Keesus sanoo
Myykää omaisuutenne ja antakaa hyväntekeväisyyteen, tehkää itsellenne kukkarot, jotka eivät kulu, ja
teillä on aarre taivaissa, joka ei katoa, sellainen, johon varas ei koske, eikä koi turmele.
Ja toinen
Ja te, älkää etsikö, mitä söisitte ja mitä joisitte, älköönkä teidän ajatuksenne harhailko näissä
Vanhoilliset opettaa vastoin jumalan sanaa ne sanoo ettei jumala laiskoja elätä
tässä menee vl opetus pieleen
Anonyymi-ap
9
191
Vastaukset
- Anonyymi
En etsi valtaa loistoa"soi Rauhanyhdistyksen tiloissa taukoamatta
- Anonyymi
Sen haluaisin itsekkin kuulla
- Anonyymi
Aloittaja on itse vl.
- Anonyymi
Tää teksti ei ollut sulle
- Anonyymi
Lestatiolaiset ainoastaan päätyvät muualle kuin taivaaseen. Murheellista.
- Anonyymi
enkö mä ole nyt taivaaseen menossa
- Anonyymi
Et vielä mutta joskus kylläkin.
- Anonyymi
näin unta jossa tyttö lauloi ihana rauhan ranta suloisen levon antaa se laulettiin mun isän arkun ääressä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin unta jossa tyttö lauloi ihana rauhan ranta suloisen levon antaa se laulettiin mun isän arkun ääressä
Saa voimaa taistella kun kuoleman hetki lyö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437387
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543673Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512984
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512882Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302474IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1881847- 471541