niskaperäinen huimaus rajut oireet

Anonyymi-ap

olen 15 vuotias tyttö.
Minulla alkoi keinuttava, laivankansimainen huimaus syyskuun lopulla ja sen jälkeen on huimannut 24/7 joka päivä. lisäksi on ollut myös jännityspäänsärkyä, näköhäiriöitä (tuntuu että katse ei pysy perässä, kaksoiskuvia.) Ollaan käyty neurologilla ja sanoi että niskaperäiseltä huimaukselta kuulostaa. ennen kuin tämä alkoi niin minulla oli tapana olla tietokoneen ääressä monta tuntia päivässä tosi huonossa asennossa niskoille. Olen käynyt fysioterapiassa muutaman kerran mutta oireet ovat vain pahentuneet.
huimaus on välillä niin raju että pelottaa jo että on kasvain yms. saan lähes joka päivä paniikkikohtauksia. Voiko niskasta muka oikeasti tulla näin pahat oireet? onko kellään muulla? Varsinkin nuo näköhäiriöit pelottaa.

4

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika monella on näitä huimaus juttuja. Jos olet käynyt neurologilla niin olisivat nähneet jos on kasvain, joten sitähän sitä ajattlellee aina ensin kun keho ei toimi. Äusein sisäinen tiedostamaton jännitystila aiheuttaa huimausta .huomioi aina olkapääni jos ne ovat jännistys tilassa ja rentoudu . Netissä on hyviä videoita rentoutumiseen joita voi kokeilla monelle helpottaa kun tekee kuten videossa ohjataan.
      Pelko että on vakavasti sairas myös tekee sen että huimaa, joten useat huimaustilat eivät ole mitenkään vaarallisia . Korvalääkärissä voisi käydä myös heillä on tietoa tasapaino asioista jospa helpottaisi . Ovat asiantuntijoita näissä asioissa. Tsemppiä

• Anonyymi

Mulla on ollut huimausta jo pari vuotta, tutkittiin myös pää ja kaularanka. On siis niskaperäistä. Aiheuttaa ihan pahoinvointiakin, ja on todella hankala pitää kurissa. Tuntuu että vaikka mitä tekee, niin niska on aina juminen.

• Anonyymi

Minulla myös on ollut jo muutaman vuoden huimausta. Ihan kun olisi merellä veneessä joka keinuu. Se on inhottavaa. Epäilivät niskasta johtuvaksi vaan aiihen se sitten jäikin , antoivat jonkun paperin minkä mukaan sitten tekisin liikkeitä .joskus parempi muutaman päivän kunnes taas tulee huimaus yhtä äkkiä. Ei nykyisin vaivauduta tutkimaan pahemmasti ja jos on ikää niin ei ollenkaan .

• Anonyymi

Kannattaa lukea juttua asentohuimauksesta.
      Se on vaaraton, kenties suhteellisen yleinenkin vaiva.
      Siihen on keinot, joilla voi yrittää hoitaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      271
      5749
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      137
      5205
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      28
      4958
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      130
      2255
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      413
      1937
    6. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      61
      1829
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1792
    8. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      95
      1735
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      105
      1572
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      405
      1449
    Aihe