Tuntuu hyvältä olla kanssasi. Kuitenkin palaan tähän hetkeen ja tunnen vain mustan ison kuilun edessäni. Se on aika ja tulevaisuus, joka tuntuu nyt niin sumuiselta ja vaikeakulkuiselta. Toive meistä lämmittää kuitenkin lyhdyn lailla tietäni ja tuo valoa pimeyteen.
Kaipaan oikeasti sinua. Tuntuu kuin välillämme on jotain selvittämätöntä. Se on ihana tunne, mutta ravistelee perustuksia myöten. Rakastutit itseesi vaikka ei olisi mun pitänyt. Jokainen hetki kanssasi on ollut aivan jotain maagista ja mietin niitä vieläkin usein. Niin paljon toimivaa dynamiikkaa välillämme ja ainoat ongelmat ovat puhumattomuus niistä.
Voi kuin olisit avoimempi minua kohtaan ja minä sinua. Laitoin viestiä silloin aikanaan mutta en avannut sydäntäni ja siksi mietin nyt liikaa kaikenlaista. Tuntui pahalta kun et välittänyt vastata, mutta itse vain minä sitä odotin.
Unelmoin sinusta vierelläni
18
576
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana kirjoitus❤️
Onnellinen hän kenelle kohdistit tuon.
If I’ll be your star, will you be my sky?😘🧔- Anonyymi
15min meni jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15min meni jo.
Jaa kun vein roskat vai? Ehditkö nähdä sen viestin 😂Melkein vetäisin vanseilla lipat kun rööki lipesi käsistä. Ja onneksi hississä ei ollut muita
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
En ole saanut viestiäsi mennyt toiselle.
- Anonyymi
Musta kuilu, tarkoitit varmaan mustaa aukkoa vai jotakin p-reikää
- Anonyymi
Onko m -n vai n- m ?
- Anonyymi
Et taida kuitenkaan minusta unelmoida.
- Anonyymi
Minä unelmoin sinusta, todellakin!
En vastannut silloin koska olimme mun mielestä umpikujassa.
Me pässinpäät... ei antanut ylpeys periksi käyttäytyä muutoin.
Nyt kun aikaa on mennyt niin olemme varmasti kypsempiä puhumaan ja käsittelemään asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun aikaa on mennyt niin olemme varmasti kypsempiä puhumaan ja käsittelemään asioita.Enpä tiedä menikö oikealle en ole aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun aikaa on mennyt niin olemme varmasti kypsempiä puhumaan ja käsittelemään asioita.Kuinka kauan aikaa mennyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan aikaa mennyt?
Noin vuosi
- Anonyymi
Mikset vaan ota yhteyttä häneen kenelle kirjoitat?
- Anonyymi
Niinpä, tämä hakuammunta täällä on aika turhauttavaa
- Anonyymi
Kuka mahdat olla ?
- Anonyymi
Tuomo
- Anonyymi
Onko aloittaja M-nainen? Sano ihmeessä jos et ole niin pomppaan tästä keskustelusta pois. T:J-mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomo
Oletlo ap.
- Anonyymi
Aivan saman voisin kirjoittaa.. Syvä kuulu, puhumattomuus, minun liian suuret tunteet, yksipuoliset. Silti vain ikävöin, tuntui kaiken sotkun läpi niin mulle oikealta ihmiseltä🥺-v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023