Hetkeä ja samalla pelkään
Odotan sitä
24
681
Vastaukset
- Anonyymi
Ja oliko kysymyksessä kenties kuolema vai jonkin vähemmän pelottava asia?
- Anonyymi
Pelkokin laantuu ajan kanssa!
- Anonyymi
Ota huikkaa nii helpottaa.
- Anonyymi
En tiedä ootko täällä, vai onko meidät blokattu tms. Mut mua ei tarvi pelätä, oonhan mä täs vieläkin kaiken hullun jälkeen🤔, onneks olen välillä ottanut lepohetkiä, toivottavasti säkin oot kunnossa, ainakin ma olit liikkeellä. Mulla on sulle n. 3-4 kysymystä (ei täällä), en oo varmaan osannu oikein esittää asioita, kun oon yrittäny viesteissä selittää, mut nyt kun mun tilanne on muuttunu niin, haluaisin päästä tästä palstahlvetistä jo eroon, ei oo mun paikka.
Tämä I>J = n>m - Anonyymi
Ei ole mitään pelättävää. Olen siinä.
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle.
- Anonyymi
Nähdään leffateatterin oven edessä.
- Anonyymi
Koska näette siellä?
- Anonyymi
Ai että joku löytää jotain elämäänsä, siihen mihin sinäkin haluaisit mutta et voi?
- Anonyymi
Meinaako huijamuija viedä miehen Dingoo kattoon... Mä kävin jo kaks kertaa, pystyn menemään ihan yksinkin! Olet kade pska ämmä, elät toisten elämää ja matkit. Surkea oot, tarvit 2 paikkaa itelles.
- Anonyymi
Siis kuka tarvii 2 paikkaa itelleen?
- Anonyymi
Aika iso takapuoli sitten, jos pari paikkaa tarvii. Pitäis kyllä käydä katsomassa. Lähtisköhän yksi mies mukaan. Mun perse vie tosin vaan puolet penkistä.
- Anonyymi
Minä en ainakaan todellakaan elä toisten elämää, mutta en ihmettelisi jos niin olisi väitetty.
- Anonyymi
Voishan tuon Nosferatun käydä katsomassa 👍
- Anonyymi
Halaatko
- Anonyymi
Minä en uskalla ellen ole varma, että se on toivottua.
- Anonyymi
Kenen haluaisit halaavan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kumpikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko
Joo 💕
- Anonyymi
Hmm.. millä kirjaimella nainen alkaa?
- Anonyymi
Millä pitäisi alkaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337