Jasmin saa kohta vauvan

Anonyymi-ap

Sen Markonsa kanssa. Mikä lapselle nimeksi? Kuinka pian julkaisee siitä ensimmäiset kuvat? Mies saa nyt varmaan huolehtia lapsesta paljon kun Jasmin tykkää keskittyä itseensä.

43

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi teet joka asiaan nekatiivisen.? Onks tää palsta ainoastaan oksenuksia varten ? Sinä et tiedä yhtään mitään heidän tulevan lapsen hoidosta ja kuka sitä hoitaa.

• Anonyymi

No eivät jaksa kauan itse hoitaa, mukavuudenhaluisia kun ovat. Ja ryypätä pitää niin äkkiä siinä lastenhoito unohtuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eivät jaksa kauan itse hoitaa, mukavuudenhaluisia kun ovat. Ja ryypätä pitää niin äkkiä siinä lastenhoito unohtuu

Helga on tähänkin asti hoitanut Jassua miiessuhteiden välullä. Eli hoidettava vaihtuu isosta pieneen ja voipi olla helpompaakin. Tosiaan voipi käydä kuin Tukiaisen Johannalle.

• Anonyymi

Aloituksen tekstistä näkee että tuolla ihmisellä ei ole omaa elämää vaan hän elää toisten elämää.

• Anonyymi

Sinäkin elät toisten elämää enemmän tai vähemmän, kuten jokainen joka täällä kirjoittelee.
        Muista se.

• Anonyymi

Olisiko nyt kuitenkin niin että Jasminilla on ollut mahdollisuuus keskittyä itseensä koska ei ole ollut lasta? Tuleeko aloittajalle mieleen että se tilanne muuttuu kun tulee lapsi?

• Anonyymi

Jokaisella on meillä ollut nuoruus ja jos on ihminen normaali, kasvaa ihmisenä ja elämään tulee aivan uusi arvo maailma.

• Anonyymi

Jasmin keskittyy aina itseensä. Oli raskaana tai. Oli parisuhteessa tai ei. Hän on minä minä-tyyppi. Ei edes vielä yli 40 vuotiaanakaan ole oppinut huomioimaan muita oikeasti. Huomioi silloin, kun tarvitsee itse jotain kyseiseltä henkilöltä.

• Anonyymi

Huomenta Ouluun! Siellä on taas jo varhain herätty valmiina moittimaan Jasminia.
      Muutama muukin julkkisnainen päivän listalla, toki.

• Anonyymi

Onneksi vieraspaikkakuntalaiset osaavat kehua Jasminia ja hänen aviomiestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei ole muuta kuin kehumista. Pariskunnan rakkauselämä kukoistaa. Jasmin juttelee jo bambiinolleen. Heillä on kaunis uusi pikkukoti. Elämä on raiteillaan. Mutta, kaikki tuo voi aiheuttaa joissain kateutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäkö kaikki vaihtoehdot, kehua tai moittia? Ei muuta?
        Negatiivista tai positiivista? Mustaa tai valkoista? + tai - ?
        Kyllä on ankeaa elämää jos noin on, mut kivat sulle!

• Anonyymi

Jorma olisi kaunis nimi Jasminin lapselle, tietysti isän sukunimi.

• Anonyymi

Hyvä että saa jos tahtoo perheen. Vauvan tulo taas tappaa parisuhteen ja seksielämä kuivahtaa useimmissa tapauksissa. Muutama vuosi ja monet eroavat.

• Anonyymi

Jep jos tahtoo tappaa parisuhteen niin paras tapa siihen on hankkia vauva.

• Anonyymi

Jasmin jakaa hyviä meikkausohjeita. Se huomattiin myös Seiskassa. Siellä on juttua kuvan kera. Jasmin on aina ajanhermolla.👍🏼

• Anonyymi

Ihme, ettei televisio ei ole hoksannut pyytää häntä johonkin ohjelmaan. Taitoja olisi moneen juttuun. Juontajaksi tai jonkun ohjelman vetäjäksi.
      Vähäkankaat voisivat perustaa vaikka samantyyppisen ohjelman kuin Mikkoset.
      Vähäkankaiden maailma.

• Anonyymi

Millä kokemuksella rouvan pitäisi olla kyontajana tai esillä tässä. Hänellä ei ole mitään media-alan koulutusta. Mallinakin oaa tasan kaksi "ilmettä". Ei ole kovin kummoinen esiintyjä tai osaaja.

• Anonyymi

Nyt on Vähäkangas kirjoittanut asiaa. Kyllä tiettyihin tilaisuuksiin kannattaa satsata ja meikata ja pukeutua hyvin. En tiedä mitä tuo Pamela ajattelee kun on alkanut esiintymään meikittömänä mutta näkeehän sen nyt kaikki että ruma on ilman meikkiä.

