3-84
Suuri kaupunki autioituu kokonaan,
sen asukkaista ei jää jäljelle ainuttakaan:
Muuri, sukupuoli, temppeli ja neitsyt rikotaan,
Miekan, tulen, ruton, tykin kautta kuolee ihmisiä.
USA saa kohta pommin NYC kaupunkiin
28
226
Vastaukset
- Anonyymi
Ilm. 17. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
2. hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".
3. Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
4. Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
5. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
6. Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
7. Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
8. Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
9. Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;
10. heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän.
11. Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
12. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
13. Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.
14. He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
15. Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
16. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
17. Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.
18. Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus." - Anonyymi
MUTTA kuka sen lähettää!!!
- Anonyymi
Macroni istuu pommin päällä ja kiitää taivaan halki 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Macroni istuu pommin päällä ja kiitää taivaan halki 🤣
Macronia minäkin veikkaan. ;)
- Anonyymi
Punaiset ja keltaiset voittaa.
- Anonyymi
..voittaa ja voittaa,vain vähäksi aikaa ja sitten..
- Anonyymi
se voi olla joku luonnon ilmiökin , maajäristys, supertulivuori yelowstone yms tms
- Anonyymi
Kaupunki on Kiova. Siellä on neitsyt luostari.
- Anonyymi
Eipäs kuule ole,-ryssän harmiksi se on varmemmin moscva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs kuule ole,-ryssän harmiksi se on varmemmin moscva!
Sehän onkin moskova,kun siellä asuu jo valmiiksi itse saatana punkkerissaan..
- Anonyymi
Järkyttää ne ukrojen vauvatehtaat talojen kellareissa, niitä oli jo ennen sotaa.
- Anonyymi
Nykissä asuu paljon Kiinalaisia. Joten ei sinne ainakaan Kiinasta tule hyökkäystä. Venäläiset ei uskalla kun xi Jinping on kieltänyt käyttämästä ydinaseita. Pohjoiskorealla ei uhosta huolimatta ole kykyä noin kauas itärannikolle. Koreasta.
- Anonyymi
Ellei niitä ole p-korean sukellusveneissä
- Anonyymi
"Venäläiset ei uskalla kun xi Jinping on kieltänyt käyttämästä ydinaseita."
Idiootit jaksavat toistaa tuota samaa mantraa. Putin ei kumartele pingispallojen suuntaan, vaan kun Venäjä kaivaa ydinaseet näyttämölle ei pingille jää muuta vaihtoehtoa kuin kaivaa omansa ja liittoutua Venäjän kanssa yhteiseen massiiviseen ensi-iskuun länttä kohtaan.
- Anonyymi
Joo joo new yorkista on puhuttu jo vuosikymmenet.Profeettaa leikkivät voi olla hiljaa tieto ei ole uutta.
Albert Piken kirjeessä tehdään selväksi kolmannenkin maailmansodan suunnitelma jonka jälkeen venäjästä tehdään johtaja jne.- Anonyymi
Jenkkilä voitetaan,ydinpommi pamahtaa jne.Sitten muut maat voittavat venäjän ja kiinan ja sen jälkeen venäjstä tehdään johtaja.Uusi maailmanjärjestys jne.
Albert Pike:
The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences caused by the 'agentur' of the 'Illuminati' between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other. Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion
Enpä tiedä tuosta, taitaa taas kerran tulkinta olla pielessä. Ei tuossa mikään viittaa usaan eikä new yorkiin
Suuri kaupunki, voisi olla vaikka pariisi, berliini, tai jerusalem.
Muuri sijaitsee jerusalemissa, kuten myös temppeli, onko siellä neitsyt-patsas? epäilen ettei olisi, tarkoitteneeko vierge le marie, missä lie on.
Quatrain 3,84
La grande cit, sera bien desolee,
Des habitans vn seul n'y demeurera
Mur, sexe, temple & vierge violee,
Par fer, feu, peste canon peuple mourra.
The great city will be thoroughly desolated,
Of the inhabitants not a single one will remain there:
Wall, sex, temple and virgin violated,
Through sword, fire, plague, cannon people will die.- Anonyymi
to-en.gr Nostradamus ww3 käyppä lukemassa! Mun verio on tuo alkuperäinen käännetty kenkuksi ja käänsin sen suomeksi. 942 nelivetoa!!! Ja ymmärrän noi ennustukset, jopa Dianan murha ennustuksen.
- Anonyymi
The end of New York will not be long in coming:
The great city will soon be quite deserted,
not a single one of the inhabitants will remain.
Wall, sex, temple and virgin violated,
people will die from the sword, fire, plague and cannon shot. (III-84)
This quatrain refers to the end of New York. A nuclear-type of weapon is used, a type of chemical warfare, a bomb that kills all the people but doesn’t hurt the buildings. The bomb will be placed in New York harbor and will blow up the Statue of Liberty: «virgin violated». I couldn’t describe chemical warfare, so I used that metaphor in the two last lines.
The eagle driven back around the tents
will be chased by other birds around him.
When the sound of cymbals, trumpets and bells
will restore sense to the senseless woman. (II-44)
This refers to some of the defeats the United States will suffer while fighting against the Anti-Christ. «The eagle driven back around the tents will be chased by other birds around him». After the time of troubles is over, people are celebrating their victory and their freedom. This celebration will reawaken in the United States the concept that is embodied by the Statue of Liberty – «senseless woman» – they will have their rights again and things will be better than they were before.'' Anonyymi kirjoitti:
to-en.gr Nostradamus ww3 käyppä lukemassa! Mun verio on tuo alkuperäinen käännetty kenkuksi ja käänsin sen suomeksi. 942 nelivetoa!!! Ja ymmärrän noi ennustukset, jopa Dianan murha ennustuksen.
Mutta näen tuossa tulkinnassa useita ongelmia. "Fer" voi merkitä miekkaa tai puukkoa, mutta ensimmäinen merkitys sanalle on rauta. "Canon" taas voi merkitä tykkiä tai aseen piippua mutta merkityksiä sanalla on useita, mm. putken tai sylinterinmuotoinen kappale.Lisäksi muita merkityksiä on kanonisaatio, sääntö jne.
En huomaa mitään mikä viittaisi new yorkiin. Ja joku mainitsi että Kiovassa on neitsyt marian luostari tms. Löytyy useita muita paremmin sopivia vaihtoehtoja kuin usa. Mielestäni säkeistö selkeästi viittaa jerusalemiin.Anonyymi kirjoitti:
" Ja ymmärrän noi ennustukset, jopa Dianan murha ennustuksen."
Sitten taidatkin olla suomen oma nostradamus....
Missä säkeessä tämän dianan murha oli ennustettu? Jossain kuulemma oli sen vanhan kuningattaren kuolema ennustettu, mutta en ole itse sitä nähnyt.
- Anonyymi
Todennäköisesti Macron ampuu ydinkärjellä varustetun ballistisen ohjuksen New Yorkiin sen jälkeen kun Trump on hyökännyt Grönlantiin...
- Anonyymi
"Marcelino Magaroni", näin lauloi jo Irwin, se oli vuosi 1966..
- Anonyymi
Raid over Moscow.
- Anonyymi
Niuvaniemestä sinullekin koti löytyy.
- Anonyymi
Ohjus tulee olemaan joko SATAN-2 tai DF-41
- Anonyymi
Kaliforniassahan nuo näkyy nyt olevan massiiviset helvetin tulet palamassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921766- 851252
- 1101123
- 71954
- 105901
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663