onko hyvä paikka mennä töihin???
Paikallinen paperitehdas
31
1148
Vastaukset
- Anonyymi
erinomainen. Tulin toiselta paikkakunnalta tänne mänttään ja voin todeta että olen viihtynyt. Paperitehtaalla otettiin heti mukaan porukkaan. Työväki on motivoitunutta, ammattitaitoista, ystävällistä ja erittäin tarkkaa työtä tekevää porukkaa. En ole ikinä missään törmännyt näin ammattitaitoiseen väkeen kuin täällä tehtaalla.
- Anonyymi
On kyllä. Soittelevat töihin jos olet ammamies.
- Anonyymi
Ainahan paperitehtaat on hyviä paikkoja
- Anonyymi
Aivan mahtava työpaikka. Porukka on parasta A-ryhmää. Voisin sanoa että "Suomen paras työpaikka" Ja palkka on hyvä, saa muutakin tilille kuin vain sen "toimintatonnin"
Kyllähän se suun laittaa hymyyn kun saa olla paperimies Mäntässä.- Anonyymi
Teollisuustyö on aina teollisuustyötä.
Toisille se sopii, toisille ei ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teollisuustyö on aina teollisuustyötä.
Toisille se sopii, toisille ei ollenkaan.Toiset osaa ja toiset ei.
- Anonyymi
Toisille sopii ja toisille ei.
- Anonyymi
Erittäin hyvä paikka. Palkalla elää Mäntässä herroiksi, kun asunnon saa halvalla ostettua tai vuokrattua. Tampereen seudulla kaikki raha meni ruuhkissa, kauppakeskuksiin ja jatkuviin turhakkeisiin ravintoloista alkaen. Kyllä sen Mänttä olla pitää ja rahaa säästyy. Palkalla tulee tosi hyvin toimeen.
- Anonyymi
Yksi parhaimpia ja legendaarisia paikkoja mennä.
- Anonyymi
Olen paperimies, kateellinen on minulle metallimies=)
On ihanaa kun ei tarvitse olla missään hitsauskaasujen seassa huonolla palkalla.- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Hyvä homma rahhoo tulee ovista ja ikkunoista! Yövuorossa saa nukkua valvomon lattialla ja palkka juoksee...
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas onneton
ei, kyllä voin todistaa että asia on juuri näin. Koneet kun on hyvin hoidettu niin homma on vain valvontaa.
Sinä painat kemppilakki päässä menemään=) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei, kyllä voin todistaa että asia on juuri näin. Koneet kun on hyvin hoidettu niin homma on vain valvontaa.
Sinä painat kemppilakki päässä menemään=)Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Hammashuollossa ainakin on selvästi parantamisen varaa mitä katsoo kyläbaarin vakkareiden esiintymistä.
- Anonyymi
no hommat hoituu vaikka ikenillään. on mahtava fiilis olla paperboy
- Anonyymi
Tämähän ei mitään kovin vaativaa työtä olekaan. Vaativat työt on tehty aikaisemmin.
- Anonyymi
Ajattele nyt ite! Vuosipalkka n. 80000 euroa ja talot maksaa n. 30000/40000 egee keskimäärin, niin sehän on pelkkää tuloo jatkuvasti.
- Anonyymi
Näinhän se on ja 95000 euron tuloista jää mulle vielä pikkasen enempi😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on ja 95000 euron tuloista jää mulle vielä pikkasen enempi😉
Mulle jää 120 000.00 euron tuloista joku euro enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle jää 120 000.00 euron tuloista joku euro enemmän.
Vain unelmissas onneton.
- Anonyymi
jos nukutaan yö vuorossa valvomon lattialla on se sen merkki että liikaa työntekijöitä
- Anonyymi
Metallimiehet kateellisina huutelee!
- Anonyymi
Täällä taas joku läskinaama vippikeisari vastailee itselleen😂👍 mees nyt leimaan korttis ettet saa satikutia.
- Anonyymi
Jos sinne jotenkin pääsee? Itse en päässyt kaksi kertaa kysynyt ja kerran olin haastattelussa. Molemmat vanhemmat siellä olleet ja isän veli vaimoineen.
Ei paljon auttanut. Eivät tunnistaneet ollenkaan mun vanhempia, joten pitää ilmeisesti olla tuttuja niin pääsee. Koulutuksestani ei jäänyt kiinni.
Ehkä olen liikaakin koulutettu, näin hienovaraisesti sanoivat, mutten usko. Jos ei juuri kyseistä paikkaa ole vapaana niin sehän tehdään se paikka, näinhän se menee.- Anonyymi
Ei se kyllä nyt mene noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kyllä nyt mene noin.
Kyllä se menee. Suhteet ratkaisee nykyään työpaikan saannin niin omat kuin läheistenkin.
Tai itse asiassa ne on ratkaissut aina.
- Anonyymi
Ihanaa poistua työpäivän jälkeen S-marketin ja Alkon kautta vapaan viettoon Kukkaronkiven 80-lukua hehkuvalle asuinalueelleni. Paperitehdas on parasta mitä Mänttässä on sikakalliin Tokmannin lisäksi.
- AnonyymiUUSI
Loistava paikka. Kyllä taas hymyilytti kun palkkakuitti tuli. 5700€=)
Metallimiehet saavat hengitellä savukaasuja 3 kuukautta samaan rahaan=)- AnonyymiUUSI
🤣 Senkun näkis että paperboy noin paljon tienais. Ehkä taisit uneksia siellä valvomossa liikaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4403758Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä742996- 1301903
- 1211647
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311407PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1601327- 831244
- 751235
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m181165