Ei ole toteutunut tässä maailmassa. Ja tuskin toteutuukaan ikinä, aina joku häiriintynyt psykopaatti voittaa..
0Äänestä
Anonyymi00026
Samaa ajattelin aloituksesta, että ajatteleeko liian minä- keskeisesti? Toisilla naisilla on tällainen kyky, et mies on aina se pahantekijä hänelle, vaikka itse ovat kaiken pahan laittaneet itse alulle ja sen jälkeen jopa ruokkineet sitä. Luonne- erot onkin se syy nille todellisille ongelmille. Vääränlaiset toisilleen synnyttää sitä väärin ymmärtämistä?
0Äänestä
Anonyymi00035
Anonyymi00026 kirjoitti:
Samaa ajattelin aloituksesta, että ajatteleeko liian minä- keskeisesti? Toisilla naisilla on tällainen kyky, et mies on aina se pahantekijä hänelle, vaikka itse ovat kaiken pahan laittaneet itse alulle ja sen jälkeen jopa ruokkineet sitä. Luonne- erot onkin se syy nille todellisille ongelmille. Vääränlaiset toisilleen synnyttää sitä väärin ymmärtämistä?
Tämähän on sinun aloitus naisena esiintyvä setämies, joten kerroppa esim sinä kaikki naisten itsekkyydestä sun muusta🥱
0Äänestä
Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tämähän on sinun aloitus naisena esiintyvä setämies, joten kerroppa esim sinä kaikki naisten itsekkyydestä sun muusta🥱
Ei tämänkään avauksen takia kannata nääs olla kukkkaalikorvat höröllä🤭
0Äänestä
Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Koo on tehnyt itsestään pellen koo on tööt tööt tööt tööt
0Äänestä
Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Samoin se vanha käpy, jolla on jo matti kukkarossa uhkapelinsä takia. Ketä lahjot jos ei oo millä lahjoa hoomies?
0Äänestä
Anonyymi00045
Anonyymi00035 kirjoitti:
Elä vain omissa harhoissasi, sen osaat parhaiten. Sun kans on turha mitään järjellistä yrittää kirjoittaakaan. Todeta vain tosiasiat, peilistä keimailet vain oma kuvaa prinsessana, ku et muuhun kykene, paitsi mustamaalamaan muita, jotka ovat erimieltä kanssasi.
0Äänestä
Anonyymi00001
Juu. Mulla on omat oikeudet vielä käyttämättä. Nautin, kun vedän Ässät hihasta myöhemmin.
0Äänestä
Anonyymi00002
Hienova s mies
0Äänestä
Anonyymi00008
Sama juttu. Siinä voi vaikka liukastua jne. KarmA
0Äänestä
Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sama juttu. Siinä voi vaikka liukastua jne. KarmA
Juupa juu
0Äänestä
Anonyymi00007
Toteutuisipa.
0Äänestä
Anonyymi00009
Suurin toiveeni. Epäilen suuresti.
0Äänestä
Anonyymi00010
Väärä oikeus toteutui.
0Äänestä
Anonyymi00011
Kenen oikeus? Ne oikeudet kun voi olla ristiriidassa keskenään. Olis hyvä elämä. Semmoinen tavallinen. Tulis joku fiksu, vapaa mies vastaan, joka kolahtaisi ja jonka kanssa voisi arkea jakaa. Ei mikään päällimmäinen toive, mutta kuuluu kategoriaan ”olispa kiva jos”. Olisiko se oikeudenmukaista? Saattaa olla.
0Äänestä
Anonyymi00013
Ei sellainen ole mahdollista. Vähintään työpaikalla olevat kiusaajat pitävät siitä huolta. Että saavat sivusta kiusata ihmistä.
0Äänestä
Anonyymi00014
Voi sitten joukolla nauraa jollekin. Kun onhan se joku niin tyhmä ja nolo
0Äänestä
Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Juu, näissä naurajissa kun ei ole mitään vikaa. :)
0Äänestä
Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Naurunkohde on varmasti niin osaamaton yms että täytyy nauraa!
0Äänestä
Anonyymi00027
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nosiis vahvasti tää.
0Äänestä
Anonyymi00044
Että oikein ajatte ihmisiä pois töistä että saatte sitte haukkua loiseksi?On siinä kyllä taas lusikal annettu.
0Äänestä
Anonyymi00016
Jos aikuinen sellaista harrastaa niin sitten on totisesti päässä vikaa kiusaajilla!
0Äänestä
Anonyymi00018
Oih tulee kuule porukalla naurettua jollekin eikä yhtään harmita!
