Nyt kielletään alkoholi, tupakka, polttomoottorit, kaikki mitä Räsänen heittää niin tehdään eikös joo?
Siinä Suomi Nousuun Tatti kaikilla otsassa.
Kielletään kaikki
4
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kuin mentäs jokunen sata vuotta taaksepäin?.....
- Anonyymi
Terveyden huolto ainakin on mennyt takasin 1800 luvulle. Antavat sähkö shokkeja tuolla kun Jenkeissä sentään eletään vuotta 2025.
- Anonyymi
Autoilu on jo kielletty. Autoilla saa vain valtion lisenssillä.
- Anonyymi
eihäm tässä voi muutakuin nostaa kädet pystyyn...juusto piti jakaa neljään osaan,leikkeleet jäi hyllyyn,pesuainetapletit piti puolittaa..miksi kieltää polttomoottoriautoilu kun kukaan ei kohta aja niillä ja alkavat olemaan jo ikäloppuja...hybridit saa viedä paaliin kun ne kelpaa kenenellekkään ..itse vähennin 50% ajoista..
vakuutukset pitää pienentää..pelkkä palovakuutus pienentää samalla kasko autosta pelkkään liikennevakuutus...näin se suomi nousee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638788Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541954
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226