Olin joulunaikoihin käymässä autolla Ruotsissa. Erään kauppakeskuksen pysäköintialueella Tukholman lähistöllä Securitas oli laputtanut autoni. Alueella oli vapaa pysäköinti, mutta ilmeisesti juuri tämä kulma missä autoni oli, olikin tarkoitettu samalla alueella toimivan yrityksen käyttöön ja siellä olisi tarvittu jokin lupa tai sovellus. En osaa paikallista murretta, joten vaikea on valittaakaan. Kannattaako maksaa? Perivätkö Suomesta?
Yksityinen sakko Ruotsista
Anonyymi-ap
6
598
Vastaukset
- Anonyymi
Perivät. Suomi on vain yksi lääni EU:ssa, posti kulkee ja perintä toimii.
- Anonyymi
Mistä valitat jos ole pysäköinyt väärin?
- Anonyymi
Joo, siitä on aikaa kun Suomen raja suojasi muiden Euroopan maiden sakoilta ja pysäköintivirhemaksuilta.
- Anonyymi
Jos maksat mukisematta niin selviät halvimmalla. Jos et maksa niin se tulee kalliiksi. Olet rikkonut sääntöjä eikä ulinasi muuta sitä mihinkään.
- Anonyymi
Mitä valittamista sinulla on? Jos pysäköit väärin, ei kai siitä valittaa pidä?
- Anonyymi
Kalliiksi tulee lähteä Ruotsiin käräjille häviämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13512509Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen793580Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,912855Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?351350Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2661314Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1431265Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121216Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121137- 801021
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184913