Hahaha.. se ois täysin epärealistista...
Elämä jossa mua ei aina kaikinpuolin täysin väärinymmärrettäis.
Pelkkä harhainen unelma tuolla jossain.
Oon sen kyllä huomannut ,että pelkkä helvetti mulle tää on tää elämä, ollut lapsuudesta asti. Silloin erilaiset ongelmat ja nyt vaa pahentunut.
Miettikää elämä joka ei ois pelkkää kipua ja tuskaa
10
154
Vastaukset
- Anonyymi
Voisitko siirtyä johon nki muuhun osioon trollaamasta ???
- Anonyymi
Liioitteletkohan vähän? Toki on tosi kurjaa, jos elämä tuntuu pääosin pahalta. Jos tilanne on paha, puhuminen tilanteesta muille ja löytämällä yhdessä ratkaisuja tilanteen helpottamiseksi voi olla hyödyllistä. Aloita tilanteen muuttaminen keskustelulla sun elämän läheisimpien ihmisten kanssa. On varmasti kaikkien etu, että sun tilanne lähtee jotenkin kohenemaan.
En liioittele mitenkää, joka päivä toivon, että pääsisin täältä vaan pois, tää on ihan hirveetä. Jos mulla ois ase, niin en ois enää elossa. Tänäkin yönä sain taas sellasia paniiki-itku kohtauksia ja teki mieli vaan huutaa, sietämätön olo jatkuvasti, lääkitys ei auta.
- Anonyymi
BPDBunny6666 kirjoitti:
En liioittele mitenkää, joka päivä toivon, että pääsisin täältä vaan pois, tää on ihan hirveetä. Jos mulla ois ase, niin en ois enää elossa. Tänäkin yönä sain taas sellasia paniiki-itku kohtauksia ja teki mieli vaan huutaa, sietämätön olo jatkuvasti, lääkitys ei auta.
Oletko kokeillut lääkitystä?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokeillut lääkitystä?
kyllä. Mikään lääke ei oo helpottanut oloa.
- Anonyymi
Oletko keskustellut toisten ihmisten kanssa tilanteesta, muualla kuin palstalla? Olen huomannut, että puhuminen toisten kanssa oikeasti auttaa tosi paljon…
- Anonyymi
Luulekot että koskaan haluaisin jotakin ruikuttajaa kumppanikseni? Onneksi miesystäväni on kunnon mies, joka ottaa naisen huomioon, eikä pillitä koko ajan netissä luulosairauksineen tai uhkaile itsemurhalla jos ei minua saa. Se on manipulaatiota ja narsismia. Sinä olet sellainen, eikä se muuksi todisteluillasi muutu. Ja jos jos yrität sabotoida minun ja rakkaani välejä millään tavoin tai tulet muuten häiriköimään meitä, niin suosittelen jättämään sen kokonaan välistä.
En oo ruikuttaja. Teen sut onnelliseks ja otan sut huomioon kaikilla tavoin. Kyllä me ollaan ihan onnellisina siellä toisessa maailmankaikkeudessa yhdessä :), enkä todelkaa oo manipuloinut tai satuttanut sua siellä, koska en sellasta haluu mun rakkaalle. En oo yrittänyt sabotoida mitään.
- Anonyymi
Syö ne skitsofrenialääkkeet. Tunnet olosi mahtavaksi kunnes taas masentaa ja sitä vuoristorataa se on. Teet asioista itsellesi vaikeampia. Olen nähnyt useamman kerran, kun kaveri on yrittänyt lopettaa.
- Anonyymi
Vältä ihmiskontakteja ja hanki joku harrastus niin alat parantua. Turvaa taloutesi.
Nykyihmiset ihan v.tun sekaisin ja vastenmielisiä. Harvassa ns terveet jotka ei yritä jatkuvasti tuottaa pahaa mieltä ja esittää. Sitten siihen vielä päälle huijarijaosto ja törkeät omaneduntavoittelijat eli Kokoomuslaiset.
Ei hyvin mene. Kaikki mahdollisuudet ihmislajilla, mutta mihinkään hyvään ei kyetä suuremmassa mittakaavassa. Pelkkää väkivaltaa ja pätemistä, todella mahtavaa!
Nyt luonto persraiskaa meidät, sanokaa mun sanoneen:(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337