KäynTyksissä päivä sairaalassa dialyysihoidossa ja kontrollissa GPA Sairauden+ munuaisten takia. Mutta en saa sairaanhoitajia kirjoittamaan matkakorvaustodistusta. Olen mukamas liian hyväkuntoinen. Pystyn kyllä liikkumaan verrattain hyvin aikaisemman nilkkamurtuman jälkeen. Mielestäni olisin oikeutettu kelataksiiin,kun joudun käymään hoidoissa yms
Eli kuinka sairas pitää olla, että saa oikeuden kelataksiin... Kysympähän vaan. Työelämässä oon ollut 30 vuotta eli oon kyllä maksanut veroni.
Muilla samankaltaisia kokemuksia?
Kelataksi ja sairaalassa käynti
5
97
Vastaukset
- Anonyymi
Niin omasta mielestäsi olisit oikeutettu Kela-kyytiin. Mutta kun siihen on asetettu kriteerit sinusta riippumatta ja niin huonokuntoinen et objektiivisesti katsoen ole, että kriteerit kohdallasi täyttyisivät.
- Anonyymi
Kelalle kukaan ei enää nykyään ole yksilö. Kaikilla on ”samat tarpeet” heidän mittariensa mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelalle kukaan ei enää nykyään ole yksilö. Kaikilla on ”samat tarpeet” heidän mittariensa mukaan.
Eikä lääkäreillekään.
- Anonyymi
Ihmisen pitäisi olla niin sairas, että olisi jalaton, hengitysvaikeuksia tai muuten väsyisi liikkuessaan. Eikä kuitenkaan olisi takeita saada kela kuljetusta. Sitten saa kuljetuksen, kun viimeistään on arkussa.
Mutta tämä on byrokratiaa. Ja huonompaan suuntaan menee koko ajan muutenkin. Jos on tarpeeksi sairas, niin arkku on paras ratkaisu. - Anonyymi
Kuinka sairas pitää olla...
Pitää olla niin sairas, että julkisen liikenteen käyttö on mahdotonta tai julkista liikennettä ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005017471- 2282608
- 262571
- 1591889
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158- 751153
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145