Tärkeintä oli että

Anonyymi-ap

oikeus toteutuu.

42

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole toteutunut tässä maailmassa. Ja tuskin toteutuukaan ikinä, aina joku häiriintynyt psykopaatti voittaa..

      • Anonyymi

        Samaa ajattelin aloituksesta, että ajatteleeko liian minä- keskeisesti? Toisilla naisilla on tällainen kyky, et mies on aina se pahantekijä hänelle, vaikka itse ovat kaiken pahan laittaneet itse alulle ja sen jälkeen jopa ruokkineet sitä. Luonne- erot onkin se syy nille todellisille ongelmille. Vääränlaiset toisilleen synnyttää sitä väärin ymmärtämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ajattelin aloituksesta, että ajatteleeko liian minä- keskeisesti? Toisilla naisilla on tällainen kyky, et mies on aina se pahantekijä hänelle, vaikka itse ovat kaiken pahan laittaneet itse alulle ja sen jälkeen jopa ruokkineet sitä. Luonne- erot onkin se syy nille todellisille ongelmille. Vääränlaiset toisilleen synnyttää sitä väärin ymmärtämistä?

        Tämähän on sinun aloitus naisena esiintyvä setämies, joten kerroppa esim sinä kaikki naisten itsekkyydestä sun muusta🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän on sinun aloitus naisena esiintyvä setämies, joten kerroppa esim sinä kaikki naisten itsekkyydestä sun muusta🥱

        Ei tämänkään avauksen takia kannata nääs olla kukkkaalikorvat höröllä🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämänkään avauksen takia kannata nääs olla kukkkaalikorvat höröllä🤭

        Koo on tehnyt itsestään pellen koo on tööt tööt tööt tööt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koo on tehnyt itsestään pellen koo on tööt tööt tööt tööt

        Samoin se vanha käpy, jolla on jo matti kukkarossa uhkapelinsä takia. Ketä lahjot jos ei oo millä lahjoa hoomies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän on sinun aloitus naisena esiintyvä setämies, joten kerroppa esim sinä kaikki naisten itsekkyydestä sun muusta🥱

        Elä vain omissa harhoissasi, sen osaat parhaiten. Sun kans on turha mitään järjellistä yrittää kirjoittaakaan. Todeta vain tosiasiat, peilistä keimailet vain oma kuvaa prinsessana, ku et muuhun kykene, paitsi mustamaalamaan muita, jotka ovat erimieltä kanssasi.


    • Anonyymi

      Juu. Mulla on omat oikeudet vielä käyttämättä. Nautin, kun vedän Ässät hihasta myöhemmin.

      • Anonyymi

        Hienova s mies


      • Anonyymi

        Sama juttu. Siinä voi vaikka liukastua jne.
        KarmA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Siinä voi vaikka liukastua jne.
        KarmA

        Juupa juu


    • Anonyymi

      Toteutuisipa.

    • Anonyymi

      Suurin toiveeni.
      Epäilen suuresti.

    • Anonyymi

      Väärä oikeus toteutui.

    • Anonyymi

      Kenen oikeus? Ne oikeudet kun voi olla ristiriidassa keskenään. Olis hyvä elämä. Semmoinen tavallinen. Tulis joku fiksu, vapaa mies vastaan, joka kolahtaisi ja jonka kanssa voisi arkea jakaa. Ei mikään päällimmäinen toive, mutta kuuluu kategoriaan ”olispa kiva jos”. Olisiko se oikeudenmukaista? Saattaa olla.

    • Anonyymi

      Ei sellainen ole mahdollista.
      Vähintään työpaikalla olevat kiusaajat pitävät siitä huolta. Että saavat sivusta kiusata ihmistä.

      • Anonyymi

        Voi sitten joukolla nauraa jollekin. Kun onhan se joku niin tyhmä ja nolo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitten joukolla nauraa jollekin. Kun onhan se joku niin tyhmä ja nolo

        Juu, näissä naurajissa kun ei ole mitään vikaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, näissä naurajissa kun ei ole mitään vikaa. :)

        Naurunkohde on varmasti niin osaamaton yms että täytyy nauraa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurunkohde on varmasti niin osaamaton yms että täytyy nauraa!

        Nosiis vahvasti tää.


      • Anonyymi

        Että oikein ajatte ihmisiä pois töistä että saatte sitte haukkua loiseksi?On siinä kyllä taas lusikal annettu.


    • Anonyymi

      Jos aikuinen sellaista harrastaa niin sitten on totisesti päässä vikaa kiusaajilla!

      • Anonyymi

        Oih tulee kuule porukalla naurettua jollekin eikä yhtään harmita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih tulee kuule porukalla naurettua jollekin eikä yhtään harmita!

        Rotat piipittää piirissä kateellisina paremmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rotat piipittää piirissä kateellisina paremmille.

        Rotta on viisas eläin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rotta on viisas eläin,

        Pesii nurkissa ja syö kuormasta. Fiksuuttako ihmisiltä?
        E


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih tulee kuule porukalla naurettua jollekin eikä yhtään harmita!

        Ihan vapaasti.Nimittäin sen tietää normaali ihminen ettei tuollaisilla ole intiaanit itsellään kanootissa.
        Sille kuka katselee vanhan naisen peräreikää kun pskaa tulee niin ei voi olla mitään tervettä pään sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vapaasti.Nimittäin sen tietää normaali ihminen ettei tuollaisilla ole intiaanit itsellään kanootissa.
        Sille kuka katselee vanhan naisen peräreikää kun pskaa tulee niin ei voi olla mitään tervettä pään sisällä.

        Lisään.On teillä jengi🤣


    • Anonyymi

      Milloin se toteutuu

    • Anonyymi

      Ei ikinä

    • Anonyymi

      Joo kyllä se rupeaa toteutumaan 😊

    • Anonyymi

      No toteutuiko?

    • Anonyymi

      Paraikaa. Eikä se käsitä.

    • Anonyymi

      Missähän se oikeus oikein viipyy. Täälläkin odotellaan, odotettu jo kauan.

      • Anonyymi

        Samoin.Sama kiusaaja lohdutti jotta aika kului.


      • Anonyymi

        Samoin täälläkin


    • Anonyymi

      Jaahas.

    • Anonyymi

      You right on this daddy

    • Anonyymi

      Tuomion täytäntöönpano, Kakolaan

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe