Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytänyt sut juttelemaan. Kysynyt, että onko meillä jotain puhuttavaa vai olenko ymmärtänyt väärin.
Ei vaan nähty tänään ja toivon, että tämä varmempi olo säilyy.
T200
Tänään olisn uskaltanut
11
3868
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä jollekin naapurille vai missä näette?
- Anonyymi
Ei ole naapuri.
- Anonyymi
Join lasillisen viiniä ja mietin sitä mustiin pukeutuvaa huumorin tajuista miestä jonka näkemisestä on 218 päivää.
- Anonyymi
Tämä on naiselta miehelle
T200 - Anonyymi
Itse valitsit olla kommunikoimatta.
- Anonyymi
Moikkauksen osalta jäädyin, muuten ihan on molemmat olleet kommunimoimatta.
- Anonyymi
Liikaa tunnetta ja siksi jäädyt, haluan uskoa, että tunne on molemminpuolinen, kun koet asian näin? Tsemppiä rohkeudellesi, tuttu tunne ja ottaisin itse tällaisen imarteluna ja hyvällä tavalla vastaan. Itsekin olen jäätynyt ja pelännyt samaa, joten ymmärrän tunteen ja siksi suhtautuisin hyvällä tilanteeseen.🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa tunnetta ja siksi jäädyt, haluan uskoa, että tunne on molemminpuolinen, kun koet asian näin? Tsemppiä rohkeudellesi, tuttu tunne ja ottaisin itse tällaisen imarteluna ja hyvällä tavalla vastaan. Itsekin olen jäätynyt ja pelännyt samaa, joten ymmärrän tunteen ja siksi suhtautuisin hyvällä tilanteeseen.🤗
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Tuskin mu onnea
- Anonyymi
Niin toi sun hypomanias nostaa taas päätään. Harmi ettei nyt osuttu sitten kohdakkain kun olisi ollut tiedossa noinkin hurjaa menoa.
- Anonyymi
Mee muualle ulisee vati!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103075
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172791Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671480Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess261399- 901294
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531219- 981200
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681051Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621035- 131942