Asioita, mitä en ehkä ihan ymmärrä. Tai ymmärrän, mutta ymmärrän myös että ehkä en ole sinua varten.
Sinusta tulee esille koko ajan puolia
43
572
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö tunne jo tarpeeksi? Olen virheitä nähnyt kymmeniä jos ei satoja
- Anonyymi
Sivusta, jos tuntuu tolta asia on hyvä ottaa puheeksi ja jollei puhe anna varmuutta hyvästä, silloin parempi ottaa etäisyyttä kuin roikkua mukana. Tunteet ja järki hyvä saada balanssiin. Täytyy osata nähdä toisessa ne hyvät ja huonot puolet, jotka löytyy kaikista meistä. Väärät toisilleen tuovat niitä huonoja piirteitä enemmän pintaan. Jolloin ei syytä jatkaa kanssakäymistä?
- Anonyymi
Missä tulee esiin, aina kun tapaamme vai?
- Anonyymi
Jos sä tapailet jotain ihmistä niin mitä sä täällä teet🤣🤣🤣vai onko se jotain niin outoa 😅😅😅oikee valopää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä tapailet jotain ihmistä niin mitä sä täällä teet🤣🤣🤣vai onko se jotain niin outoa 😅😅😅oikee valopää
Kuka valopää kirjoittaa ihmisestä jota ei edes tapaa. Typeryyden huippu.
- Anonyymi
Hyvä jos selviää alkuvaiheessa molemminpuolin.
- Anonyymi
Sitten sanot asian noin.
- Anonyymi
Hyfänen aika onko noin.
- Anonyymi
Ei ole, peehana. Kaikki ei ole minun kirjottamaa. Vain n hyfät asiat.
- Anonyymi
😔 kenelle aloitus on
- Anonyymi
Ei ole totta! Näitkö päälakeni, paistoiko sisäkumi 😞
- Anonyymi
Hajusta
- Anonyymi
Olen erilainen kuin sinä ja itse ajattelen samoin. En tuomitse, mutta selkeästi on eri painoarvot asioilla.
oon herkkä ,mut yllättävän perseestä kun joudun elään täs tuskassa joku päivä. Anteeksi. Jos kokisit samanlaista helvettiä mitä minä koen joka päivä, kyllä se varmasti vaikuttaisi mieleesi myös?
- Anonyymi
Oket ihminen joka yrittää pysyä sovinnaisuuden rajojen sisäpuolella vaikka sisin pakottaa maalaamaan niiden rajojen yli.
Anonyymi kirjoitti:
Oket ihminen joka yrittää pysyä sovinnaisuuden rajojen sisäpuolella vaikka sisin pakottaa maalaamaan niiden rajojen yli.
koska en selviä ilman häntä, ja hän pyrkii väärinymmärtään mua kaikilla tavoin.
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että meillä on samanlainen arvomaailma. Muutenkin synkkaa hyvin.
- Anonyymi
Yhteinen arki näyttää vasta viime kädessä istutaanko yhteen.
- Anonyymi
Mitä jos liiankin hyvin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos liiankin hyvin?
Ei voi olla liian hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos liiankin hyvin?
"Liiankin hyvin"? Miten tuo olisi edes mahdollista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Liiankin hyvin"? Miten tuo olisi edes mahdollista?
Liian hyvää ollakseen totta ja siten varmasti pelkkää kulissia ja teeskentelyä?
- Anonyymi
Seurusteluaika on juuri sitä varten, että katsotaan voidaanko muuttaa yhteen.
- Anonyymi
Minä haluan miehen jolla on periaatteita.
Täytyy olla joku selvä ajatus miten elämässä toimii.
Haihattelijat on tosi raskaita kumppaneita, yleensä eivät halua nähdä vaivaa minkään eteen vaan sieltä mennään missä aita on matalin tai ei ollenkaan.
Not for me!- Anonyymi
Tämä on ihan totta. Itse en jaksa naisessa sitä, että puhuu asioita, mutta todellisuus on toinen. Kyllä teot ja käytös on se mikä määrää. Kun huomaa toisen menevän p*rse edellä puuhun tehden asioista vaikeita ja samaan aikaan käytetään ohituskaistaa ja mennään siitä mistä aita on matalin. Se on luonteenheikkoutta minun mielestä ja sopii jollekkin toiselle paremmin. Hyvään elämään pitää panostaa ja olla kuria ainakin tietyissä asioissa. Muuten paketti rönsyilee joka suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ihan totta. Itse en jaksa naisessa sitä, että puhuu asioita, mutta todellisuus on toinen. Kyllä teot ja käytös on se mikä määrää. Kun huomaa toisen menevän p*rse edellä puuhun tehden asioista vaikeita ja samaan aikaan käytetään ohituskaistaa ja mennään siitä mistä aita on matalin. Se on luonteenheikkoutta minun mielestä ja sopii jollekkin toiselle paremmin. Hyvään elämään pitää panostaa ja olla kuria ainakin tietyissä asioissa. Muuten paketti rönsyilee joka suuntaan.
Mistä sä tiedät toisten panostuksista ja ylitettyjen aitojen korkeuksista. Ei elämän pidä olla jatkuvaa epämukavuutta ja kärsimystä. Minä ainakin aion mennä tästä lähin mistä helpoiten pääsee. Olen sen ansainnut ja toivon että suotte sen minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä tiedät toisten panostuksista ja ylitettyjen aitojen korkeuksista. Ei elämän pidä olla jatkuvaa epämukavuutta ja kärsimystä. Minä ainakin aion mennä tästä lähin mistä helpoiten pääsee. Olen sen ansainnut ja toivon että suotte sen minulle.
Tarkoitan parisuhteessa olemista. Kyllä se aika näyttää todellisen luonteen.
- Anonyymi
Täytyy sanoa, että olen täysin tyytyväinen suhun tähän saakka.
- Anonyymi
Kannattaisi jättää urkkiminen pois ja tutustua toiseen. Toisen käden tiedon perusteella kaikki jää luulojen ja mielikuvien varaan. Urkkiminen on kaiken lisäksi väärin. Jos ei pysty puhumaan henkilölle, niin unohda ja mene eteenpäin.
- Anonyymi
Urkkiminen on nykyään liian helppoa somen takia. Itselläkin huonoja kokemuksia.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urkkiminen on nykyään liian helppoa somen takia. Itselläkin huonoja kokemuksia.
SivustaSomeen jos laittaa jotain, niin se on julkista tietoa. Vaikka ei olisi kaverikaan. Toisen selän takana toimiminen taas on hyvin kyseenalaista urkkimista. Kolmannilta osapuolilta tiedustelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Someen jos laittaa jotain, niin se on julkista tietoa. Vaikka ei olisi kaverikaan. Toisen selän takana toimiminen taas on hyvin kyseenalaista urkkimista. Kolmannilta osapuolilta tiedustelu.
Feikkiprofiililla käyttäminen on urkkimista. Jokainen kirjoittaa sen mukaan keiden olettaa viestit näkevän ja katsoo etukäteen esimerkiksi Facebookin ryhmien jäsenet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Feikkiprofiililla käyttäminen on urkkimista. Jokainen kirjoittaa sen mukaan keiden olettaa viestit näkevän ja katsoo etukäteen esimerkiksi Facebookin ryhmien jäsenet.
Feikkiprofiilin käyttäminen
- Anonyymi
Typerää kerätä jotain satunnaista ennakkotietoa ja taistella siitä itsensä kanssa anonyymipalstalla.
- Anonyymi
😹.
- Anonyymi
Totta. Puuttuu konteksti, niin yksittäiset tiedonjyvät saa asiat näyttämään aivan eriltä. Sama kun jostain uutisesta irroitetaan yksi lause, että saa ihmiset klikkaamaan. Luettuasi huomaat, että oli clickbait ja asia onkin aivan eri, kuin otsake antaa ymmärtää.
- Anonyymi
Hienosti kirjoitettu!
- Anonyymi
Tiedän kyllä ettei minusta ole hänelle mieheksi tai kellekään. Olen liian arka. Ei minua pysty lähestymään enkä itse uskalla lähestyä. Typerää on haaveilla mitään.
- Anonyymi
Aina saa haaveilla. Ryhdistäydy.
- Anonyymi
Takapuoleni on toki käsittämätön 🍑
- Anonyymi
Aloituksesta tulee mieleen et on totuttu ehkä kapea-alaisiin ihmisiin ja elämään. Paras kombinaatio on sellainen, on samankaltaisuutta sen verran et on tuttuuden ja yhteenkuuluvuuden tunnetta, kuin olisi mun ihminen ollut aina. On erilainen jossain mielessä, lisää kiehtovuutta ja mielenkiintoa, voi oppia uusia asioita tai nähdä avartavasti ja uudesta näkökulmasta.
- Anonyymi
Samaa mieltä, etsin itseäni täydentävää puolisoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, etsin itseäni täydentävää puolisoa.
👋👋
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624113Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552131
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830