Olin joulunaikoihin käymässä autolla Ruotsissa. Erään kauppakeskuksen pysäköintialueella Tukholman lähistöllä Securitas oli laputtanut autoni. Alueella oli vapaa pysäköinti, mutta ilmeisesti juuri tämä kulma missä autoni oli, olikin tarkoitettu samalla alueella toimivan yrityksen käyttöön ja siellä olisi tarvittu jokin lupa tai sovellus. En osaa paikallista murretta, joten vaikea on valittaakaan. Kannattaako maksaa? Perivätkö Suomesta?
Yksityinen sakko Ruotsista
Anonyymi-ap
6
504
Vastaukset
- Anonyymi
Perivät. Suomi on vain yksi lääni EU:ssa, posti kulkee ja perintä toimii.
- Anonyymi
Mistä valitat jos ole pysäköinyt väärin?
- Anonyymi
Joo, siitä on aikaa kun Suomen raja suojasi muiden Euroopan maiden sakoilta ja pysäköintivirhemaksuilta.
- Anonyymi
Jos maksat mukisematta niin selviät halvimmalla. Jos et maksa niin se tulee kalliiksi. Olet rikkonut sääntöjä eikä ulinasi muuta sitä mihinkään.
- Anonyymi
Mitä valittamista sinulla on? Jos pysäköit väärin, ei kai siitä valittaa pidä?
- Anonyymi
Kalliiksi tulee lähteä Ruotsiin käräjille häviämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194763Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5132499Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462087Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182009- 811606
- 181566
- 1461515
- 1101086
- 126874
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40859