On jatkuvasti läsnä. En ole koskaan uskonut, että olen riittävän hyvä lopulta kenellekään… Ja tiedän tavallaan mistä se johtuu. Haluan korjata sen haavan jälkipolven kohdalla.. ja sen koen tärkeimpänä tehtävänä. Tulevaisuus on nuoremmissa.
Riittämättömyyden tunne
6
318
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle olet liian hyvä nainen. 😞
t. Yksinäinen mies- Anonyymi
Höpö höpö, työstä tuota itsevarmuuttasi niin ei tarvitse olla yksinäinen. Apua on tarjolla netistä ammattiapuun, muuta kuin valitset työvälineen ja haastetta kohti. On jälkipolvillekkin enemmän hyötyä ja iloa kun isä on kunnossa ja voi hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, työstä tuota itsevarmuuttasi niin ei tarvitse olla yksinäinen. Apua on tarjolla netistä ammattiapuun, muuta kuin valitset työvälineen ja haastetta kohti. On jälkipolvillekkin enemmän hyötyä ja iloa kun isä on kunnossa ja voi hyvin.
Ei yksinäisellä mitään jälkipolvea ole, mutta kiva, kun jaksat tsempata täällä negatiivistentunteiden kaatopaikalla tuntemattomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yksinäisellä mitään jälkipolvea ole, mutta kiva, kun jaksat tsempata täällä negatiivistentunteiden kaatopaikalla tuntemattomia.
Noh, eikö siinäkin sitten ole jo syytä laittaa asia kuntoon että sitä jälkikasvua saa, jos sille on toive. Riittämättömyyden tunne kun on nimensäkin mukaan vain tunne, siitä voi päästä eroon.
- Anonyymi
Aplle sanoisin, et ole yksin tuntemustesi kanssa. Itsellä on sama tunne kans, syytän siitä suurelta osin narsitisesti käyttäytynyttä isääni, joka oli sota-ajan lapsia. Olen aina kokenut itseni vähempi arvoisena ja alistunut siten kohtaloon huonompana ihmisenä.
Lapsena sitä aistii vahvasti asioita ja häpeän tunne isästäni oli aika yleistä itselle. Vertailin häntä monesti kaverien isiin ja aina isäni oli heistä se huonompi. Siitä huonompi omanarvon tuntoni on lähtöisin? Ei ole varaa ostaa palvelua, joka olisi parantava tästä ja olisiko edes? Epäilen?
- Anonyymi
Mistä moinen masistelu? Elämä on täynnä mahdollisuuksia älä siis myöskään unohda itseäsi... Ajattele olet terve voit mennä mihin tahansa ja tehdä mitä tahansa ja toteuttaa ainakin pienempiä haaveitasi. Tottakai on tärkeää huolehtia jälkipolvesta mutta niin myös sinusta itsestäsi... Nyt suuta hevosenkengälle ja positiivisempaa asennetta. Ei kannata möksöttää tekee vaikka pari tai yhdenkin kivan itseä miellyttävän asian päivässä niin sekin auttaa pitkässä juoksussa. Ei kannata murehtia asioita mille ei itse mahda mitään vaan keskittyä kaikkeen hyvään. Kaikkea hyvää sinulle aloittaja. 😊❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356198Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492735Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne542574- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651435- 821434
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o251341Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351301Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091017