Tiistaina nähdään.

Anonyymi-ap

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnostunut vai et. Aiemmin käytöksesi antoi viitteitä siihen suuntaan, mutta sitten kai tapahtui jotain, ehkä löysit kiinnostavamman tai jotain, jotenkin ollut niin laimeita kohtaamiset viime aikoina.

Ehkä minä siis käyttäydyn samalla tavalla kuin sinä sitten.

n>m

110

1740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan näen hänet torstaina, tai riippuen hänen tämänhetkisestä aikataulusta.

• Anonyymi

Viimeksi et tehnyt mitään vaikka olin asettunut siihen kaupan oven eteen tavalla joka ei jättänyt epäselväksi että odotin jotain lähestymistä puoleltasi. Olisit nyt vaikka tarjonnut suklaata siitä rasiastasi. Mutta menit vain ohitse vilkaisten. Välillä tuntuu että sinulla on ongelmia ihmisten kohtaamisessa. Siksi ei halua itse liikaa ahdistaa. Odotan tapaamistamme mutta ei pidä tehdä siitä nyt mitään kynnyskysymystä.

• Anonyymi

Tämä ei nyt minulle, kun ei tavata missään kaupoilla. Toivottavasti seuraava kohtaminen hänen kanssaan menee paremmin. Yhteinen jaettu suklaarasia olisi kyllä niin suloista. -ap

• Anonyymi

Tervetuloa. Ei oo tän oikeempaa hetkee. Tuutko ihan saattajien avustamana vai todellakin omin ajatuksin?
      Ja sittenhän se nähdään olenko vai enkö, puhumalla kasvotusten, ilman kiireitä ja kuulluksi tunnettuna saattaa selvitä uskomattoman paljon asioita.
      Ristiriitaisia ja epäileviähän ovat olleet sinunkin tunteesi joten eikö olla ihan samoilla säännöillä pelattu kokoajan?
      Osaan kyllä katsoa peiliin ja haukkua itsekin itseni tyhmäksi ja arvottomaksi toivottavasti siis sinäkin.

• Anonyymi

Mistä saattajista sinä puhut? Ihan on omia ajatuksia nämä täällä, miten muutenkaan. Eikä ole kyllä tapanani haukkua ketään, varsinkaan ihmistä johon tunnen vetoa. Epäilempä että ajatuksesi on jollekin toiselle tarkoitettu, kun en yhtään saa punaisesta langasta kiinni. -ap

• Anonyymi

Missä olisit hänen kanssaan mieluiten, jos teillä olisi vaikka tämä viikonloppu aikaa olla kahdestaan?

• Anonyymi

Äh, tämä on kyllä niin paha kysymys näin äkkiseltään. Viihtyisin hänen kanssaan ihan missä tahansa, kunhan se olisi jossain muualla kuin sielllä missä normaalisti nähdään. Voitaisiin vaikka käydä luistelemassa, ottaa eväät mukaan ja nauttia ne siellä ulkona tulen loimua samalla katsellen toisen lämmöstä nauttien.. Myös jomman kumman kotona voitaisiin olla, pelata vaikka lautapelejä tai vanhanajan korteilla;) tai ihan vaan kahvikupposen äärellä tuijotella silmiin tai siellä sohvalla rennosti kainalossa leffaa katsellen.. Nämä vain tän hetken ajatuksia, ei sillä tekemisellä niin väliä kun on oikea ihminen vierellä. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äh, tämä on kyllä niin paha kysymys näin äkkiseltään. Viihtyisin hänen kanssaan ihan missä tahansa, kunhan se olisi jossain muualla kuin sielllä missä normaalisti nähdään. Voitaisiin vaikka käydä luistelemassa, ottaa eväät mukaan ja nauttia ne siellä ulkona tulen loimua samalla katsellen toisen lämmöstä nauttien.. Myös jomman kumman kotona voitaisiin olla, pelata vaikka lautapelejä tai vanhanajan korteilla;) tai ihan vaan kahvikupposen äärellä tuijotella silmiin tai siellä sohvalla rennosti kainalossa leffaa katsellen.. Nämä vain tän hetken ajatuksia, ei sillä tekemisellä niin väliä kun on oikea ihminen vierellä. -ap

Jos olet L-nainen niin osoita selvästi tykkäämisesi hänelle.

