Tuomaripeliä taas!

Anonyymi-ap

Suomalaisen jääkiekon perusssääntö nro. 1 :
Silloin kun Suomi häviää pelin, niin vika on tuomaripelissä, joka suosii vastustajaa.

Hiihdossa taas on on se että jos Suomalainen ei pärjää, niin vastustaja käyttää dopingia.
Paitsi Lahden Mömmömkisat, siitä ei saa puhua.

5

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä nuo taitaa olla enemmän IS-keskustelujen yms. perussääntöjä.

Tai hiihdosta en tiedä, siellä norjalainen teatteriperinne kai jyllää aina vaan. Ibsen ja muut.

• Anonyymi

Huono trolli, eihän ne viheltäneet jäähyjä juuri kenellekään finaalissa. Vain hurrit valittaneet jäähyistä vaikka yleensä suosittu aina niitä. Joitakin olisi voinut viheltää tai jättää viheltämättä kummallekin siinä ja muissakin peleissä, mutta ei mitään pahoja mokia.

• Anonyymi

Ei ole trolli. suomihan hävisi pelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tappiosta ole kai tuomareita syytelleet juuri muut kuin lajikateelliset moukat itse. Avauksetkin liittyivät tilanteisiin ottelun aikana. Parempi voitti, vaikka niukastikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se liittyy trollaamiseen :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      120
      3775
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      575
      3271
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      99
      1971
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1474
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1404
    6. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1396
    7. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      107
      1217
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      47
      1169
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      129
      1156
    10. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      90
      1129
    Aihe