• Anonyymi

Jasmin itse väittää valinneen meikittömän elämän, mutta kuvissa aina meikit päällä.
        Arvostan Pamelan elämänarvoja, mistä juontaa meikittömyys ja se ettei käytä turkiksia. Jos joku ei tiedä syytä, niin suosittelen googlettamaan Pamelan. Jasmin itse on todella feikki.

• Anonyymi

Kyllähän se kohdillaan olevasta itsetunnosta kertoo pian kuusikymppisellä Pamelalla, että ikänsä täydessä tällingissä esiintynyt stara lähteekin meikittä liikenteeseen. Ja eikö tuo siitä huolimatta pokannut jonkun Hollywoodin silver foxin, joka nimenomaan ihastui luonnollisuuteen.

• Anonyymi

Nimeksi tulee Jasper Marko Ravi Bambino.

• Anonyymi

Mäntylän raskaushuuma ei kestänyt edes bambiinon syntymään saakka kun alkoi tavan kateellinen, OIKEIDEN julkkisten kaikkitietävä arvostelu köyhän vuokraluukussa asuvan puhelinmyyjän asiantuntemuksella.
      Jasminhan se tietää "mauttomat" paljastelut kun on itse poseerannut hymyssä paljas karvainen miesmäinen perse pystyssä ja kananlihalla oleva p***u vilkkuen.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan nätti se tuossa Hymyn kuvassa on.

Mutta perse paljaana. Ei siis auta paheksua että muilla liian paljastavia pukuja kun itse tehnyt tuollaista.

• Anonyymi

En mä ymmärrä näitä kirjoituksia. Lapsi ei ole edes vielä syntynyt ja nyt jo tiedetään miten tuossa käy. Antakaa nyt hänen ja heidän olla. Minusta Jasminin hehkutus on söpöä. On onnellinen vauvastaan.

• Anonyymi

Kiva kun juttelee bambiinolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun juttelee bambiinolle.

Vauvat kuulevat äitinsä ja ulkomaailman ääniä kohdussa ollessaan. Muistan kun itse odotin ainoaa lastani ja käynnistin keittiön työtasolla olleen yöeiskoneen jossa pilkoin porkkanoita vauva liikahti heti mahassani kuullessaan kovan äänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauvat kuulevat äitinsä ja ulkomaailman ääniä kohdussa ollessaan. Muistan kun itse odotin ainoaa lastani ja käynnistin keittiön työtasolla olleen yöeiskoneen jossa pilkoin porkkanoita vauva liikahti heti mahassani kuullessaan kovan äänen.

Minun vauvani liikkuivat myös silloin, kun en tehnyt yhtään mitään.
        En puhunut heille mitään erikseen. Koska ajattelin, että mistä he erottavat sen, että kuka puhuu ja kenelle puhutaan.

• Anonyymi

Jasmin on kietaissut hiuksensa kahdelle letille. Uusi kotikampaus.

• Anonyymi

Kaksi kurjaa rotan häntää. XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi kurjaa rotan häntää. XD

On kyllä hiukset kärsineen näköiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä hiukset kärsineen näköiset.

Yllättävän ohuen näköiset letit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen oli vahvat, hyväkuntoiset hiukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja harmaat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja harmaat!

Katos, hiukset lähtee päästä ja rouva harmaantuu!

• Anonyymi

Ehdottaisin tyttövauvan nimeksi Ranja Maria- eli Ranja tarkoittaa tyttöä joka tuo ilon, Ranja myös intialainen nimi ja viittaa Jasminin isään.
      Marja nimenä puolestaan tarkoittaa rakastettu.

• Anonyymi

Poika on tulossa!

• Anonyymi

Olipas imelää siirappia. >P
        Tuosta mukulasta tulee poika ja täysi konna. Markosta ei ole isäksi eikä Mäntylästä äidiksi. Mukulasta kasvaa kauhukakara ja raggari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta mukulasta tulee poika ja täysi konna. Markosta ei ole isäksi eikä Mäntylästä äidiksi. Mukulasta kasvaa kauhukakara ja raggari.

Pojasta tulee ainakin kymmenen kertaa fiksumpi ja älykkäämpi, kuin sinä esimerkiksi olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pojasta tulee ainakin kymmenen kertaa fiksumpi ja älykkäämpi, kuin sinä esimerkiksi olet.

No kerropas että miten? Esim. Jasminin oma koulu sujui opettajan kanssa n*ssiessa. Ihan itse on tämän kertonut. Sitenkö bambiino aikoo saada kympin paperit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lastensuojelulle yksi asikas lisää, niin epävakaat vanhemmat että ei oo kovin turvallinen kasvuympäristö. Ja tuskin Helka jaksaa vanhoilla päivillä huolehtia lapsesta täyspäiväisesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      232
      5059
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3660
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2114
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      278
      2107
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      41
      1309
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1239
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      126
      1099
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      33
      868
    9. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      109
      859
    10. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61
      777
    Aihe