• Anonyymi

Tiedän, että olet. Olen ihan hys hys tästä. 🤫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet L-nainen niin osoita selvästi tykkäämisesi hänelle.

En ole, sori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän, että olet. Olen ihan hys hys tästä. 🤫

Paree ollakin hys hys, kun olet ihan väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makkarat unohtui ja vaahtokarkit❤️Veisin sut rakovalkealle ja nokipannukahveille. Suksia et pohjoisen poika tarvi tällä kertaa kun koiravaljakko vie meitä. Haistaan yhessä savulta alusvaatteita myöten. Nuotiolta sitte takkatulen ääreen porontaljalle ❤️🤗😘🧔Oot kyllä niin ihana

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Iik, nään sut kohta dises 😂pitää harjotella nyt joku miellyttävä katse, jolla voin sit sua vilkuilla.

🤓🥸

• Anonyymi

Käviskö semmoinen kulmain alta viekoittelevasti räpsyttely?

👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Ihanasti kirjoitettu ♥️

• Anonyymi

Äh, oli aika laimea kirjoitus, mutta kiitos! :) Tunteet ne vain ei ole mitään laimeita, kunpa vain joskus saisin ne hänelle näyttää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äh, oli aika laimea kirjoitus, mutta kiitos! :) Tunteet ne vain ei ole mitään laimeita, kunpa vain joskus saisin ne hänelle näyttää..

Näytä. Tiedät mitä hän haluaa..
        Ei ole voinut jäädä epäselväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytä. Tiedät mitä hän haluaa..
        Ei ole voinut jäädä epäselväksi.

Miten se on näkynyt?

• Anonyymi

En halua ahdistaa, vaikka olenkin ihan lääpällääni sinuun. m -> n

• Anonyymi

Toivottavasti hän ei ajattele noin, hänen läsnäolonsa on aina tervetullutta. Minä en vain oikein osaa käyttäytyä hänen lähellään ja olen siitä pahoillani. Hän vain saa pasmani aivan sekaisin, enkä tiedä miten päin olla. Jos hän on yhtään huomannut, että olen ihan erilainen hänen seurassaan kuin muiden, tönkkö ja sanat katoaa, jopa takellellut sanoissani nolona. Toki joskus osannut jopa käyttäytyä, mutta kyllä hän voi noista päätellä jotain. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti hän ei ajattele noin, hänen läsnäolonsa on aina tervetullutta. Minä en vain oikein osaa käyttäytyä hänen lähellään ja olen siitä pahoillani. Hän vain saa pasmani aivan sekaisin, enkä tiedä miten päin olla. Jos hän on yhtään huomannut, että olen ihan erilainen hänen seurassaan kuin muiden, tönkkö ja sanat katoaa, jopa takellellut sanoissani nolona. Toki joskus osannut jopa käyttäytyä, mutta kyllä hän voi noista päätellä jotain. -ap

Mulla ihan sama❤️kynnys muodostunut tosi korkeaksi että mieluummin välttelee ja salaa hiljaa kaipaa vaikka aluksi oli reipasta. Ehkä tunteet syventyneet niin tulee pelokkaaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ihan sama❤️kynnys muodostunut tosi korkeaksi että mieluummin välttelee ja salaa hiljaa kaipaa vaikka aluksi oli reipasta. Ehkä tunteet syventyneet niin tulee pelokkaaksi

