Kannattaa alkaa säästää omaa eläkettä varten!

Anonyymi-ap

Tutkimuksen mukaan suurin osa kansasta ei enää usko, että saisi eläkettä tai edes pääsisi eläkkeelle.
Siksi on elettävä säästeliäästi, jotta saa laitettua rahaa säästöön niitä päiviä varten (en sano eläkepäiviä), jolloin ei enää ole tai voi olla töissä.

7

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä helvetistä ne ihmiset säästää .Hyvä ku tuleevat palkallaan edes toimee.

• Anonyymi

Muutenkin Suomen valtiolla menee taloudellisesti huonosti. Hyvinvointivaltion maksaa ja rahoitus edellyttää korkeaa työllisyyttä ja tuottavuutta. Työttömys, veronkierto ja halpatyövoima ovat esimerkkejä sellaisia asioita, jotka heikentävät valtion taloutta ja kykyä ylläpitää hyvinvointivaltiota. Muitakin tilanteeseen vaikuttavia seikkoja on toki myös. Sitten päälle vielä aloituksessa mainittu eläkejärjestelmä.

• Anonyymi

Veronkierto on ainakin yksi keino säästää. Eikös Orpo Purran hallitus leikannut myös verokierron ja harmaan talouden torjunnasta? Silloin tulee entistä enemmän mahdollisuksia mm. teettää töitä pimeästi. Esim. itse käyn tutulla parturissa ja olen myös teettänyt lattiarempan pimeästi (oli tosin oikeasti tarkoitus teettää työ jollain firmalla, mutta en edes saanut tarjouksia).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veronkierto on ainakin yksi keino säästää. Eikös Orpo Purran hallitus leikannut myös verokierron ja harmaan talouden torjunnasta? Silloin tulee entistä enemmän mahdollisuksia mm. teettää töitä pimeästi. Esim. itse käyn tutulla parturissa ja olen myös teettänyt lattiarempan pimeästi (oli tosin oikeasti tarkoitus teettää työ jollain firmalla, mutta en edes saanut tarjouksia).

Tuo "keino säästää" on yrityksillä, kun eivät maksa veroja. Valtiolle se tietää kuitenkin tappiota, kun menettävät verotuloja. Kokoomus ajaakin yksityisen sektorin yritysten etuja.

• Anonyymi

Eläkevarat ei ole valtion varoja ,lukuun ottamatta maksettavia kansan eläkkeitä. Työeläkevarat on palkansaajien varoja.

• Anonyymi

Todellisuudessa eläkevarat ovat isot ja kasvavat jatkuvasti, mutta jollain taholla on tarve pelotella kansaa.

• Anonyymi

Täytyy pomolle sanoo et en maksa enää ELÄKE VAKUUTUSMAKSUJA 25 % SILLÄ SUMMALLA VOI TEHDÄ JO MELKOISII SIJOITUKSIA OSTOKSII

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2155
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      336
      1358
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1315
    4. 157
      1198
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1021
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      958
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      909
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      878
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      819
    Aihe