Olen kuin ei mitään, vaikka sisällä jyllää. Vaikka mitään muuta en niin haluaisi.
Kun nään sut nainen, niin en uskalla lähestyä
14
418
Vastaukset
- Anonyymi
Voisitko tehdä asialle jotakin? En uskalla lähestyä, kun oon saanut niin monet pakit sulta.
- Anonyymi
Jos on saanut monet pakit jo, pitää ymmärtää, että hän ei halua sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on saanut monet pakit jo, pitää ymmärtää, että hän ei halua sinua.
Niinpä. Siksi en yritäkään enää
- Anonyymi
Oisko parempi tavata jossain sovitussa paikassa, niin silloin kohtaamisen yllättävyys poistuisi ja lähestyminen olisi helpompaa. Yllättävä kohtaaminen ahdistaa minuakin.
- Anonyymi
Laita ig:ssä viestiä. En pure.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kommentti ei ole ap:ltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita jos se auttaisi.
- Anonyymi
Olisi parempi, mutta mitenkähän se onnistuu. Miten pääsemme sopimaan tapaamisesta?
On tämä niin vaikeaa. - Anonyymi
Ihanaa. Kiitos. Luulin olevani ainoa joka kokee liikaa tunteita kun häntä näkee harvoin ja yllättäen. Kaikki menee yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa. Kiitos. Luulin olevani ainoa joka kokee liikaa tunteita kun häntä näkee harvoin ja yllättäen. Kaikki menee yli.
Mitä sinä teet? Piilossa ja katsomassa häntä salaa?
- Anonyymi
En koskaan tule sopimaan yhtään mitään tätä kautta.
- Anonyymi
En usko. Jos mies haluaa, hän ainakin yrittää.
- Anonyymi
Nainen vain odottaa, että mies hakee treffeille ja tarjoaa herrasmiehenä kahvit. Sitten nainen hoitaa oman vanhanaikaisen velvoitteensa ja aukaisee ketarat levälleen.🤭
- Anonyymi
Nysvää. Kai te ootte vapaita ettekä pettäjiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715158
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️561991- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713