Bonusway huijausta?

Anonyymi-ap

Onko kukaan saanut lähiaikoina ostotapahtumia Bonuswayllä läpi? Itsellä kaikki ostot 20.1.2024 alkaen, joita on neljältä firmalta yhteensä 12 kpl, ovat yhä arvioitavana tilassa.
Bonuswayltä ei saa muuta kuin automaattivastauksen jonka mukaan he eivät ole vielä saaneet myyntipalkkiotaan. Haluaisin uskoa, että kyse on vain järjestelmävirheestä, mutta hieman alkaa tuntua siltä että bonuksia ei tämän sivuston kautta todellisuudessa maksetakaan.

Mikä tilanne muilla on?

10

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

13 ostotapahtumia viime vuodelta, mikään niistä ei ole maksettu!

• Anonyymi

Onko Bonusway mennyt konkurssiin yms.......?

• Anonyymi

Sama tilanne eli ilmeisesti huijaus

• Anonyymi

Bonusway ei maksa ,eikä vastaa kyselyihin.

• Anonyymi

Aikoinaan tuolta vielä oikeasti sai hyvityksiä ostoksista, mutta ei enää ainakaan vuoteen.

• Anonyymi

Sama juttu. Tili on ollut käytössä noin 10 vuotta, ja rahaakin saatu muutama satanen takaisin. Nyt noin 2024 vuodesta lähtien suurinpiirtein kaikki bonukset jääneet roikkumaan (noin 10 kpl eri firmoilta). Aspasta tulee vain geneerinen viesti, jossa kerrotaan etteivät ole saaneet omaa myyntipalkkiotaan yrityksiltä. Ai yhdeltäkään heistä? Haiskahtaa nykyiseltään kusetukselta. Harmi.

• Anonyymi

Bonusway ei maksa kertyneitä bonuksia pankkitilille ,eikä vastaa mistä ongelma johtuu .

• Anonyymi

Samat ongelmat,eikä vastaa viesteihin.

• Anonyymi

Hei, olen käyttänyt Bonuswayta 12 vuotta ja minulla on viimeisen 8 kk aikana ollut ongelmia heidän kanssaan, Tein mm tiliöinnin 15.2. eikä rahoja ole vieläkään maksettu tililleni. Olen useamman viestin lähettäneet heille ja saan jatkuvastai automaattivastauksen. Ennen kaikki on toiminut hyvin, minullakin oli arvioitavana olevia ostotapahtumia viime keväältä asti. Olen ottanut yhteyttä niihin yhteistyökumppaneihin, ( esim Fiksuruoka, Matsmart, Lyko) ja ilmoittaneet heille asiasta.
      Yhtyeistyökumppanit maksavat heille osuutensa ja tämän takia on tärkeää, että he ovat tietoisia tilanteesta. Nyt näyttää pahasti siltä, että Bonusway panttaa rahoja eivätkä maksa bonuksia asiakkailleen, Seuraavaksi teen ilmoituksen kuluttajavirastoon.

• Anonyymi

Miksi Bonusway ei vastaa viesteihin, eikä maksa tilityspyyntöjä kertyneistä bonuksistani ?

Olen odottanut yli 3kuukautta bonuksieni tilitystä ja lähettänyt 5 viestiä asiakaspalveluun ,eikä kukaan ole vastannut viesteihin .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2097
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1670
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      65
      1407
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      74
      1208
    5. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1151
    6. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1134
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1123
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1051
    9. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      913
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      884
    Aihe