Palautuvatko seksuaaliset tunteet, kun neuroleptejä vahennetään tai lopetetaan?
Palautuvatko seksuaaliset tunteet
6
245
Vastaukset
- Anonyymi
Joillakin palautuu toisilla ei.
Itselläni ei palautunut vaan minulla lähtee jo mones vuosi tämän puolen häiriöiden kanssa liikenteeseen.- Anonyymi
Se voi myös viedä aikaa että palautuu.
- Anonyymi
Sekin olihan yksilöllistä tavallisesti kyky palautuu mutta joillakin itse sairaus jatkuu ja silloin on sairaus joka aiheuttaa impotenssin .usein silti syytetään lääkitystä , joka ei todellakaan aina ole mikään syntipukki.
Ja jos kovasti,pelkää kyvyn menetystä niin se pelkokin voi aiheuttaa ettei kykene- Anonyymi
Minulla on seksuaalisuus tuhoutunut täysin kuudentoista neuroleptien käyttövuoden aikana.
- Anonyymi
Kannattaa muistaa, että läheskään kaikilla ne seksuaalistet tunteet eivät edes lähde, vaikka olisivat olleet vuosikymmeniä kestäneessä isoilla annoksilla tehdyssä neurolepti hoidossa.
Eli on todella yksilöllistä.- Anonyymi
Todellakin on yksilöllistä, ainakin naisena voin sanoa, että runsaat lääkitykset ja niistä vieroittautumiset eivät koskaan vaikuttaneet seksuaalisuuteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222410- 1402061
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121497Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651131
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991097- 61990
- 68972
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi48972- 2831