oikeus toteutuu.
Tärkeintä oli että
42
918
Vastaukset
Ei ole toteutunut tässä maailmassa. Ja tuskin toteutuukaan ikinä, aina joku häiriintynyt psykopaatti voittaa..
- Anonyymi
Samaa ajattelin aloituksesta, että ajatteleeko liian minä- keskeisesti? Toisilla naisilla on tällainen kyky, et mies on aina se pahantekijä hänelle, vaikka itse ovat kaiken pahan laittaneet itse alulle ja sen jälkeen jopa ruokkineet sitä. Luonne- erot onkin se syy nille todellisille ongelmille. Vääränlaiset toisilleen synnyttää sitä väärin ymmärtämistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ajattelin aloituksesta, että ajatteleeko liian minä- keskeisesti? Toisilla naisilla on tällainen kyky, et mies on aina se pahantekijä hänelle, vaikka itse ovat kaiken pahan laittaneet itse alulle ja sen jälkeen jopa ruokkineet sitä. Luonne- erot onkin se syy nille todellisille ongelmille. Vääränlaiset toisilleen synnyttää sitä väärin ymmärtämistä?
Tämähän on sinun aloitus naisena esiintyvä setämies, joten kerroppa esim sinä kaikki naisten itsekkyydestä sun muusta🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on sinun aloitus naisena esiintyvä setämies, joten kerroppa esim sinä kaikki naisten itsekkyydestä sun muusta🥱
Ei tämänkään avauksen takia kannata nääs olla kukkkaalikorvat höröllä🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämänkään avauksen takia kannata nääs olla kukkkaalikorvat höröllä🤭
Koo on tehnyt itsestään pellen koo on tööt tööt tööt tööt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koo on tehnyt itsestään pellen koo on tööt tööt tööt tööt
Samoin se vanha käpy, jolla on jo matti kukkarossa uhkapelinsä takia. Ketä lahjot jos ei oo millä lahjoa hoomies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on sinun aloitus naisena esiintyvä setämies, joten kerroppa esim sinä kaikki naisten itsekkyydestä sun muusta🥱
Elä vain omissa harhoissasi, sen osaat parhaiten. Sun kans on turha mitään järjellistä yrittää kirjoittaakaan. Todeta vain tosiasiat, peilistä keimailet vain oma kuvaa prinsessana, ku et muuhun kykene, paitsi mustamaalamaan muita, jotka ovat erimieltä kanssasi.
- Anonyymi
Juu. Mulla on omat oikeudet vielä käyttämättä. Nautin, kun vedän Ässät hihasta myöhemmin.
- Anonyymi
Hienova s mies
- Anonyymi
Sama juttu. Siinä voi vaikka liukastua jne.
KarmA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. Siinä voi vaikka liukastua jne.
KarmAJuupa juu
- Anonyymi
Toteutuisipa.
- Anonyymi
Suurin toiveeni.
Epäilen suuresti. - Anonyymi
Väärä oikeus toteutui.
- Anonyymi
Kenen oikeus? Ne oikeudet kun voi olla ristiriidassa keskenään. Olis hyvä elämä. Semmoinen tavallinen. Tulis joku fiksu, vapaa mies vastaan, joka kolahtaisi ja jonka kanssa voisi arkea jakaa. Ei mikään päällimmäinen toive, mutta kuuluu kategoriaan ”olispa kiva jos”. Olisiko se oikeudenmukaista? Saattaa olla.
- Anonyymi
Ei sellainen ole mahdollista.
Vähintään työpaikalla olevat kiusaajat pitävät siitä huolta. Että saavat sivusta kiusata ihmistä.- Anonyymi
Voi sitten joukolla nauraa jollekin. Kun onhan se joku niin tyhmä ja nolo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitten joukolla nauraa jollekin. Kun onhan se joku niin tyhmä ja nolo
Juu, näissä naurajissa kun ei ole mitään vikaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, näissä naurajissa kun ei ole mitään vikaa. :)
Naurunkohde on varmasti niin osaamaton yms että täytyy nauraa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurunkohde on varmasti niin osaamaton yms että täytyy nauraa!
Nosiis vahvasti tää.
- Anonyymi
Että oikein ajatte ihmisiä pois töistä että saatte sitte haukkua loiseksi?On siinä kyllä taas lusikal annettu.
- Anonyymi
Jos aikuinen sellaista harrastaa niin sitten on totisesti päässä vikaa kiusaajilla!
- Anonyymi
Oih tulee kuule porukalla naurettua jollekin eikä yhtään harmita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih tulee kuule porukalla naurettua jollekin eikä yhtään harmita!
Rotat piipittää piirissä kateellisina paremmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rotat piipittää piirissä kateellisina paremmille.
Rotta on viisas eläin,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rotta on viisas eläin,
Pesii nurkissa ja syö kuormasta. Fiksuuttako ihmisiltä?
E - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih tulee kuule porukalla naurettua jollekin eikä yhtään harmita!
Ihan vapaasti.Nimittäin sen tietää normaali ihminen ettei tuollaisilla ole intiaanit itsellään kanootissa.
Sille kuka katselee vanhan naisen peräreikää kun pskaa tulee niin ei voi olla mitään tervettä pään sisällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vapaasti.Nimittäin sen tietää normaali ihminen ettei tuollaisilla ole intiaanit itsellään kanootissa.
Sille kuka katselee vanhan naisen peräreikää kun pskaa tulee niin ei voi olla mitään tervettä pään sisällä.Lisään.On teillä jengi🤣
- Anonyymi
Milloin se toteutuu
- Anonyymi
Ei ikinä
- Anonyymi
Joo kyllä se rupeaa toteutumaan 😊
- Anonyymi
No toteutuiko?
- Anonyymi
Paraikaa. Eikä se käsitä.
- Anonyymi
Missähän se oikeus oikein viipyy. Täälläkin odotellaan, odotettu jo kauan.
- Anonyymi
Samoin.Sama kiusaaja lohdutti jotta aika kului.
- Anonyymi
Samoin täälläkin
- Anonyymi
Jaahas.
- Anonyymi
You right on this daddy
- Anonyymi
Tuomion täytäntöönpano, Kakolaan
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519