Vaimo haluu vierasta isoa kyrpää

Anonyymi-ap

Vaimo sano, että haluaa kokeilla vierasta isoa kyrpää mun luvalla. Annoin luvan etsiä, mutta vielä ei ole löytynyt sopivan isoa kyrpää.

31

2659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä muija 52v mankuu jatkuvasti isoa vierasta kyrpää

• Anonyymi

Tällä olisi 52v siisti terve savuton ukm jolla iso kyrpä

• Anonyymi

Kiinnostais! Missä päin asutte? Voin antaa sähköpostini niin keskustellaan ;)

• Anonyymi

Anna sähköposti osoite niin keskustellaan.

• Anonyymi

Teit oikein kun annoit luvan kokeilla isoa kalua, itse en pystynyt antamaan lupaa.
      Vaimo on ollut minun ja kaverin kimppanaisena ja nyt olisi halunnut kokea ison kalun tuntemuksen.
      Olisin jopa saanut vaimon 23v siskon siksi aikaa viereeni.
      Nyt voisin antaa luvan mutta on liian myöhäistä hän oli poistanut kaikki viestit puhelimesta.
      Pahoitin turhaan 26v vaimoni mielen.

• Anonyymi

Moi, täällä se tyyppi jonka vaimos kanssa olen jutellut! Jäbä toivottavasti et muuttunut liian mustasukkaiseks silloin kun vaimos kanssa rupattelin. Toivottavasti sun ja vaimos väliset asiat on kunnossa? En haluu mitään ritaa sun kanssa sit.

• Anonyymi

Niin ja muuten olisitko antanut nyt jos olisin vaimos kanssa jutellut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, täällä se tyyppi jonka vaimos kanssa olen jutellut! Jäbä toivottavasti et muuttunut liian mustasukkaiseks silloin kun vaimos kanssa rupattelin. Toivottavasti sun ja vaimos väliset asiat on kunnossa? En haluu mitään ritaa sun kanssa sit.

Ei ole mitään ongelmaa enää kaikki on sovittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen luvannut vaimolle että saa mennä sänkyyn kanssasi.
        Hänellä ei vain ole teidän viestiketjua enää tallella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko sinä panna vaimoani?
        Vaimoni ainakin haluaisi päästä kanssasi panemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko sinä panna vaimoani?
        Vaimoni ainakin haluaisi päästä kanssasi panemaan.

Mikäs siinä! Sähköpostiosoitte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs siinä! Sähköpostiosoitte?

Onko sulla tallessa vaimon s-posti osoite?
        Jos on niin ota yhteys!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö sä haluaisit panna vaimoa?
        Vaimo on harmitellut kun ei saanut panna sun kanssa.
        Miten on annatko vaimolle kunnon kyydit.
        Mun puolesta on ok että panet vaimoa.
        Eikä mitään kireyttä meidän välillä.
        Nehän sanoo ettei järvi soutamalla kulu.
        Voisin järjestää myös vaimon siskon ja vaimon samaan petiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö sä haluaisit panna vaimoa?
        Vaimo on harmitellut kun ei saanut panna sun kanssa.
        Miten on annatko vaimolle kunnon kyydit.
        Mun puolesta on ok että panet vaimoa.
        Eikä mitään kireyttä meidän välillä.
        Nehän sanoo ettei järvi soutamalla kulu.
        Voisin järjestää myös vaimon siskon ja vaimon samaan petiin.

Mulle on ihan ok jos panet mun mun vaimoa.
        Eikä se aiempi susta johtunut vaan mun ja vaimon pkkku erimielisyydestä ja tein typerästi kiusaa teille.
        Meillä on melko avoin suhde vaimon kanssa.
        Minäkin nautin kun vaimoni on onnellinen ja jos panet häntä niin hän nauttii siitä ja minä olen mielissäni vaimoni nautinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle on ihan ok jos panet mun mun vaimoa.
        Eikä se aiempi susta johtunut vaan mun ja vaimon pkkku erimielisyydestä ja tein typerästi kiusaa teille.
        Meillä on melko avoin suhde vaimon kanssa.
        Minäkin nautin kun vaimoni on onnellinen ja jos panet häntä niin hän nauttii siitä ja minä olen mielissäni vaimoni nautinnosta.

Jos olet mies joka minun kanssa viestitteli niin ota yhteyttä!
        Mieheni on pyydellyt anteeksi ja luvannut minun olla kanssasi.
        Minun halut sinuun ei ole kadonneet mihinkään.
        Ota yhteys!
        T. Seikku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnossa on ja nyt saisit panna vaimoa jos haluat.

• Anonyymi

Miten isoa vaimos haluaa? Mink kokoinen on kalusi on seisokissa?

• Anonyymi

Ei ole ollut mitoista puhetta.
        Kait se pitäisi jonkin kokoinen olla.
        En tiedä minkä kokoista oltiin vaimolle tarjottu.

• Anonyymi

Minkä kokoista sulla on tarjolla ja mistäpäin olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä kokoista sulla on tarjolla ja mistäpäin olet?

