Söörmarkussa ja Ahlaisten Lampin, sekä Kellahden alueella pyörii viiden suden lauma. Ovat jo saalistaneet kolme peuraa ja koiratkin ovat nyt vaarassa. Pikkulapsista pumumattakaan.
Tehkää nyt jotakin. Hankkikaa luvat niiden ampumiseen. Jos minun pihaan tulee, niin ammun kyllä pienoiskiväärillä. Se on varma se.
Lampissa Ja Söörmarkussa viiden suden lauma.
23
336
Vastaukset
- Anonyymi
Laitat kyltin portinpieleen: Ei susia
Se ampuminen on laiton teko - Anonyymi
Jos ammut piekkarilla niin älä nyt ainakaan siitä sutta tähtää.
- Anonyymi
On mulla laiton haulikkokin. Sillä kun posauttaa, niin hyvät lyijyt saa.
No kun taas pian on sk:ssa juttu, kun metsästäjän koira joutunut suden suuhun, niin älämöly alkaa taas. Kukaan ei uskalla päästää lapsiaan pimeällä kouluun ja kaikki koirat/kissa sun muut kanat ja kukot ovat lukkojen takana.
Ja Söörmarkkulaiset aivan vauhkoja.- Anonyymi
Kunnianhimoista ilmastopolitiikkaa!
- Anonyymi
Ei sulla mitään haulikkoa ole. Märät on vielä korvantakuset.
- Anonyymi
Susi puolustaa pentujaan raivokkaasti ja voivat hyökätäihmisen kimppuun. Koirat ovat susille välipaloja.
- Anonyymi
Kiima-aika keväällä ja pennut yleensä touko-kesäkuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiima-aika keväällä ja pennut yleensä touko-kesäkuussa.
Söörmarkkulaisilla on kiima ympäri vuoden
- Anonyymi
Petohavainnot sivulla Söörmarkussa on todella jokin susilauma liikkeellä. Voi olla kyllä vain yksi susi. No havaintoja tulee varmaan lisää. www.petohavainnot.fi
- Anonyymi
Söörmarkussa nähty yhden suden lauma. Näkijänä kahden humalaisen joukko. Vai oliko ne koiria?
- Anonyymi
Minua susi puraisi persiistä, lääkäri ei uskonut. Mitä teen, en voi edes istua?
- Anonyymi
Sillä lääkärillä oli varmaan likinäköä. Oisit tuupannut limput lähemmäksi että näkee tutkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä lääkärillä oli varmaan likinäköä. Oisit tuupannut limput lähemmäksi että näkee tutkia.
seuraavalla kerralla kunnon laksatiivit pohjalle ja sitten levittämään kankkuja lääkärille :D
- Anonyymi
Vaimoni on peto sängyssä. Pitäiskö ilmoittaa petoyhdyshenkilölle... ?
- Anonyymi
Peto se on kotkakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peto se on kotkakin.
Täytyykö ilmoittaa petoyhdyshenkilölle, jos näkee kotkan ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen leikkimään kuollutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos puuma pyrkii sänkyyn, pitääkö soittaa rankkuri vai heittää ankkuri?
- Anonyymi
Petohavainnot sivu on tarkoitettu hysterikoille
- Anonyymi
Myös minun vaimoni on peto sängyssä ja soittelin petoyhdyshenkilölle ja hän lupasi huommenna tulla tarkistamaan asian. Miten se oikein tapahtuu..?? Seuraako tämä henkilö vaimoni petipuuhia vai mitä ????
- Anonyymi
Luulen että saapuu paikalle ja lähtee pian häntä koipien välissä takaisin. Sitä en tiedä kenen koipien välissä.
- Anonyymi
Sinun on raahattava metsästä kamariin suurehko tukki jonka päälle rakennat sellaisen lintutornin josta hän voi vaania teitä tositoimien aikaan ja kirjoittaa raportin kuvineen.
- Anonyymi
Ja taas katoaa viestejä. Joku petoheppuli poistattaa viestejä, kun muija on kuin lanhna sängyssä.
Tämäkin viesti lähtee Timbuktuun, kun ko. henkilö lukee sen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897