jaksaisi moista tehdä.
- Anonyymi
Demari mainoselle kunniamaininta puhaksen monopoliasemaan väkisin saattamiseksi lietekuljetusten osalta. Uhkailu ja kiristys toimii aina ja hyvävel verkosto
- Anonyymi
Taisivat lietekuljettajat itse töppäillä ne sopimuksensa,,,
- Anonyymi
Hyvä kuva on .ja sehän on vain positiivista että elämä menee eteenpäin.ei lantakärry tee kuvaa huonoksi.elämää se kuvastaa.
- Anonyymi
Kyllä täytyy nyt kuva rajata. Tarkoituksena varmaan oli kuvata ilomantsin kaunista luontoa.
Eihän kuva paha ole mutta tilanteeseen tai asiaan nähden olisi kuvienlaittajan täytynyt olla valppaana.
Maatalous aiheeseen kuva on hyvä ja me tarvitsemme maataloutta ja tarvitsimme enemmänkin.- Anonyymi
Mutta tarvitsemmeko Puhaksen monopolia? Kiitos demarit
- Anonyymi
Eipä yllätä yhtään kunnan viestinnän taso huomioon ottaen.
- Anonyymi
Jos ei ole lantakärryä niin ei ole ruokaa .esim.leipää maitoa kaljaa ja muuta maatalous tuotetta.eikä paljon muutakaan.
- Anonyymi
Mainosen nokkaan haisee kakka. Demari mainonen halusi sulkea kylien yrittäjät ulos lietteiden kuljetuksista koska eihän se demarille käy että pienyrittäjä voi työllistyä ja palvella joustavasti asiakkaitaan. Kyllä mainosen piti saada puhas lietekuljetukset hoitamaan vaikka uhkaillen ilomantsin päättäjiä etteivät enää vastustaisi. Mainosen mielestä on parempi että tällainen saadaan kansallisen tai ylikansallisen yhtiön hoitoon ettei pieni yrittäjä vaan saa rahaa
- Anonyymi
Kunta rakentaa 2000 neliön vedenpumpaamon (vesitornin) Pötönvaaran pilketielle.Tiedotus nolla poliitikot salailee ja valehtelee tietämättömyytään.
- Anonyymi
Onhan se lehdessä ollut
- Anonyymi
Kuvata niille sivuille parppein koulun purku rauniot. Älyis loputkin ihmiset lähtee kuolevasta kylästä masentumasta sivistyksen pariin.
- Anonyymi
Voi toin perrään mikä emäsika möläys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808