olen 15 vuotias tyttö.
Minulla alkoi keinuttava, laivankansimainen huimaus syyskuun lopulla ja sen jälkeen on huimannut 24/7 joka päivä. lisäksi on ollut myös jännityspäänsärkyä, näköhäiriöitä (tuntuu että katse ei pysy perässä, kaksoiskuvia.) Ollaan käyty neurologilla ja sanoi että niskaperäiseltä huimaukselta kuulostaa. ennen kuin tämä alkoi niin minulla oli tapana olla tietokoneen ääressä monta tuntia päivässä tosi huonossa asennossa niskoille. Olen käynyt fysioterapiassa muutaman kerran mutta oireet ovat vain pahentuneet.
huimaus on välillä niin raju että pelottaa jo että on kasvain yms. saan lähes joka päivä paniikkikohtauksia. Voiko niskasta muka oikeasti tulla näin pahat oireet? onko kellään muulla? Varsinkin nuo näköhäiriöit pelottaa.
niskaperäinen huimaus rajut oireet
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Aika monella on näitä huimaus juttuja. Jos olet käynyt neurologilla niin olisivat nähneet jos on kasvain, joten sitähän sitä ajattlellee aina ensin kun keho ei toimi. Äusein sisäinen tiedostamaton jännitystila aiheuttaa huimausta .huomioi aina olkapääni jos ne ovat jännistys tilassa ja rentoudu . Netissä on hyviä videoita rentoutumiseen joita voi kokeilla monelle helpottaa kun tekee kuten videossa ohjataan.
Pelko että on vakavasti sairas myös tekee sen että huimaa, joten useat huimaustilat eivät ole mitenkään vaarallisia . Korvalääkärissä voisi käydä myös heillä on tietoa tasapaino asioista jospa helpottaisi . Ovat asiantuntijoita näissä asioissa. Tsemppiä - Anonyymi
Mulla on ollut huimausta jo pari vuotta, tutkittiin myös pää ja kaularanka. On siis niskaperäistä. Aiheuttaa ihan pahoinvointiakin, ja on todella hankala pitää kurissa. Tuntuu että vaikka mitä tekee, niin niska on aina juminen.
- Anonyymi
Minulla myös on ollut jo muutaman vuoden huimausta. Ihan kun olisi merellä veneessä joka keinuu. Se on inhottavaa. Epäilivät niskasta johtuvaksi vaan aiihen se sitten jäikin , antoivat jonkun paperin minkä mukaan sitten tekisin liikkeitä .joskus parempi muutaman päivän kunnes taas tulee huimaus yhtä äkkiä. Ei nykyisin vaivauduta tutkimaan pahemmasti ja jos on ikää niin ei ollenkaan .
- Anonyymi
Kannattaa lukea juttua asentohuimauksesta.
Se on vaaraton, kenties suhteellisen yleinenkin vaiva.
Siihen on keinot, joilla voi yrittää hoitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581