Tänään olisn uskaltanut

Anonyymi-ap

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytänyt sut juttelemaan. Kysynyt, että onko meillä jotain puhuttavaa vai olenko ymmärtänyt väärin.
Ei vaan nähty tänään ja toivon, että tämä varmempi olo säilyy.
T200

11

3868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tämä jollekin naapurille vai missä näette?

• Anonyymi

Ei ole naapuri.

• Anonyymi

Join lasillisen viiniä ja mietin sitä mustiin pukeutuvaa huumorin tajuista miestä jonka näkemisestä on 218 päivää.

• Anonyymi

Tämä on naiselta miehelle
      T200

• Anonyymi

Itse valitsit olla kommunikoimatta.

• Anonyymi

Moikkauksen osalta jäädyin, muuten ihan on molemmat olleet kommunimoimatta.

• Anonyymi

Liikaa tunnetta ja siksi jäädyt, haluan uskoa, että tunne on molemminpuolinen, kun koet asian näin? Tsemppiä rohkeudellesi, tuttu tunne ja ottaisin itse tällaisen imarteluna ja hyvällä tavalla vastaan. Itsekin olen jäätynyt ja pelännyt samaa, joten ymmärrän tunteen ja siksi suhtautuisin hyvällä tilanteeseen.🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikaa tunnetta ja siksi jäädyt, haluan uskoa, että tunne on molemminpuolinen, kun koet asian näin? Tsemppiä rohkeudellesi, tuttu tunne ja ottaisin itse tällaisen imarteluna ja hyvällä tavalla vastaan. Itsekin olen jäätynyt ja pelännyt samaa, joten ymmärrän tunteen ja siksi suhtautuisin hyvällä tilanteeseen.🤗

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Tuskin mu onnea

• Anonyymi

Niin toi sun hypomanias nostaa taas päätään. Harmi ettei nyt osuttu sitten kohdakkain kun olisi ollut tiedossa noinkin hurjaa menoa.

• Anonyymi

Mee muualle ulisee vati!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3075
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2791
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1480
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      26
      1399
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1294
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1219
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1200
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1051
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1035
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe