Ootko hylännyt mut?
Kaipaan mies sun katsetta
54
1216
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole silmieni edessä ollutkaan.
- Anonyymi
Sivusta, harva toieen "tuntemattoman" katsetta kaipaa oikeasti arjessa? Täällä on helppoa leikkiä tällaisillakin ajatuksilla. Halpaan ei kannata mennä, jos vähänkin epäilyttää tällainen omalla kohdalla. Toiset haluaa uskoa hyvään omalla kohdalla, mut siinä on aina omat riskinsä? Ansa on viritetty, voisi joillekin todeta.
- Anonyymi
Että totta toinen puoli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että totta toinen puoli?
Ei vähääkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vähääkään
Enhän edes vastannut tätä kommenttia mitä kommentoin :)😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän edes vastannut tätä kommenttia mitä kommentoin :)😂
Siitä poistettiin yksi kommentti, johon itsekin vastasin ton totta toinen puoli- kommentin😊
- Anonyymi
Ei olla edes nähty vuoteen, mikäli oot hän.
- AnonyymiUUSI
Jätä se hän rauhaan,on niitä parempiakin vaihtoehtoja,jos niin haluaa!Eise täällä narina auta yhtään asiaa,taiat olla tyhmä kiusaaja!houkuttelet toista/toisia pahantekoon,noilla sairailla valheilla! Olet tosi sairaan kateellinen ja joutaisivat lukkojen taakse,olet vaarallinen tietyille naisille!
- Anonyymi
Ei tullut häntä valitettavasti vastaan missään.
- Anonyymi
Kohta ei enää kannatakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta ei enää kannatakaan.
Ai onko exän kanssa uusi alku?
- Anonyymi
2 vuotta sitten nähty, vähän jo ylitse.
- Anonyymi
Juttelitteko silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelitteko silloin?
Juttelimme kävimme kahvilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelitteko silloin?
Juttelimme hetken aikaa.Oli työssään ja minä olin toisen kanssa siinä ja vielä oli joku muukin paikalla
- Anonyymi
En ikinä.
- Anonyymi
https://youtu.be/6yY93xHao3E?feature=shared Häntä en ole hylännyt eikä ole tarkoitus hylätäkään. m-n
- Anonyymi
Jos olisin enkeli, niin ottaisitko sun DeLoreanin kyytiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin enkeli, niin ottaisitko sun DeLoreanin kyytiin?
Hänet voisin ehkä kyytiin ottaa jos olisi tuo auto.
- Anonyymi
Ap ei ole jutellut kyseisen miehen kanssa.
- Anonyymi
En. Nyt loppuu aika .
- Anonyymi
Kenestä miehestä nyt on kysymys? Siihen kun vastaat oikein, niin vähintään tonnin olet tienannut. Kaikki oljenkorret olet jo käyttänyt. m>n
- Anonyymi
En oo kyl soittanut vielä kaverille?
- Anonyymi
Aloitus olisi voinut olla minulta muuten mutta en ole sinun etkä sinä minun joten hylätä ei voi kuin sen hyvän yhteyden. Ehkä katosit.
Vastaisin sinulle, että mieheltä jonka silmät ovat harmaat, hiukset ovat lyhyet ja tummat, hartiansa miehekkäät ja kropaltaan todella timmi, mielensä on niin kykenevä ja luova, täynnä ratkaisuja, herkkyyttä ja vahvuutta…
…haluaisin säilyttää intohimoisen jutun joka meillä on/oli, muuta emme toisillemme tarjoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus olisi voinut olla minulta muuten mutta en ole sinun etkä sinä minun joten hylätä ei voi kuin sen hyvän yhteyden. Ehkä katosit.
Vastaisin sinulle, että mieheltä jonka silmät ovat harmaat, hiukset ovat lyhyet ja tummat, hartiansa miehekkäät ja kropaltaan todella timmi, mielensä on niin kykenevä ja luova, täynnä ratkaisuja, herkkyyttä ja vahvuutta…
…haluaisin säilyttää intohimoisen jutun joka meillä on/oli, muuta emme toisillemme tarjoaOhhoh!
- Anonyymi
Sellanen aika Alfa 😆
- Anonyymi
Hiljaa Alf
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaa Alf
😂😂😂
- Anonyymi
Missä näette ap?
- Anonyymi
Ei olla nähty varmaan kuin 1990 -luuvun aikana kerran että näin. Hienosti mennyt. Ei turhan usein.
- Anonyymi
Ei varmaan missään enään.
- Anonyymi
Jos ette ole vain törmänneet. Tuskin tietoisesta hylkäämisestä kysymys.
- Anonyymi
Höylännyt, oot kuin raksutusarpa...
- Anonyymi
Taivas ei ollutkaan rajana, koska kuussa on jalanjälkiä.
Hylkäsitkö minut maata kiertävälle radalle ? 😔
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
En tietenkään ole. 🤗
- Anonyymi
Ei tullut katseita tai sellaisia katseita. Ei se mitään... Aikansa oli kivaa.
- Anonyymi
Se kiva jännite ja toisen näkemisen odotus ja ilo loisti poissaolollaan. Tylsää.
- Anonyymi
Milloin nähtiin viimeksi ap?
- Anonyymi
Nyt illalla
- Anonyymi
Kiva oli mietin olitko sielä 54 välissä
- Anonyymi
Et halua nähdä näitä sian silmiä.
- Anonyymi
Minä en ole ainakaan nähnyt häntä pitkään aikaan, välillä tulee nähtyä samannäköisiä, mutta ei voi olla varma onko se hän. Mielelläni kyllä silmäilisin.
- Anonyymi
Itse etsin myös vastaantulevista jois on jotakin samaa. Näin talvella pukeutuneena, pipo silmilä ei välttämättä tunnista. Mä kyllä näen häntä ja näkisin jos vaan venaisin pihalla. Ikkunasta näkyy aina valoa. Sori ei oo tarkoitus stalkata🤭 mutta se luo jotenkin turvallisuutta kun tiiän että oot yksin himassa.
Olisitko seuraa vailla sinä yksinäinen mies? Tulisin enemmän kuin mielelläni sun luo❤️
- Anonyymi
Niin kauan kuin ei hylätä, myöskään niin tee.
- AnonyymiUUSI
Ikävä sua. ❤️
- AnonyymiUUSI
Kenellä ketä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenellä ketä?
Mulla sua ❤️🤗
🚬🧔
Yllätä mut - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sua ❤️🤗
🚬🧔
Yllätä mutHyvää yötä ❤️
🚬🧔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ❤️
🚬🧔Hyvää yötä ❤️
🚬👩🏻🦳
- AnonyymiUUSI
Oon
- AnonyymiUUSI
En ole hylännyt. Hän hylkäsi minut.
- AnonyymiUUSI
voi kiitos rakas 🥰 niin mäki sua ja sun lempeää katsetta 😔 on sua aivan todella ikävä 😥 oot todella ystävällisen oloinen, herttainen, lempeä, huolehtivainen nainen ja sinulla on suuri sydän 💝 haluun antaa koko lyhyen elämäni vain sulle rakas 💖 kiitos että oot ystäväni 🙏 kaipaan sua 💔
Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 💔🥀🎗✨ - AnonyymiUUSI
Olen. Vaikka kuinka kaipaan pehmeyttäsi, en voi sietää käytöstäsi.
- AnonyymiUUSI
Haluatko kertoa lisää tuosta käytöksestä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti10016300Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2392655Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori852211Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks142075Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos241676- 991548
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821490Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2321238- 541216
- 311145