On sellainen selfie, jonka otin n. 30min ennen tarkistaakseni ettei ole rähmää silmissä tjsp. Huterassa tilassa olin ja vaarallisen auki. Hyvä, että sellaisissa jännitteissä ei tarvitse elää jatkuvasti.
En ikinä päässyt kertomaan, että olin samanlaisessa asetelmassa vähän aikaisemmin, mutta käänteisillä rooleilla. Eli toinen tunsi liikaa, ei pystynyt käsittelemään sitä ja lopulta syytti minua. Mutta omat tunteet ovat aina omalla vastuulla. Sain omakohtaisesti kokea, mistä se syyttely kumpuaa: siitä kun tietää niin tarkkaan, miten toinen voisi rauhoittaa ja ihan pienillä sipaisuilla saada jutun kukoistamaan. Suuri valta, josta ei välttämättä ole kovin tietoinen.
Tunteet menee tasan vain (latteissa) elokuvissa, sitä en odottanut. Ei siis sellaista että tule puolitiehen vastaan vaan enemmänkin että voisitko ottaa muutaman askeleen, minä teen loput.
Ja mikä on sitten erilaista nyt? Todella moni asia. Lukukyky on kasvanut eksponentiaalisesti, koska tuijotin siihen kuiluun, josta niin moni on kirjoittanut. Vielä hurjempi koulu olisi ollut se mihin olit ohjaamassa. Mutta se paikka on vain niille, jotka tuntevat jotain mutta sopivan vähän. Toivottavasti olet saanut järjestettyä ne kuviot mieleisiksesi.
Kokonainen vuosi
Anonyymi-ap
2
131
Vastaukset
- Anonyymi
Kummia höpinöitä.
- Anonyymi
Oletko M-nainen k-häme?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754196Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112183Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2391425- 1551416
- 1181236
- 1121188
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721109Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81076- 601004
- 35936