Toivottavasti hän ei ala minua välttelemään, sellainen kertoo ettei kiinnosta toisen seura. Silloin sitä itsekin luovuttaa. En ole lähestymistä tehnyt helpoksi hänelle enkä tehnyt itseäni tykö, sekin harmittaa, en vain osaa. Hän on kompastuskiveni, haluan hänen lähelleen todella kovasti samalla pelkään kaatuvani. -ap

• Anonyymi

Aina joku rahvaanomainen on silti löytävinään muka jotain nyansseja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti hän ei ala minua välttelemään, sellainen kertoo ettei kiinnosta toisen seura. Silloin sitä itsekin luovuttaa. En ole lähestymistä tehnyt helpoksi hänelle enkä tehnyt itseäni tykö, sekin harmittaa, en vain osaa. Hän on kompastuskiveni, haluan hänen lähelleen todella kovasti samalla pelkään kaatuvani. -ap

Sama mulla❤️olen pakoillut viime aikoina ja pelännyt kohtaamisia ja silti oon sekaisin hänestä miehestä kuin seinäkello

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huojutaan ja sit kaadutaan yhdessä❤️vapaa pudotus, eikä tee kipeää. Mä tuun sun päälle.

🚬👩🏻‍🦳❤️🚬🧔

• Anonyymi

Sori siis *lääpälläni

• Anonyymi

Tajusin kyllä😉

• Anonyymi

Kattoo ny oonko loppuviikosta elossa ni voin tulla..jepajee

🥸🤓

• Anonyymi

Ei saa tuollaisia puhua edes leikillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa tuollaisia puhua edes leikillään.

Aina tulee jollekulle pahamieli, niin se vaan on. Ei voi mitää 😂

🤓🥸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina tulee jollekulle pahamieli, niin se vaan on. Ei voi mitää 😂

🤓🥸

Ei tuossa ollut mitään hauskaa, sinulla vinksahtanut huumorintaju jos niin ajattelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa ollut mitään hauskaa, sinulla vinksahtanut huumorintaju jos niin ajattelet.

Asiat ehkä täytyis muotoilla vain mahdollisimman lempeiksi

🤓🥸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiat ehkä täytyis muotoilla vain mahdollisimman lempeiksi

🤓🥸

tai miettiä mistä asioista kannattaa vitsailla.

• Anonyymi

Lähen nyt nukkuun. Lomalla mennyt tää valvominen taas ihan käsistä, voi huokaus. Okein hyvää yötä sydämeni valtiaalle! ja kaikille muillekin tietysti myös🙂zzzzz -ap

• Anonyymi

Hyvää yötä L-nainen! 😘

• Anonyymi

Mulla olis asiaa, mutta ne suodatetaan pois ja ihan asiallisia oon kirjoittanut. Nykyään tiukempi moderointi?

• Anonyymi

Mitä asiaa sinulla on? Minuakin ihmetyttänyt, kun ainakin kaksi kommenttiani poistettu, vaikka vain vastasin tuolle yhdelle joka itsepintaisesti kutsuu minua L-naiseksi, en ole L-kirjaimella alkava edelleenkään, en tiedä miksi sitä ei saa sanoa. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä asiaa sinulla on? Minuakin ihmetyttänyt, kun ainakin kaksi kommenttiani poistettu, vaikka vain vastasin tuolle yhdelle joka itsepintaisesti kutsuu minua L-naiseksi, en ole L-kirjaimella alkava edelleenkään, en tiedä miksi sitä ei saa sanoa. -ap

Et olekaan vaan olet V nainen ja rakkaasi ma-mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Nainen olen. t. ap eli aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et olekaan vaan olet V nainen ja rakkaasi ma-mies.

ääh, älkää nyt alkako joukolla kiusaamaan, se ei ole kaunista. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä automaatti älymoderoinnissa on sellainen valheenpaljastus, että tunnistaa, jos joku valehtelee. Kaikki on hyvin L-nainen. 😘😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä automaatti älymoderoinnissa on sellainen valheenpaljastus, että tunnistaa, jos joku valehtelee. Kaikki on hyvin L-nainen. 😘😂

Ai saakeli, sä olet kyllä ihan mahoton😆 Ihan sanattomaks vetää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai saakeli, sä olet kyllä ihan mahoton😆 Ihan sanattomaks vetää.

Niin taidan olla😅, mutta nyt jätän sinut rauhaan. 🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin taidan olla😅, mutta nyt jätän sinut rauhaan. 🥹

Kiitos sanailusta kuitenkin,oli ihan piristävää! Ehkä se sinun L täällä jossain piilossa luuraa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sanailusta kuitenkin,oli ihan piristävää! Ehkä se sinun L täällä jossain piilossa luuraa..

Kiitos itsellesi. 🤩

• Anonyymi

Oletko aakkosten 8. Ap?

• Anonyymi

Heidi

• Anonyymi

Joo tiistaina nähdään.

• Anonyymi

😊 Toivottavasti oot ap

• Anonyymi

Kiva, odotan sitä:) -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva, odotan sitä:) -ap

Miksi elätte valheessa ?

• Anonyymi

Se suodatettu kommentti liittyi siihen, miks olen käyttäytynyt niin. En keksi, miten sen vois kiertää. 😞

• Anonyymi

Joo modet poistelee nyt kovalla kädellä ihan normi kirjoituksiakin

• Anonyymi

Kokeile kirjoittaa asia jotenkin eritavalla. -ap

• Anonyymi

Millä kirjaimella tämän miehen nimi alkaa?

• Anonyymi

En halua kirjaimia tänne laittaa, siitä ei seuraa mitään hyvää. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä tämä V kaipaa Ma miestä😊 vanha juttu…ei vissii saa mitään aikaseksi siks täällä kuhertelevat.

• Anonyymi

M ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hittoa, nainen. Eikö siitä juuri seuraisi jotain tosi hyvää? Eikö se ole tarkoitus?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hittoa, nainen. Eikö siitä juuri seuraisi jotain tosi hyvää? Eikö se ole tarkoitus?

Ymmärrän pointtisi, mutta silti. Ehkä haluan pitää sen pienen illuusion, että hänkin täällä olisi ja minua kaipaisi. Järjellä ajateltuna se tietysti on aika olematon mahdollisuus. Tiedän ettei pitäisi ajatella niin että jos hän ei täällä ole hän ei myöskään minua kaipaa, eihän se niin mene. Kuitenkin jos laitan jonkin tunnisteen selviää ettei hän ole täällä ja silloin alan ajattelemaan ettei hän minua kaipaa, olen yksin tässä tunteessa, typerää tiedän. -ap

• Anonyymi

Mitä väliä jos hänellä on sen toiseen kanssa jotain. En halua nähdä heitä

• Anonyymi

Ei ole mitään toisia, tietääkseni. Toivottavasti on avoin ja rehellinen suhteeni. Jos ei kiinnosta niin tekee sen selväksi. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään toisia, tietääkseni. Toivottavasti on avoin ja rehellinen suhteeni. Jos ei kiinnosta niin tekee sen selväksi. -ap

En tiedä mitä ajatella tai uskoa hänestä sen toisen kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mitä ajatella tai uskoa hänestä sen toisen kanssa

Ai vaimon ?

• Anonyymi

Ymmärrän. Kauniita unia ja hyvää huomista vapaapäivää. 🐈

• Anonyymi

Kiitos, sitä samaa sinulle! -ap
        ps. mitä tuo kissa meinaa?

• Anonyymi

Hätshii!🐈 🐈‍⬛🐈‍⬛🐈‍⬛🐈‍⬛🐈

• Anonyymi

Onko sulla itsetunnon kanssa ongelmia…?🫤

• Anonyymi

Miten niin? Mistä sinä nyt tuon repäisit? -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin? Mistä sinä nyt tuon repäisit? -ap

No kun et saa sitä miestä itsellesi ja täällä höpötät jatkuvasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun et saa sitä miestä itsellesi ja täällä höpötät jatkuvasti

Ja sinä taas et vaikuta kovin mukavalta ihmiseltä,kun tulet tuollaisia oletuksia anonyymipalstalla heittelemään. Ensinnäkin saa kai sitä omaan aloitukseen vastailla, sitä kutsutaan keskusteluksi,ehkä sinulle vierasta ja toiseksi ei miestä vain oteta tai saada se vaatii paljon muutakin kuten kahdenvälistä kemiaa, rutkasti rohkeutta ja tilanteita jotka sallivat hyvää kanssakäymistä.

• Anonyymi

Kiitos. Ei ole ja eläinrakas olen, siksi tuo emoji. ☺️

• Anonyymi

Eläimet ovat ihania, samaa mieltä.

• Anonyymi

En tiedä, kuka täällä kirjoittelee väliin. -m

• Anonyymi

Täällä on näitä kaikenkarvaisia ihmisiä ikävä kyllä.Kai niitä vain pitää jaksaa ja suoda heille huvinsa.

• Anonyymi

Voi kuule emme tule näkemään, minä olen jo poissa sieltä missä viimeksi tapasimme, sain siitä paikasta tarpeekseni aikoja sitten. M-N

• Anonyymi

Kyllä minä näen hänet ylihuomenna, tiedän sen. Ellei jotain yllättävää tapahdu. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä näen hänet ylihuomenna, tiedän sen. Ellei jotain yllättävää tapahdu. -ap

Ootko sopinut jonkun kanssa näkemisestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sopinut jonkun kanssa näkemisestä?

En ole sopinut mitään sellaista, ei kyse ole siitä. Nähdään vain samassa paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sopinut mitään sellaista, ei kyse ole siitä. Nähdään vain samassa paikassa.

Töissä, iltapäivällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin missäs se paikka on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä, iltapäivällä?

Töissä kyllä, ajankohdasta en osaa sanoa. -ap

• Anonyymi

Toivottavasti se jännitys siitä helpottaa sitten.

• Anonyymi

Ei se helpota, tiedän sen. Se pitää vain hyväksyä, että kaikki tunteet ovat sallittuja😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se helpota, tiedän sen. Se pitää vain hyväksyä, että kaikki tunteet ovat sallittuja😉

Ei helpota. Tunteet kun syvenee, kohtaamiset on vaikeita❤️

• Anonyymi

Ei kai minua nyt tarvii jännittää, hupsu. 😊 m -> n.

• Anonyymi

Anteeksi, en mahda sille mitään.

• Anonyymi

Jännitän vähäsen, mutta en sinua. Jännitän itseäni, ja kuinka saan suuni auki. Tahdon tämän etenevän, jos siihen on mahdollisuus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jännitän vähäsen, mutta en sinua. Jännitän itseäni, ja kuinka saan suuni auki. Tahdon tämän etenevän, jos siihen on mahdollisuus.

Tämä on sivusta.

• Anonyymi

Minä näen hänet keväällä. Niin toivon.

🦢🪷

• Anonyymi

Minäkin toivon, että näet hänet keväällä.

• Anonyymi

Missä nähdään ?

• Anonyymi

Siellä missä aina ennenkin.

• Anonyymi

Missä nähdään ?

• Anonyymi

Voi teidän kanssa, kun ei voi antaa sen verran tunnistetta, että missä nähdään. Ei ihme, ettei tästä tuu lasta ei p*skaa. Mä nään mun ihastuksen töissä huomenna, jos nähdään. On ollut kipeä, niin en tiedä varmuudella. Meillä ei ole toistemme numeroita, niin en voi tiedustella sitä häneltä.

