Palautuvatko seksuaaliset tunteet, kun neuroleptejä vahennetään tai lopetetaan?
Palautuvatko seksuaaliset tunteet
6
239
Vastaukset
- Anonyymi
Joillakin palautuu toisilla ei.
Itselläni ei palautunut vaan minulla lähtee jo mones vuosi tämän puolen häiriöiden kanssa liikenteeseen.- Anonyymi
Se voi myös viedä aikaa että palautuu.
- Anonyymi
Sekin olihan yksilöllistä tavallisesti kyky palautuu mutta joillakin itse sairaus jatkuu ja silloin on sairaus joka aiheuttaa impotenssin .usein silti syytetään lääkitystä , joka ei todellakaan aina ole mikään syntipukki.
Ja jos kovasti,pelkää kyvyn menetystä niin se pelkokin voi aiheuttaa ettei kykene- Anonyymi
Minulla on seksuaalisuus tuhoutunut täysin kuudentoista neuroleptien käyttövuoden aikana.
- Anonyymi
Kannattaa muistaa, että läheskään kaikilla ne seksuaalistet tunteet eivät edes lähde, vaikka olisivat olleet vuosikymmeniä kestäneessä isoilla annoksilla tehdyssä neurolepti hoidossa.
Eli on todella yksilöllistä.- Anonyymi
Todellakin on yksilöllistä, ainakin naisena voin sanoa, että runsaat lääkitykset ja niistä vieroittautumiset eivät koskaan vaikuttaneet seksuaalisuuteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323908
- 453290
- 342854
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980