Meillä on unelma. Ulkomaalaistaustaisten kohdistama rasistinen väkivaltarikollisuus kantasuomalaisia kohtaan on loputtava. Unelmoimme myös, ettei mediassa sekä julkisessa keskustelusta salata ulkomaalaistaustaisten yliedustusta rikostilastoissa, erityisesti raiskaus-ja väkivaltarikoksissa sekä lasten hyväksikäytössä, ja yleistä yhteiskuntavelvoitteiden ja lakien halveksuntaa.
Rasistinen viha kuuluu useisiin muihin kulttuureihin, joiden huonoja ominaisuuksia on tullut maahanmuuttajien mukana myös Suomeen.
Suomeen rantautuneissa vieraissa kulttuureissa rodullistaminen on tavanomaista, jonka avulla ihmisiin liitetään valheellisia esimerkiksi ihonvärin tai oletetun etnisen taustan takia oletuksia, stereotypioita ja ennakkoluuloja. Tavanomaista on myös oman kansan keskuudessa asettaa ihmiset eri asemaan. Naiset ja lapset, sekä väärä-
uskoiset ovat aina alempiarvoisempia ja alistettavissa. Sitä korostetaan myös ympäristölle, jopa pakkopukeutumisella.
Viha muita kansanryhmiä kohtaan on vierasta, omituista ja uutta suomalaisille. Suomalaisille rasismi on ollut tuntematonta, kunnes maahanmuuttajat toivat rasistisen käyttäytymisen ja vihan muita kohtaan Suomeen, valitettavasti.
"Meillä on unelma"
7
118
Vastaukset
- Anonyymi
Rasistit ovat vasemmistolaisten kollektiivisessa suojeluksessa.
- Anonyymi
Eihän se lopu puheella, vaan on alettava antamaan takaisin ei samalla mitalla vaan vähintään tuplana?
- Anonyymi
Miksi ei ole suomalaisissa joukkovoimaa mamuja vastaan. Hilluvat ja ryöstävät. Minä ainaskin sanon painu helvettiin kun tulevat liki. Äkkiä osaavat hävitä. Olen rasisti ja se kannattaa jeeeee
- Anonyymi
mutta mitä tapahtuu suvakeille , jotka tämän ovat mahdollistaneet ?
jos eläisimme normaalissa maassa niin töihin otettaisiin ulkomaalaisia halukkaita jotka haluavat asua suomessa ja kehittää sitä . Silloin ei olisi mitään ongelmia , kaikkia pidettäisiin hyväsyttävinä . Päättivät sitten päästää , joka maan pohjasakan sosiaalihuollon piiriin suomeen 🤔 sillä on seuraukset suvakit ja se ei ole mikään miellyttä teidän kannalta- Anonyymi
Sisällissotaa pukkaa tulevaisuudessa, valitettavasti. Vihervassarit suvakkeineen eivät ole oppineet historiasta ja montun reunasta v. 1918 näköjään mitään, ikävä kyllä.
- Anonyymi
Median mainokset on kuvottavia, afrikkalaisilla pilattuja.
- Anonyymi
Ymmärrän Joululaulun sanat :" Im dreaming of a White Christmas" nyt paremmin kuin koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725064
- 734043
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703775- 1313241
- 482964
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3502664- 232648
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462010
- 1101932