Keski-ikäiseltä naiselta vähän vanhemmalle miehelle, Länsi-Suomi

Anteeksi tämä tunteenpurkaus, oon vaan niin vihainen itselleni, kun tätä pitää loputtomasti veivata ja vatkata. Miksi pitää olla näin pelkuri? Mitä sitten, jos se toinen ei oo ihastunut takaisin? Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua? Onko sillä väliä vuoden päästä?

S*atana. 😄

• Anonyymi
        UUSI

Samaa mieltä kanssasi. Miksi pitää olla näin pelkuri omien tunteidensa kanssa. Kai se torjutuksi tulemisen pelko on sitten niin iso hirviö, ettei sitä pysty kohtaamaan. Miksi nämä asiat eivät voi olla selkeämpiä ja suoraviivaisempia. Kaikki on aina monimutkaista, epäselvää ja pitkittyessään entistä enemmän tuntee olevansa hukassa, kun ei tiedä mikä on totta ja mikä omaa mielikuvitusta.

Yritän tehdä parhaani, että tämä selviäisi irl. Jos ei, sekin sitten omaa syytä ja saamattomuutta. Aika näyttää.

Kiitos sinulle kommentistasi ja toivottavasti asiat sielläkin päässä selkenee. -ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä kanssasi. Miksi pitää olla näin pelkuri omien tunteidensa kanssa. Kai se torjutuksi tulemisen pelko on sitten niin iso hirviö, ettei sitä pysty kohtaamaan. Miksi nämä asiat eivät voi olla selkeämpiä ja suoraviivaisempia. Kaikki on aina monimutkaista, epäselvää ja pitkittyessään entistä enemmän tuntee olevansa hukassa, kun ei tiedä mikä on totta ja mikä omaa mielikuvitusta.

Yritän tehdä parhaani, että tämä selviäisi irl. Jos ei, sekin sitten omaa syytä ja saamattomuutta. Aika näyttää.

Kiitos sinulle kommentistasi ja toivottavasti asiat sielläkin päässä selkenee. -ap

Kiitos, sitä samaa toivon sinulle.

Torjutuksi tuleminenhan se tässä ahdistaa. Tulee sitten niin nolo olo, hävettää, ja mitä se toinen ajattelee, kuinka suhtautuu minuun siitä eteenpäin... Ja sitä rataa. Kun ei voida olla näkemättä, niin olisihan se kiusallista ja vaivaannuttavaa.

Sen olen tässä päättänyt, ja luvannut, että ikinä en enää ihastu työkaveriin. Kyllä jämpti on näin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, sitä samaa toivon sinulle.

Torjutuksi tuleminenhan se tässä ahdistaa. Tulee sitten niin nolo olo, hävettää, ja mitä se toinen ajattelee, kuinka suhtautuu minuun siitä eteenpäin... Ja sitä rataa. Kun ei voida olla näkemättä, niin olisihan se kiusallista ja vaivaannuttavaa.

Sen olen tässä päättänyt, ja luvannut, että ikinä en enää ihastu työkaveriin. Kyllä jämpti on näin.

Kiitos! Ja kiva huomata että täällä on kohtalotovereitakin. Sinäpä sen sanoit, häpeähän siitä seuraisi jos tunteensa julki toisi ja toinen katsoisi sen jälkeen eritavalla, pahinta olisi jos sana työpaikalla kiirisi ja juorut alkaisivat.. Ei siitä enää tulisi työnteosta mitään. Voi, en minäkään halua kokea tätä enää toiste. Työkaverit ovat työkavereita ei mitään muuta.. Harmi vain ettei sitä voi tunteitaan hallita. -ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! Ja kiva huomata että täällä on kohtalotovereitakin. Sinäpä sen sanoit, häpeähän siitä seuraisi jos tunteensa julki toisi ja toinen katsoisi sen jälkeen eritavalla, pahinta olisi jos sana työpaikalla kiirisi ja juorut alkaisivat.. Ei siitä enää tulisi työnteosta mitään. Voi, en minäkään halua kokea tätä enää toiste. Työkaverit ovat työkavereita ei mitään muuta.. Harmi vain ettei sitä voi tunteitaan hallita. -ap