0Äänestä
Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Rotat piipittää piirissä kateellisina paremmille.
0Äänestä
Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
Rotta on viisas eläin,
0Äänestä
Anonyymi00040
Anonyymi00028 kirjoitti:
Rotta on viisas eläin,
Pesii nurkissa ja syö kuormasta. Fiksuuttako ihmisiltä? E
0Äänestä
Anonyymi00042
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ihan vapaasti.Nimittäin sen tietää normaali ihminen ettei tuollaisilla ole intiaanit itsellään kanootissa. Sille kuka katselee vanhan naisen peräreikää kun pskaa tulee niin ei voi olla mitään tervettä pään sisällä.
0Äänestä
Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ihan vapaasti.Nimittäin sen tietää normaali ihminen ettei tuollaisilla ole intiaanit itsellään kanootissa. Sille kuka katselee vanhan naisen peräreikää kun pskaa tulee niin ei voi olla mitään tervettä pään sisällä.
Lisään.On teillä jengi🤣
0Äänestä
Anonyymi00023
Milloin se toteutuu
0Äänestä
Anonyymi00025
Ei ikinä
0Äänestä
Anonyymi00029
Joo kyllä se rupeaa toteutumaan 😊
0Äänestä
Anonyymi00030
No toteutuiko?
0Äänestä
Anonyymi00031
Paraikaa. Eikä se käsitä.
0Äänestä
Anonyymi00032
Missähän se oikeus oikein viipyy. Täälläkin odotellaan, odotettu jo kauan.
0Äänestä
Anonyymi00041
Samoin.Sama kiusaaja lohdutti jotta aika kului.
0Äänestä
Anonyymi00048
Samoin täälläkin
0Äänestä
Anonyymi00033
Jaahas.
0Äänestä
Anonyymi00039
Tuomion täytäntöönpano, Kakolaan
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 38
Vanhimmat
Ei ole toteutunut tässä maailmassa. Ja tuskin toteutuukaan ikinä, aina joku häiriintynyt psykopaatti voittaa..
Samoin se vanha käpy, jolla on jo matti kukkarossa uhkapelinsä takia. Ketä lahjot jos ei oo millä lahjoa hoomies?
Elä vain omissa harhoissasi, sen osaat parhaiten. Sun kans on turha mitään järjellistä yrittää kirjoittaakaan. Todeta vain tosiasiat, peilistä keimailet vain oma kuvaa prinsessana, ku et muuhun kykene, paitsi mustamaalamaan muita, jotka ovat erimieltä kanssasi.
Juu. Mulla on omat oikeudet vielä käyttämättä. Nautin, kun vedän Ässät hihasta myöhemmin.
Hienova s mies
Sama juttu. Siinä voi vaikka liukastua jne.
Toteutuisipa.
Suurin toiveeni.
Epäilen suuresti.
Väärä oikeus toteutui.
Kenen oikeus? Ne oikeudet kun voi olla ristiriidassa keskenään. Olis hyvä elämä. Semmoinen tavallinen. Tulis joku fiksu, vapaa mies vastaan, joka kolahtaisi ja jonka kanssa voisi arkea jakaa. Ei mikään päällimmäinen toive, mutta kuuluu kategoriaan ”olispa kiva jos”. Olisiko se oikeudenmukaista? Saattaa olla.
Ei sellainen ole mahdollista.
Vähintään työpaikalla olevat kiusaajat pitävät siitä huolta. Että saavat sivusta kiusata ihmistä.
Nosiis vahvasti tää.
Että oikein ajatte ihmisiä pois töistä että saatte sitte haukkua loiseksi?On siinä kyllä taas lusikal annettu.
Jos aikuinen sellaista harrastaa niin sitten on totisesti päässä vikaa kiusaajilla!
Rotta on viisas eläin,
Pesii nurkissa ja syö kuormasta. Fiksuuttako ihmisiltä?
E
Ihan vapaasti.Nimittäin sen tietää normaali ihminen ettei tuollaisilla ole intiaanit itsellään kanootissa.
Sille kuka katselee vanhan naisen peräreikää kun pskaa tulee niin ei voi olla mitään tervettä pään sisällä.
Lisään.On teillä jengi🤣
Milloin se toteutuu
Ei ikinä
Joo kyllä se rupeaa toteutumaan 😊
No toteutuiko?
Paraikaa. Eikä se käsitä.
Missähän se oikeus oikein viipyy. Täälläkin odotellaan, odotettu jo kauan.
Samoin.Sama kiusaaja lohdutti jotta aika kului.
Samoin täälläkin
Jaahas.
Tuomion täytäntöönpano, Kakolaan