En voi syödä ollenkaan mereneläviä enkä kalaa, myöskään nilviäiset eikä ravut sovi, ruuan oltava myös gluteenitonta, laktoositonta ja vähä suolaista. Löytyykö näillä spekseillä mitään tarjontaa!!
Suosittele hyvä ravintola kotkassa! Olen erittäin monelle asialle!!
10
305
Vastaukset
- Anonyymi
Onko oireesi vakavia? Mitä saat jos syöt noita?
- Anonyymi
Kyllä ovat erittäin vakavia.Minulla tulee äkillinen verenpaineen nousu ja korvani nimittäin pärähtävät soimaan jos syön noita. Tinnitystä jatkuu pahimillaan kaksi päivää ja se soiminen voimakasta, että tärykalvo saattaa vaurioitua.
Aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ovat erittäin vakavia.Minulla tulee äkillinen verenpaineen nousu ja korvani nimittäin pärähtävät soimaan jos syön noita. Tinnitystä jatkuu pahimillaan kaksi päivää ja se soiminen voimakasta, että tärykalvo saattaa vaurioitua.
Aloittaja.Jaahas joku päätti esittää minua. Oikea aloittaja tässä:
Saan todella hengenahdistusta ja kannan adrenaliinikynää mukanani.
T. Oikea aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja.Että korvasi vaurioittaa itseitsensä 😂😂👍🏻 tää on jo uutta.
- Anonyymi
Olet erittäin monelle asialle. Mitä tämä tarkoittaa?
- Anonyymi
Enpäs tiedä!! Kannattaa katsoa netistä!!
Huutomerkkihullu aloittaja iski jälleen!!! - Anonyymi
Aittakorven Urheiluravintola Marlonissa oli aiemmin saatavilla siiderivalasta , myöhemmin kotiin toimitettuna Velhontien punaisten lyhtyjen alle
- Anonyymi
Siiderivalasta söisin mielelläni. Suorastaan ahmisin alapäästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siiderivalasta söisin mielelläni. Suorastaan ahmisin alapäästä.
Länsi Kotkan Sugar Daddy Uuno hurmaa Visa Creditillä?
Osui ja upposi Syvälahdenpohjaan Pohjinkarin kupeessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsi Kotkan Sugar Daddy Uuno hurmaa Visa Creditillä?
Osui ja upposi Syvälahdenpohjaan Pohjinkarin kupeessa.Kyllä se on debitin puolelta. Vain sinä reppana käytät credittiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13014310Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va295944SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545505Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014349HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394107"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1023665Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63592Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632645Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931438