Ei ihastuminen/rakastuminen katso onko työkaveri tai mikä vaan, eikä niissä tunteissa ole mitään pahaa. Vaikka pariksi asti, nykyajan työpaikat ovat täynnä pariskuntia. Itsekin kamppailen tuon saman asian kanssa, jos ei kuitenkaan ole molemminpuolista tunteet. Sen tiedän ettei hän ikimaailmassa levittäisi asioita eteenpäin, ehkä sitä kannattaisi miettiä mitä se kertoo hänestä jos tuollaista joudut miettimään, vai kertooko mitään. Joka tapauksessa tulen oman mielenterveyden takia tunteet kertomaan, kävi miten kävi.
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihastuminen/rakastuminen katso onko työkaveri tai mikä vaan, eikä niissä tunteissa ole mitään pahaa. Vaikka pariksi asti, nykyajan työpaikat ovat täynnä pariskuntia. Itsekin kamppailen tuon saman asian kanssa, jos ei kuitenkaan ole molemminpuolista tunteet. Sen tiedän ettei hän ikimaailmassa levittäisi asioita eteenpäin, ehkä sitä kannattaisi miettiä mitä se kertoo hänestä jos tuollaista joudut miettimään, vai kertooko mitään. Joka tapauksessa tulen oman mielenterveyden takia tunteet kertomaan, kävi miten kävi.
        Sivusta

Niin,ei näissä tunteissa mitään pahaa ole. Oikeasti voin satuttaa tässä vain itseäni. Enkä minä usko että hän tunteitani levittelisi muille, vaikka ei niitä kanssani jakaisikaan. Olen pyrkinyt olemaan aika korrekti hänen kanssaan, tämä käytös on kyllä useammin kuin kerran rakoillut ja miettinyt jälkeenpäin että vaikuttiko se hänestä flirttailulta, vaikka tosi viatonta olikin ja se oli enemmänkin innostusta ja vapautumista se minun käytös, en osaa flirttailla enkä edes yritä, mutta se tilanne tuntui jotenkin läheisemmältä kuin aiemmin ja siitä tuli todella hyvä fiilis. Pelkään vain myös sitä miten minun käytös näyttäytyy muille, en halua muiden tietoon omia henkilökohtaisia asioitani varsinkaan näin räjähdysherkkiä tunteita. En myöskään halua asettaa häntä kiusalliseen asemaan ja siksi yritän pitää tunteeni vain omana tietonani.

Sinä olet rohkea! Toivottavasti siellä käy hyvin. Kunpa minäkin uskaltaisin olla rohkeampi. -ap

• Anonyymi

Toivottavasti ihanuus M nainen nähdään huomenna

• Anonyymi
        UUSI

Nähdään vaan, ihana M-mies ❤️

• Anonyymi

Tapaan hänet huomenna. Tutkitaan yhdessä yhtä asiaa ♥️

• Anonyymi

Jos ei ole eksynyt? Lähellä oli puolin ja toisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole eksynyt? Lähellä oli puolin ja toisin.

Eksytään toisiimme samalla. Hän on rakas. ♥️
        Tiistaina siis. Ihanaa. Hän saa haistaa mun uuden tuoksun samalla.
        Siv

• Anonyymi
        UUSI

Mitäs me tutkitaan ❤️❤️

• Anonyymi
      UUSI

Huomenna nähhään nähtiinkö, vähän eppäilen et nähhään.

• Anonyymi
        UUSI

Miks ei nähdä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miks ei nähdä?

Saas nähä nähhäänkö ? Hope so.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      221
      3306
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      21
      3292
    3. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      40
      1839
    4. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1422
    5. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1393
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      54
      1372
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1318
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      201
      1278
    9. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      180
      1238
    10. Kunnan piikkiin meni nuorten surma

Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu
      Nurmijärvi
      51
      1068
    Aihe