En voi syödä ollenkaan mereneläviä enkä kalaa, myöskään nilviäiset eikä ravut sovi, ruuan oltava myös gluteenitonta, laktoositonta ja vähä suolaista. Löytyykö näillä spekseillä mitään tarjontaa!!
Suosittele hyvä ravintola kotkassa! Olen erittäin monelle asialle!!
10
267
Vastaukset
- Anonyymi
Onko oireesi vakavia? Mitä saat jos syöt noita?
- Anonyymi
Kyllä ovat erittäin vakavia.Minulla tulee äkillinen verenpaineen nousu ja korvani nimittäin pärähtävät soimaan jos syön noita. Tinnitystä jatkuu pahimillaan kaksi päivää ja se soiminen voimakasta, että tärykalvo saattaa vaurioitua.
Aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ovat erittäin vakavia.Minulla tulee äkillinen verenpaineen nousu ja korvani nimittäin pärähtävät soimaan jos syön noita. Tinnitystä jatkuu pahimillaan kaksi päivää ja se soiminen voimakasta, että tärykalvo saattaa vaurioitua.
Aloittaja.Jaahas joku päätti esittää minua. Oikea aloittaja tässä:
Saan todella hengenahdistusta ja kannan adrenaliinikynää mukanani.
T. Oikea aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja.Että korvasi vaurioittaa itseitsensä 😂😂👍🏻 tää on jo uutta.
- Anonyymi
Olet erittäin monelle asialle. Mitä tämä tarkoittaa?
- Anonyymi
Enpäs tiedä!! Kannattaa katsoa netistä!!
Huutomerkkihullu aloittaja iski jälleen!!! - Anonyymi
Aittakorven Urheiluravintola Marlonissa oli aiemmin saatavilla siiderivalasta , myöhemmin kotiin toimitettuna Velhontien punaisten lyhtyjen alle
- Anonyymi
Siiderivalasta söisin mielelläni. Suorastaan ahmisin alapäästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siiderivalasta söisin mielelläni. Suorastaan ahmisin alapäästä.
Länsi Kotkan Sugar Daddy Uuno hurmaa Visa Creditillä?
Osui ja upposi Syvälahdenpohjaan Pohjinkarin kupeessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsi Kotkan Sugar Daddy Uuno hurmaa Visa Creditillä?
Osui ja upposi Syvälahdenpohjaan Pohjinkarin kupeessa.Kyllä se on debitin puolelta. Vain sinä reppana käytät credittiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5557305Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3292755Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872045- 1271254
- 311213
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41149- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64981- 44852