Harmittaa, tai myös väsyttää tämä kahden vaiheilla olo. Toisinaan tuntuu, että nainen voisi tykätä, ja toisinaan ettei varmasti uhraa ajatustakaan minuun. Todennäköisintä on, että olen hänelle luotaantyöntävä. Ja onhan sille pohjaa yhteisessä menneisyydessä, vai pitäisikö sanoa erillään olon menneisyydessä.
Toisaalta en halua tietää, koska olen liian hauras tällä hetkellä. En varmaankaan kestä torjuntaa häneltä. Siksi odotan häneltä jotain, odotan ihmettä.
Todennäköisintä kuitenkin on häneltä
14
600
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kohtaatte jossain sattumalta ja voit mennä jutulle.
- Anonyymi
Näissä asioissa sitten aika tekee päätöksensä jos sitä ei itse tee johonkin suuntaan ja se on mahdollisuuden menettäminen kokonaan.
- Anonyymi
Minä nainen en mitään vaiheile. Tunteet on olemassa kokoajan selkeänä.. vaihtoehto ööt ei kiinnosta.
- Anonyymi
Sä pääset tuosta epävarmuuden tunteesta eroon, kun otat häneen yhteyttä. Ihan sama onko "hänen vuoro" ottaa yhteyttä. Ihan sama onko "pallo hänellä" (mitä näitä tekosyitä nyt onkaan).
Ei tarvitse tunteita tunnustaa, mutta ota häneen yhteyttä jollain verukkeella alkuun.
Jos jossain kohtaa tulee torjuva viesti, niin pääset jatkamaan matkaasi. Ehkä sydän särkyneenä, mutta siitä se sitten taas alkaa korjaantumaan.- Anonyymi
Sadussa kerrotaan juttuja, miten elämän kolhujen jälkeen ura urkeni...
- Anonyymi
Et ole minulle todellakaan yhdentekevä
- Anonyymi
Tykkään ja voin jopa sanoa että rakastan sua kun olet koko ajan mun päässä❤️mielessäni ja sydämessäni sua kannan. Siitä voit olla varma ja olen antanut sulle jo merkkejä ja odottanut sulta seuraavaa siirtoa♟️
- Anonyymi
Totta. Sellaisia vihjailevia ja pienoisia merkkejä olen huomannut, mutta ne voivat olla myös sattumaa.
Menettelin silloin vuosia sitten sillä tavalla, että jään varmasti mieleesi, tosin en ole voinut tietää muistatko hyvällä vai pahalla.
🌞🔥 - Anonyymi
Shakki, matti ja patti
- Anonyymi
Hänelle sanoisin ( en tiedä oletko hän) että tunteet ovat edelleen tallella ja mielessäni olet pysyvästi päivittäin, aamusta iltaan. En tiedä miten pyyhkäisisin tuon epävarmuuden sinulta pois näin etäältä. Mutta todellakin tykkään sinusta. Kun seuraavan kerran näemme, toivon onnistuvani jotenkin sinut vakuuttamaan näiden tunteiden olemassa olosta, paremmin kuin mitä tähän asti. Joten älä huoli, olet rakas ja paras 💖
- Anonyymi
Oli kiva lukea näin rohkaisevaa viestiä. Ei voi muuta kuin toivoa, että oli siltä oikealta.
Kiitos jokaa tapauksessa! - Anonyymi
🥰🥰 ihana reham🥰🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰🥰 ihana reham🥰🥰🥰
🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿
- Anonyymi
Näinkö se on, niin se kenet on nostettu jalustalle ja ketä kaikki suosii saa vain puhua niinkö?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895