Nyt kielletään alkoholi, tupakka, polttomoottorit, kaikki mitä Räsänen heittää niin tehdään eikös joo?
Siinä Suomi Nousuun Tatti kaikilla otsassa.
Kielletään kaikki
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kuin mentäs jokunen sata vuotta taaksepäin?.....
- Anonyymi
Terveyden huolto ainakin on mennyt takasin 1800 luvulle. Antavat sähkö shokkeja tuolla kun Jenkeissä sentään eletään vuotta 2025.
- Anonyymi
Autoilu on jo kielletty. Autoilla saa vain valtion lisenssillä.
- Anonyymi
eihäm tässä voi muutakuin nostaa kädet pystyyn...juusto piti jakaa neljään osaan,leikkeleet jäi hyllyyn,pesuainetapletit piti puolittaa..miksi kieltää polttomoottoriautoilu kun kukaan ei kohta aja niillä ja alkavat olemaan jo ikäloppuja...hybridit saa viedä paaliin kun ne kelpaa kenenellekkään ..itse vähennin 50% ajoista..
vakuutukset pitää pienentää..pelkkä palovakuutus pienentää samalla kasko autosta pelkkään liikennevakuutus...näin se suomi nousee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011