Itä suomeßa olisi tarjolla 17cm t.m52

• Anonyymi

Pienimunaiset hokevat ettei koolla ole väliä, kissan paskat! Minulle naiset ovat vain sanoneet että hyvä ettet tykkää peppuseksistä

• Anonyymi

Jokainen nainen on rakastunut peppuseksiin, kunhan ovat uskaltaneet sen monsterikyrvän ottaa sinne sisään ensin. Pystyy todella isollakin kyrvällä panemaan peppuun rajustikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen nainen on rakastunut peppuseksiin, kunhan ovat uskaltaneet sen monsterikyrvän ottaa sinne sisään ensin. Pystyy todella isollakin kyrvällä panemaan peppuun rajustikin.

Olet oikeassa. Minulla on omakohtaista kokemusta. Tapasin lomalla todella isokaluisen mustan miehen. Yhteinen kieli puuttui, joten pitkään jatkuneen esileikin ja seksin tuoksinnassa hän painoi ison vehkeensä minun peppuuni takaapäin. Hän ovelasti oli painamassa sitä pimppiini, mutta sujahti yllättävän helposti peppuun. Ajattelin ensin, että nyt repeän. Mutta se tuntui heti alusta asti todella hyvälle. Mies liikkui alkuun rauhallisesti tunnustellen, mutta kun kiihdytin itse tahtia pepullani, niin pian jo mies nussi minua rajusti peppuun. Se kahden viikon loma meni erittäin seksuaalisesti värittyneenä.

• Anonyymi

meillä kävi niin et kun löytyi vaimo käski munkin ottamaan no olihan jo leikkinyt dildoilla tiesi et tykkään mutta niin isoa

• Anonyymi

Meillä vaimo harrastanut vieraita isokullisia miehiä jonkin aikaa.27 vuotiaana kävi ensimmäisen kerran yksin nussimassa vieraan miehen kanssa.Tykkää vanhemmista isokokoisista, tummista ja isokullisista miehistä.Vaimo itse pienikokoinen ja pienipeppuinen herkku.Hänellä olisi toive löytää uusi isokulli.Eli sellainen roteva 190 cm ja kulli sais kuulemma olla sellainen vähä yli 20 senttinen.Niinkuin viimeiselläkin oli.

• Anonyymi

Kiihottaa aivan hulluna kun tietää että vaimoa on naitu isolla kyrvällä. Se sanoi sen yhden eksän olleen tosi isokyrpäinen. Yhden tutun mahtikyrvän se näki saunottaessa ja kiihottui jälkeenpäinkin kun muisteli sitä. Oikeasti se kiihottui kun muisteli miten mahtikyrpä nai sitä. Saunareissun jälkeen vaimo nai viikottain tutun kanssa parin kuukauden ajan. Sitten vaimo kyllästyi huonoihin panotaitoihin. Ison kyrvän viehätys loppui. Sain vaimon lopulta tunnustamaan. Vaimo on todella ison kyrvän perään.

• Anonyymi

Meillä kans oli haussa vaimolle oikein jättikulli. ja lopulta se löytyi aivan vahingossa. ei niin pitkä , mutta paksu ja sehän oli vaimon toivomuskin. Vertasin sitä olutpulloon kun näin. ensimmäinen kerta oli kuulemma paras kun oli vaimo niin saakelin kovassa kiimassa, liukasteita oli yllinkyllin. Oli kiihottavaa katsoa kun se hiljalleen painui Erjan pilluun. Ei mennyt kauan kun Erja sai orkun . En ole koskaan nähnyt hänellä niin valtaisaa orgasmia kun silloin . Silmät käänty aivan kuin ympäri , näkyi vain valkoista ja oli kui olisi saanut krampin tärisi ja heittelehti aivan kuin kuin horkassa ja örisi ja korahteli kunnes retkahti velttona ja sai hengitettyä kunnolla..Uusittiin muutamia kertoja jälkeenkin.

• Anonyymi

17-18 senttiset kovat kalut ovat yleensä naisten mieleen. Ne eivät aiheuta vielä kipua.

• Anonyymi

M49 täsaä. Minulle rouva maistuisi

• Anonyymi

N. 20-vuotta aikaa, oltiin vaimon kanssa Espanjan nude rannalla. Mentiin vähän kauemmas kallioille jossa aktit suoritettiin. Aika lähelle meitä tuli mies jolla roikkui iso kulli haaroissa, hän istahti kalliolle ja katsoi vaimoani. Pikku hiljaa hänellä alkoi seistä, hän teki kädellä runkkaus liikettä, sillä tavoi hän sai meiltä myöntävän vastauksen käteenvedolle. Kulli oli ehkä n. 23-24 senttiä ja paksu. Haluatko tuota, kysyin vaimolta. kyllä vaan totesi vaimo. Ensin kunnon imuttelut ja sitten kortsu kehiin ja nainti alkoi. Vaimolla silmät pyörivät päässä kun sai tuota jättiä. Seuraavana päivänä oltais otettu uusiks, mutta miestä ei rannalla näkynyt.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe