Se rakkaus mitä tunnemme toisiamme kohtaan
Olisi ihana jakaa
14
371
Vastaukset
- Anonyymi
niin olisi, ei pitäisi ajatella… kun tulee haikeus
- Anonyymi
Niin olisi. Se olisi unelmieni täyttymys! 🥰
- Anonyymi
♥️♥️♥️♥️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
♥️♥️♥️♥️😘
♥︎♥︎♥︎♥︎
- Anonyymi
Ei sillä naisella ole minulle rakkautta jaettavana. Ja vaikka olisikin, ei hän saisi minusta mitenkään otetta. Kun vain osaisin päästää irti, mutta sekin tuntuu väärältä, niin kauan kuin roikun edes yhden hiuskarvan varassa toivossa kiinni. En tiedä mikä se toivo edes on, pelkkiä tyhmän pojan unelmia varmaan.
- Anonyymi
Sillä tiellä ollaan. Ja se tie on one way.
- Anonyymi
Milloin se tie on kuljettu ja saat hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin se tie on kuljettu ja saat hänet?
En ole ennustaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ennustaja.
Naiselta miehelle? Onko molemmat samaan suuntaan menossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi aika paha, jos olisi molemmat samaan suuntaan menossa. Eivät tavoittaisi toisiaan koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On menossa 😊
- Anonyymi
Niin olisi yhden miehen kanssa..❤️
- Anonyymi
Samaa tässä miettiny. Elämästä tulisi täydellistä sun kanssa❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754166Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92161Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371416- 1551396
- 1171231
- 1121188
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721099Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81066- 601004
- 35926